Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB


davcio_ukf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

dziś się zdziwiłem ukazaniem się migającego czeka, z kompa wynika wypadanie zapłonu na 1szym cylindrze. Jakie logi zrobić ? cewki i świece wykluczam, bo zmieniałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zamień jeszcze raz miejscami i sprawdź czy błąd idzie za cewką. Objawy na obu paliwach takie same?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd nie idzie za cewką. Nie wiem czy na obu ponieważ dzieje  się to tylko jak jest zimny więc odpalany z BP. (rano miałem to i później o 19 jak wracałem)

logi na LPG po nagrzaniu i skasowaniu błędów silnika (błąd ten wypadania i raz lambda)

http://vaglogi.pl/log-002_033_ZEpX4.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_caD060.html

http://vaglogi.pl/log-015_018_762Gn.html

Edytowane przez davcio_ukf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wtrysk lpg kuleje bo po logach co zrobiłes na gazie nie jest najlepiej z mieszanką, skasuj błedy i powtórz logi na pb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo widać, że przepływka nie jest już w za dobrej formie, nie domaga trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi na BP oczywiście tak jak te wyżej na 3cim biegu, nie wiem czemu tak wyszło ale po wejściu w link to na samym dole to jest to na BP

http://vaglogi.pl/log-002_033_YZeNL.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_2KjJN6.html

http://vaglogi.pl/log-015_018_nzd23.html

No i to co zauważyłem to czek mruga na wolnych obrotach jak dodam gazu podwyższę do około 1500 już nie miga, puszczę gaz znowu zacznie migać, no i na zimnym silniku tak jest,

Edytowane przez davcio_ukf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na silniku z temp 60 stopni ciśnienie 1szy 9.5 2gi 9.6 3ci 9.6 4ty 10

Więc już nie wiem co to bo odpala normalnie, oleju nie pobiera od wymianu do wymiany zejdzie z bagnetu jakoeś 1/3 długości od min do max więc bez dolewek co 10-12tyś

Edytowane przez davcio_ukf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, davcio_ukf napisał:

Na silniku z temp 60 stopni ciśnienie 1szy 9.5 2gi 9.6 3ci 9.6 4ty 10

Więc już nie wiem co to bo odpala normalnie, oleju nie pobiera od wymianu do wymiany zejdzie z bagnetu jakoeś 1/3 długości od min do max więc bez dolewek co 10-12tyś

Ciśnienie bez szału ale przynajmniej równe. Robiłeś próbę olejową żeby sprawdzić czy to góra czy dół ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próby nie robiłem, uważałem że nie ma po co skoro oleju nie muszę dolewać więc pierścienie chyba nie. Szału nie ma ale w normie jeszcze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś pewnie podjadę sprawdzę ciśnienie na ciepłym bo jedna osoba twierdziła że na zimnym benzyniak nie będzie miał dużego że na ciepłym mierzyć trzeba było.

I jak znajdę czas sprawdzę szczelność dolotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dalej walczę z problemem. Auto już było u 4 mechaników i nikt nie chce podjąć ryzyka zdjęcia głowicy bo jak się okaże że to nie to więc wtedy kto za to zapłaci.

dostałem wydruk z pomiaru kompresji z warsztatu nie wiem czy ciepły czy zimny itp.

 

wawawa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...