mlody783 Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Witam miałem robione dziś logi na komp i teraz pytanie kąt synchronizacji wyszedł - 0,5 jak to moze negatywnie wplywac na prace silnika powiem że ogolnie wszystko jest ok przyspieszenie spalanie jeden mankament to troche dziwna praca (na moj słuch) z gory dzieki
Sztomel Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 kąt synchronizacji jest jak najbardziej OK ! optymalna jego wartość to "0" z tolerancją "-3 do +3 jednostki" na czym polega ta dziwna praca silnika ?
mlody783 Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Opublikowano 15 Lutego 2009 ta dziwna praca cos tak jakby dudnialo nie chodzi tak czysto jak moj poprzedni AWX ponoc cos z powietrzem ale nikt nie potrafi powiedziec dokladnie co sam nie wiem co robic czy sie udac do ASO
Sztomel Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 cos tak jakby dudnialo ponoc cos z powietrzem ale nikt nie potrafi powiedziec dokladnie co filtr powietrza mam nadzieję, że jest czysty, trudno w takim przypadku coś doradzić skoro się nie słyszy jego dźwięku a tym bardziej nie można go zza ekranu lapka zlokalizować.
grzanek85 Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Tak tylko u kolegi młody kąt nie skacze od 0 w górę i w dół tylko stoi na -0,5 i od tej wartości się odchyla ale raczej w dół, więc kąt jest do poprawy.
storm37 Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 kąt synchronizacji jest jak najbardziej OK ! optymalna jego wartość to "0" z tolerancją "-3 do +3 jednostki" ja u siebie mialem +2,2 czyli miescil sie w normie lecz silnik odpalal po dluzszym postoju z lekkimi drganiami tak jakby nie lapal na wszystkie gary po ustawieniu na 0 jak reka odjal pali idealnie czyli warto ustawic na 0 pozdrawiam
Musashi Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Tak tylko u kolegi młody kąt nie skacze od 0 w górę i w dół tylko stoi na -0,5 i od tej wartości się odchyla ale raczej w dół, więc kąt jest do poprawy. mozesz to przetlumaczyc na wspolna mowe? Witam miałem robione dziś logi na komp i teraz pytanie kąt synchronizacji wyszedł - 0,5 jak to moze negatywnie wplywac na prace silnika powiem że ogolnie wszystko jest ok przyspieszenie spalanie jeden mankament to troche dziwna praca (na moj słuch) z gory dzieki kat synchro -0,5 jest jak najbardziej prawidlowy. jezeli nie jestes w stanie nagrac i wyjasnic na czym ma polegac owa dziwna praca silnika, jak mamy ocenic czy rzeczywiscie dziwna jest?
grzanek85 Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 mozesz to przetlumaczyc na wspolna mowe? Idealnie jest jeśli kąt wtrysku stoi na 0 na wolnych i przy zwiększeniu obrotów nie wychyla się zbytnio a potem wraca do wartości 0. U kolegi młody jest prawie identycznie tylko kąt wraca i stoi na wolnych cały czas na -0,5 i nie wraca do 0. Przy prze gazowaniu zwiększa się do -1.5 a następnie wraca na -0,5 więc można by go lekko dygnąć aby stał na 0. Biorąc pod uwagę że wcześniej jakiś mechanik ustawiał to na oko.
mlody783 Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Opublikowano 16 Lutego 2009 Panowie moja A4 dziwnie pracuje ponoć ze trzeba szklanki wymienic wyczytalem na forum że takie dudnienie w okolicach filtra powietrza (tak właśnie jest u mnie) moze byc tym spowodowane czy jedno z drugim moze miec cos wspolnego http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t33503.0.html;highlight=filtr+powietrza+dudni
Musashi Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 mozesz to przetlumaczyc na wspolna mowe? Idealnie jest jeśli kąt wtrysku stoi na 0 na wolnych i przy zwiększeniu obrotów nie wychyla się zbytnio a potem wraca do wartości 0. U kolegi młody jest prawie identycznie tylko kąt wraca i stoi na wolnych cały czas na -0,5 i nie wraca do 0. Przy prze gazowaniu zwiększa się do -1.5 a następnie wraca na -0,5 więc można by go lekko dygnąć aby stał na 0. Biorąc pod uwagę że wcześniej jakiś mechanik ustawiał to na oko. zmiana kata synchronizacji przy zwiekszaniu obrotow wystepuje zawsze o taka sama wartosc, czyli opoznienie, przykladowo, jezeli kolega ma -0,5` to przy zwiekszeniu obrotow kat moze sie zmienic do wartosci 0,0`do +0,3` nie ma mozliwosci zeby zmiana nastepowala w kierunku odwrotnym. powodem zmiany kat jest delikatna zmiana dlugosci - rozciaganie paska, oraz zmniejszenie napiecia napinacza.[br]Dopisany: 17 Luty 2009, 14:17_________________________________________________ Panowie moja A4 dziwnie pracuje ponoć ze trzeba szklanki wymienic wyczytalem na forum że takie dudnienie w okolicach filtra powietrza (tak właśnie jest u mnie) moze byc tym spowodowane czy jedno z drugim moze miec cos wspolnego http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t33503.0.html;highlight=filtr+powietrza+dudni trudno z opisu wnioskowac o niepokojacych dzwiekach, albo nagraj i jezeli owe dudnienie bedzie slychac zamiesc na forum, albo posluchaj pracy podobnego silnika
Sztomel Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 zmiana kata synchronizacji przy zwiekszaniu obrotow wystepuje zawsze o taka sama wartosc, czyli opoznienie, przykladowo, jezeli kolega ma -0,5` to przy zwiekszeniu obrotow kat moze sie zmienic do wartosci 0,0`do +0,3` nie ma mozliwosci zeby zmiana nastepowala w kierunku odwrotnym. powodem zmiany kat jest delikatna zmiana dlugosci - rozciaganie paska, oraz zmniejszenie napiecia napinacza. raczej jest spowodowana przez czujnik wtrysku sterującego 3-go cylindra, który daje odczyty dla ECU i wartość jest przyspieszana przy wzroście obrotów silnika a wszystko po to aby przyśpieszyć wtrysk paliwa.
marewel Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 raczej jest spowodowana przez czujnik wtrysku sterującego 3-go cylindra, który daje odczyty dla ECU i wartość jest przyspieszana przy wzroście obrotów silnika a wszystko po to aby przyśpieszyć wtrysk paliwa. Chlopie co ty bredzisz? Obudz sie w PD nie ma wtrysku sterujacego
Sztomel Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 o "władco postów" wiesz dlaczego tak napisałem, bo Musashi odpowiadał na posta kolegi grzanek85, który ma silknik AHU i to mnie zmyliło. W PD nie ma wtrysku sterującego - no pewnie, bo są pompowtryskiwacze. Oj, będzie polewka, już wiem jakie kolega Musashi puści posty, ale cóż, mój błąd, do którego się przyznaję
Musashi Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 o "władco postów" wiesz dlaczego tak napisałem, bo Musashi odpowiadał na posta kolegi grzanek85, który ma silknik AHU i to mnie zmyliło. W PD nie ma wtrysku sterującego - no pewnie, bo są pompowtryskiwacze. Oj, będzie polewka, już wiem jakie kolega Musashi puści posty, ale cóż, mój błąd, do którego się przyznaję marewel mnie uprzedzil
Sztomel Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 he hee, wiedziałem [br]Dopisany: 18 Luty 2009, 08:52_________________________________________________marewel chyba siedzisz na forum : www.tdi-tunig.pl bo coś mi tak gdzieś mignął Twój nick ?
marewel Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 marewel[/color][/b] chyba siedzisz na forum : www.tdi-tunig.pl bo coś mi tak gdzieś mignął Twój nick ? Calkiem mozliwe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się