Skocz do zawartości
IGNOROWANY

P1103, sonda? Logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 minut temu, MarcinGdańsk napisał:

Człowieku, pytam się bo się nie znam. Do tego służy to forum. Biorę pod uwagę wszystkie możliwości, to chyba normalne. Nie znam Cię i nie wiem czy jesteś specem czy tylko udajesz. 

Jak chcesz odpowiedzi "speca" to nie pytaj na forum tylko jedź do speca zapłać to dostaniesz odpowiedź, którą może uznasz za prawidłową. Czego spodziewałałeś się na forum, że ktoś Ci odpowie i wstawi swój dyplom majstra dokumentując swoje kompetencje?:facepalm:

Opublikowano
12 minut temu, MarcinGdańsk napisał:

Nie znam Cię i nie wiem czy jesteś specem czy tylko udajesz

Na tym forum same spece :grin: Pytanie podstawowe, ma zostać seria czy robisz grube mody? Skoro masz taki zacny zakład pod nosem to tam pytaj ale pewnie nie mają czasu na darmowe pogaduszki, a na forum zawsze ktoś coś napisze. Poza tym Ci którzy żyją z tego na co dzień już od dawna nie udzielają się na forum albo robią to raz od wielkiego dzwona.

Tym 1.8t to już rzygam i jakbym nie widział o czym piszę to został byś bez odpowiedzi.

Opublikowano
39 minut temu, MarcinGdańsk napisał:

Poza tym w necie znalazłem sondy, które mają dokładnie ten sam numer co ja mam na oryginale.

Pokaż chociaż jedną taką z Boscha?

Opublikowano
7 godzin temu, przem8 napisał:

Na tym forum same spece :grin: Pytanie podstawowe, ma zostać seria czy robisz grube mody? Skoro masz taki zacny zakład pod nosem to tam pytaj ale pewnie nie mają czasu na darmowe pogaduszki, a na forum zawsze ktoś coś napisze. Poza tym Ci którzy żyją z tego na co dzień już od dawna nie udzielają się na forum albo robią to raz od wielkiego dzwona.

Tym 1.8t to już rzygam i jakbym nie widział o czym piszę to został byś bez odpowiedzi.

No i nie masz racji z tym, że nie mają czasu na darmowe pogaduszki. Po opisaniu problemu w biurze warsztatu pracownik poprosił jednego z mechaników aby do mnie wyszedł. Gadałem z nim 20 minut. Ostatecznie skończy się tylko na wymianie sondy. Tak jak wspominałeś nie ma sensu wycinać kata jeśli jest sprawny. Wytłumaczył dokładnie dlaczego nie warto tego robić itd. Umówiłem się z nimi na wymianę sondy i dodatkowo poprosiłem aby sprawdzili szczelność dolotu i wszystkie inne wężyki bo wg mnie podczas pracy silnika słyszę syczenie gdzieś w okolicy ezektora. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...