Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 TDI PD] Turbo, utrata mocy, późno wstaje...


makaveli1985

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem turbo po regeneracji od 6 miesięcy, dwa tygodnie temu wymiana dwumase. Turbo ładnie się wkrecalo w obroty, po ulewie auto straciło moc. Następnego dnia moc wróciła choć turbo późno się załącza. Dzisiaj porozkrecalem filtr powietrza i przy okazji zobaczyłem że przewody od N75 są wypiete, kupiłem nowe pozakladalem myślałem że po problemie ale turbo nieciagnie tak jak należy.. Przeladowuje. Gdzie może być problem dodam że wężyk od egr jeśli zatkam turbo jak by bardziej chodzi tzn bardziej słychać że działa ale mocy jak by dalej mniej. Ręce opadają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, makaveli1985 napisał:

turbo nieciagnie tak jak należy.. Przeladowuje.

To niedoładowuje czy przeładowuje w końcu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to, co opisałeś to raczej niedoładowanie. Przeładowujące auto jedzie jak powinno, ale sterownik silnika w pewnym momencie wchodzi w tryb awaryjny. W Twoim przypadku to raczej niedoładowanie. Jak nie masz sprzętu diagnostycznego, to najszybszym testem jest podłączenie podciśnienia bezpośrednio z vacuum pompy na gruszke turbiny. Auto odżyje i wtedy będzie przeładowywać ewentualnie. Będzie to oznaczało że masz defekt w wężykach podciśnienia lub n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, misiek95 napisał:

Ok dzięki sprawdzę. Dwa dni temu magik z vagiem powiedział że przeładowuje. Ale zaznaczam że dzisiaj zobaczyłem że wężyk od egr i jakiś jeszcze były wypiete z N75. Kupiłem nowe. I samochód dalej nieciagnie tak jak powinien. Ale sprawdzę to oczy pisałeś. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie mam jeśli odpiolem wężyk od gruchy turbo i wężyk ciągnie to teoretycznie N75 jest sprawny czy się mylę? Ten drugi wężyk co idzie od vacu pompy nieodpilalem bo jest jakiś sztukowany jutro kupie nowy i podłącz go pod gruchy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób log 003+008+011 i będzie wszystko jasne... czy przeładowuje, czy nie doładowuje... znajdź kogoś z vagiem, albo sam kup kabelek za 30 zł i zrobisz... N75 na takie "czuje, że ciągnie" się nie sprawdza, wakuometr prędzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, makaveli1985 napisał:

Takie pytanie mam jeśli odpiolem wężyk od gruchy turbo i wężyk ciągnie to teoretycznie N75 jest sprawny czy się mylę? Ten drugi wężyk co idzie od vacu pompy nieodpilalem bo jest jakiś sztukowany jutro kupie nowy i podłącz go pod gruchy. 

Nic nie sprawdziłeś. Działaj dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór sterowania siłownika klapy gaszącej. Ta główka tak lata. Zobacz czy jak gasisz samochód to czy siłownik zamyka klapę gaszącą, która zlokalizowana jest w zaworze EGR. Jeśli zamyka to nie wymieniaj. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie może to mpa sensora?  spalanie też wzrosło, i komputer pokazuje chwilowe dużo wyższe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienisz tak pół auta... logi !!! - i moje odpowiedzi na tym się kończą... i raczej z fusów nikt Ci nie powróży... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...