koch007 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Koledzy mam a4 1.8t bex z quattro z downpipe i wydech przelot, reszta seria. Jest po wirusie na 215KM ale nie dokońca jestem.zadowolony z wykresu po hamowni. Wiem że z fusów ciężko sprawdzić co jest przyczyną że wykres nie przebiega liniowo, ale może coś podpowiecie co sprawdzić. Dv zalożona nowa ori, n75 założony nowy 2 lata temu. Przepływka oryginał bosch po regeneracji z serwisu Boscha. Świece nowe 5tys km. Nieszczelności dolotu sprawdzone na tyle na ile mogłem nigdzie w obrębie tipa nie znalazłem. Wiem że najlepiej wrócić do serii i sprawdzić logi niestety narazić nie mam takiej możliwość.
przem8 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Opublikowano 26 Czerwca 2018 23 minuty temu, koch007 napisał: Wiem że najlepiej wrócić do serii i sprawdzić logi niestety narazić nie mam takiej możliwość. Bez logów nikt nic tu nie poradzi. Kup kabel do 50zł i program ściągasz z forum. Laptopa i osobę do pomocy z fotela pasażera chyba masz? ?
DivaynEays Opublikowano 26 Czerwca 2018 Opublikowano 26 Czerwca 2018 no z kresek to ciezko cos stwierdzic, logi zrobic jak kolega wyzej napisal. Jedyne co widac to, ze cos sie dzieje miedzy 2700 a 3000 obrotow.
Łukasz13 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Z wykresu nie wygląda to dobrze, diagnostyka jest konieczna, jak chcesz dam CI namiar na kolege z okolicy kluczborka to ogarnie Ci logi i bedzie widać co jest nie tak.
koch007 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2018 Tzn te logi mogę zrobić na aktualnym sofcie nie musze wgrywać serii? Podjadę do znajomego i zrobię te logi tylko dajcie znać które? Dodam tylko ze przed programem ten wykres tez tak wyglądał.
przem8 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 8 godzin temu, koch007 napisał: Tzn te logi mogę zrobić na aktualnym sofcie nie musze wgrywać serii? Tak. Logi dynamiczne 2+33, 3+20 i 115+118. Przed logami skasuj błędy.
DivaynEays Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 002+033, 003+020 i 115+118 to takie podstawowe w 1.8T i tak jak kolega wyzej radzi - kasuj bledy przed logami NAWET JAK ICH NIE MA!
koch007 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2018 Koledzy tak to wygląda dodam że po każdym logu łapie błąd 16683. 115+118 https://log.malonetuning.com/chart/234749#H8KLCADCvTg1WwIDTcKMQQrDgzAMBMO%2FwqLCswQJTV8TfHBrw6EIUjvDiHJJw7vDusOEDsKUHndndsOnGcKew7nDtcKQw4QUNcOXwq0ADg5bwrlmwpUvwp8RIXJiw7XDhnDCkcO0ZjXCskw7w7ldw5rDosOaLBLCmMKCN1%2FDmFp5Q8OTw4rCjcO4EMOow7PCk0ElLsOWw49Ow7MPw4wDw55xcghjwofCvlouw5sqw71swpzCnDsAMU8nwo7CrQAAAA%3D%3D 003+020 https://log.malonetuning.com/chart/234747#H8KLCAA6OTVbAgNNwotBDsOCMAwEw7%2FDosKzLcK1UMO4TMKUQ8KgVsKwVMOiw4pxUcOhw7XCkFZCPcOuw4xOCHDDl8OnTQpTNl3DpgrDmEVscFLCkw%2FDvyZCw6bDgsKWwpxhN8Olw4XDpsOkSivCpVVawrE3aRzDqcO9R2DCkh%2FCviXClcO9IMOCCcOPOMOgBcKvEcKhw58OaXHCrcOzJMOefD%2FDhMO4BXXDp8OiQsKXAAAA 002+030 https://log.malonetuning.com/chart/234748#H8KLCABrOTVbAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D
Łukasz13 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Opublikowano 28 Czerwca 2018 (edytowane) Na tym programie zawsze będzie łapał ten bład bo zadane doładowanie jest troche z pupy, przepływka zaniża, ogólnie program do zmiany i porządna diagnostyka auta. Edytowane 28 Czerwca 2018 przez Łukasz13
koch007 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2018 8 minut temu, Łukasz13 napisał: Na tym programie zawsze będzie łapał ten bład bo zadane doładowanie jest troche z pupy, przepływka zaniża, ogólnie program do zmiany i porządna diagnostyka auta. Rozumiem kolego. Ale na serii przed programem wykres z hamowni wyglądał identycznie jak ten po programie. Liczyłem że z tych logów dowiem się co jest nie tak. Wybieram się na korektę tego softu do gregora10 bo pewnie on zrobi to najlepiej niestety odległość jest spora. Więc chciałbym tam jechać sprawnym mechanicznie autem.
przem8 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Jak zrobiłeś program na niesprawnym aucie to tak się to kończy ?
koch007 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2018 22 minuty temu, przem8 napisał: Jak zrobiłeś program na niesprawnym aucie to tak się to kończy ? Tzn z tych logów na obecnym sofcie nic się nie dowiem co jest nie tak?
DivaynEays Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Ten program to porazka jakas jest na jakim paliwie robiles logi ? 95 czy 98?
daglas Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Ten wykres wyglada jak puls polaków po meczu z senegalem
koch007 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2018 (edytowane) W dniu 29.06.2018 o 02:40, DivaynEays napisał: Ten program to porazka jakas jest na jakim paliwie robiles logi ? 95 czy 98? 95 No masakra nie polecam. Ale wykres na serii wyglądał tak samo Edytowane 30 Czerwca 2018 przez koch007
koch007 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2018 (edytowane) 28 minut temu, koch007 napisał: Ten wykres który teraz dodałem zrobiłem teraz w tym tyg. Program u nich robiłem rok temu. Przez ten rok powymieniałem przepływkę, dv, n75, zmieniony napinacz, cała góra silnika nowa.uszczelniony dolot, dp, dołożyłem quattro z 2.0tfsi z tłumikiem przelot. Byłem u nich sprawdzić myślałem że już jest ok a tu dalej lipa mówię im zróbcie logi sprawdźcie co jest nie tak, a oni ze te cyferki z logów nic nie dają najlepiej wymienić turbinę bo to jej wina i nie ma co spawdzać . Macie zdjęcie zobaczcie jak to wyglądało po programie na serii Edytowane 30 Czerwca 2018 przez koch007
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się