karolekpoc Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Witam mam problem z audi a4 b7 2.0 tdi bpw . Kupilem auto 3 miesiace temu przejechalem 4 tys km . Zregenerowalem pompe oleju (przerobiona na większy imbus) wymienilem rozrzad . Zmieniłem golwice ponieważ w głowicy wyrobione byly gniazda mocowania wtryskow . Glowica po kapitalnym remoncie nowe zawory wprowadbice uszczelniacze szklanki wałek . Po przejechaniu 100 km dpf pokazał blad . Zostal usuniety .mapa wgrana nowa. Po odpaleniu auto dymi na bialo niebiesko na wolnych obrotach przy dojezdzaniu do swiatel i ruszaniu nie zawsze .zregenerowalem turbo nic nie pomoglo tak samo dymi . Co to moze byc ???
piotrsob1 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 1. Co było powodem przeróbki pompy oleju, jej awaria , czy profilaktyka ? 2. Jakie były objawy wyrobionych gniazd pompek w głowicy ? 3. Ile otworków miała stara uszczelka pd głowicą, a ile ma nowa ? 4. Wałek w nowej głowicy jest przystosowany do obsługi DPF-a ? 5. jak konkretnie był ten błąd dotyczący DPF-a po tych 100 km od remontu ? 6. Usunięcie obsługi DPF-a z programu robił tuner , czy zwykły mechanik wgrywając gotowca niewiadomego pochodzenia ? Odpowiedz szczegółowo na te pytania to postaram się coś wydedukować
karolekpoc Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2018 Regeneracja pompy profilaktycznie Gniazda byly powyrabiane przez źle przykrecone pompki powyciagane gwinty z glowicy Ile uszczelka ma otworow nw . Robil mi to mechanik zajmujacy sie tym juz kilka lat . Podejrzewam ze uszczelke założył dobra Walek po numerach zalozylem taki sam jak poprzedni Dpf usunął gosc zajmujacy sie tym kilka lat
piotrsob1 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 O ilość otworków uszczelki pod czapką pytam nie bez kozery, bo nawet " mechanicy " potrafią założyć najgrubszą z możliwych pomimo że była najcieńsza , a potem się zastanawiają skąd takie właśnie objawy Ciekaw jestem co były za błędy , że zdecydowałeś się DPF-a wywalić Odkręć korek wlewu oleju i połóż na nim poskładaną szmatę , przyciśnij ją czymśby nie spadła i obserwuj czy dymi z wydechu na biegu jałowym na zimno i potem powtórz to samo na rozgrzanym motorze Napisz jakie są efekty testów ...
karolekpoc Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2018 Mechanik powiedzal ze dpf jest zapchany albo regeneracja albo usuniecie
karolekpoc Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2018 Jak będzie dymił to czym to moze byc spowodowane ?
piotrsob1 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Jak będzie dymił ze szmatą zamiast korka wlewu oleju to będzie znaczyło że źle typuję przyczynę Zrobisz ten test ze szmatą czy przerasta on Twoje możliwości ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się