viceroy1 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Opublikowano 30 Czerwca 2018 witam Mam pytanie w moim audi A4b7 2.0tfsi pompa wysokiego ciśnienia paliwa produkuje Max. 110bar . Po przekroczeniu 4tyś. obrotów ciśnienie spada do 50 bar. i odcina paliwo. Po odcieciu paliwa i dodaniu gazu samochód nie przekracza 3,5tys obrotów i nie chce zmieniać biegów. Jest to multitronic . Czy może ktoś pomoc ? Z góry dziękuję ?
daglas Opublikowano 30 Czerwca 2018 Opublikowano 30 Czerwca 2018 4 godziny temu, viceroy1 napisał: witam Mam pytanie w moim audi A4b7 2.0tfsi pompa wysokiego ciśnienia paliwa produkuje Max. 110bar . Po przekroczeniu 4tyś. obrotów ciśnienie spada do 50 bar. i odcina paliwo. Po odcieciu paliwa i dodaniu gazu samochód nie przekracza 3,5tys obrotów i nie chce zmieniać biegów. Jest to multitronic . Czy może ktoś pomoc ? Z góry dziękuję ? Wymieniales moze szklanke pompy popychacza ? Jezeli niema to warto tam zajrzec bo troche dziwne ze odcina nagle paliwo, a cisnienie zadane jakie jest ? U mnie pompa przy odcince dawala kilka bar mniej niz zadane. zadane bylo 130 bar a u mnie max chyba 122 bary. Walilo mi bledem przy odcince, wymienilem pompe w baku i problem przygasl. A moze filtr paliwa masz cos przytkany, za kazdym razem jest to samo i tak samo przy 4 tys ?
viceroy1 Opublikowano 1 Lipca 2018 Autor Opublikowano 1 Lipca 2018 14 godzin temu, daglas napisał: Wymieniales moze szklanke pompy popychacza ? Jezeli niema to warto tam zajrzec bo troche dziwne ze odcina nagle paliwo, a cisnienie zadane jakie jest ? U mnie pompa przy odcince dawala kilka bar mniej niz zadane. zadane bylo 130 bar a u mnie max chyba 122 bary. Walilo mi bledem przy odcince, wymienilem pompe w baku i problem przygasl. A moze filtr paliwa masz cos przytkany, za kazdym razem jest to samo i tak samo przy 4 tys ? czesc wiesz mechanik mi wymienil juz szklanke, pompe z baku i pompe wysokiego cisnienia a i filter paliwa tez i bez zadnej zmiany. swieci sie check i dzis jezdzilem to nawet przy malych obrotach silnika odcina paliwo albo niewiem juz co to jest bo jak wrzuce bieg wsteczny to auto wraca do normy ale blad zostaje niewiem czy nie zamale cisnienie daje pompa wysokiego cisnienia moja dochodzi do 110 bar a potem cisnienie spada czym wiecej dam gazu to tym mniejsze cisnienie. a pompka z baku ma cisnienie 6bar.
daglas Opublikowano 1 Lipca 2018 Opublikowano 1 Lipca 2018 9 minut temu, viceroy1 napisał: czesc wiesz mechanik mi wymienil juz szklanke, pompe z baku i pompe wysokiego cisnienia a i filter paliwa tez i bez zadnej zmiany. swieci sie check i dzis jezdzilem to nawet przy malych obrotach silnika odcina paliwo albo niewiem juz co to jest bo jak wrzuce bieg wsteczny to auto wraca do normy ale blad zostaje niewiem czy nie zamale cisnienie daje pompa wysokiego cisnienia moja dochodzi do 110 bar a potem cisnienie spada czym wiecej dam gazu to tym mniejsze cisnienie. a pompka z baku ma cisnienie 6bar. A szklanka po demontazu w jakim byla stanie ? Czesci byly nowe czy uzywane ?
viceroy1 Opublikowano 1 Lipca 2018 Autor Opublikowano 1 Lipca 2018 (edytowane) szklanka po demontażu była w miarę zlużyta a kupiłem nowa oryginalną. mechanik podpowiada mi,że to.może być wałek rozrządu ssący. Edytowane 1 Lipca 2018 przez viceroy1
daglas Opublikowano 2 Lipca 2018 Opublikowano 2 Lipca 2018 17 godzin temu, viceroy1 napisał: szklanka po demontażu była w miarę zlużyta a kupiłem nowa oryginalną. mechanik podpowiada mi,że to.może być wałek rozrządu ssący. No wlasnie chodzi mi o to czy nie byla przedarta bo mogla walek uszkodzic. Trzeba by bylo dekiel zdjac i zerknac na krzywke
viceroy1 Opublikowano 2 Lipca 2018 Autor Opublikowano 2 Lipca 2018 Szklanka nie była aż tak bardzo uszkodzona . Ale sprawdzę jeszcze krzywke i wałek ssący. Martwi mnie to ,że mam takie małe ciśnienie wytwarzane przez pompe wysokiego ciśnienia. A z tego co czytam to powinno być 150 bar a u mnie jest 110 bar i może dlatego samochód nie chce mi zmienić na wyższy bieg bo jest za małe wytwarzanie ciśnienia. Ale to tylko takie moje przypuszczenia .
KubiaK Opublikowano 6 Lipca 2018 Opublikowano 6 Lipca 2018 gdzies Ty wyczytal o 150 barach ? 110 barow to PRAWIDLOWE cisnienie dla ori pompy , maks dochodzi do 115 a przy 120 juz odcina zawor regulacyjny. przewody wszystkie sprawdzone ? jakie bledy w ECU masz ? moze Ci sie po prostu multitronic konczy skoro biegow nie chce zmieniac :P
daglas Opublikowano 6 Lipca 2018 Opublikowano 6 Lipca 2018 11 godzin temu, KubiaK napisał: gdzies Ty wyczytal o 150 barach ? 110 barow to PRAWIDLOWE cisnienie dla ori pompy , maks dochodzi do 115 a przy 120 juz odcina zawor regulacyjny. przewody wszystkie sprawdzone ? jakie bledy w ECU masz ? moze Ci sie po prostu multitronic konczy skoro biegow nie chce zmieniac Ja mam ori pompe i podaje pod 130 barów i tyle ma zadane 129,9 dokladnie
KubiaK Opublikowano 7 Lipca 2018 Opublikowano 7 Lipca 2018 12 godzin temu, daglas napisał: Ja mam ori pompe i podaje pod 130 barów i tyle ma zadane 129,9 dokladnie tzn, ze bylo cos szpuncone w mapach. ori ma odcinke przy 120 i tyle :)
Quattro200HP Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 Tak jak kolega wyżej przedział 44-115 jest w serii. 150 to miało chyba B8 w TFSI
viceroy1 Opublikowano 28 Lipca 2018 Autor Opublikowano 28 Lipca 2018 Panowie to była wina wałka rozrządu ssacego i przy okazji wymieniłem łańcuszek z napinaczem i teraz jest już wszystko w porządku . Dzięki za podpowiedzi . Pozdrawiam 1
DarekS4 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Miałem też taki przypadek z wałkiem który był winny odcinaniu. KubiaK nie jestem pewny muszę to z ciekawości zweryfikować ale gdzieś mi się obiło o uszy że w którymś roku była jakaś zmiana i może być różnica w ciśnieniu paliwa.
HOLMATRO Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 (edytowane) Ori pompa ma zadane 109,99 bara, potrafi siknac do 115 i pewnie przy strojeniu troche wiecej, ale: od 2004-2006 zawór regulacyjny otworzy sie przy 116 2007-2008 - zawór otworzy sie przy 126 barach. Wieksze cisnienia tylko z wkładem pompy i w 2004-06 must have zawór z RS4, a w młodszych zależnie od Tego na jakich ciśnieniach chce sie operować Edytowane 18 Sierpnia 2018 przez HOLMATRO
daglas Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 (edytowane) 22 godziny temu, HOLMATRO napisał: Ori pompa ma zadane 109,99 bara, potrafi siknac do 115 i pewnie przy strojeniu troche wiecej, ale: od 2004-2005 zawór regulacyjny odetnie przy 115 2006-2007 - zawór odcina przy 125 barach. Wieksze cisnienia tylko z wkładem pompy i w 2004-05 must have zawór z RS4, a w młodszych zależnie od Tego na jakich ciśnieniach chce sie operować Grzesiek nie zgodze sie z Toba. Seryjna pompa pojdzie pod 130 bar, tak samo zaworek dla tej wartosci nie odcina. Obecnie tez mam zadanego ok 120 bar i pompa utrzymuje cisnienie paliwa Wczesniej mialem 130 ale ledwie wyrabiala dla tej wartosci Edytowane 18 Sierpnia 2018 przez daglas
HOLMATRO Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Pewny jestes ze masz serie zawór regulacyjny i nie grzebana pompę ? Co do wartości zaworu to tu nie ma o czym dyskutować, takie sa jego wartości i tyle poszczególne utrzymuja. Jezeli miałeś 130 bar to zawór napewno nie seria.
HOLMATRO Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 http://sidmotorsport.pl/pl/pompy-paliwa/13808-pompa-paliwa-20-tfsi.html samo to ze aby 130 bar mieć trzeba lobe wsadzić.. Albo z pomiarami cos nie tak albo miałeś grzebane juz
daglas Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 (edytowane) W vcds sprawdzane na logach u mnie w aucie i w jeszcze jednej b7 tam z kolei zadane cisnienie max 124 bar i tyle daje. Pompa tez seria Program zrobiony naw 310/428 Edytowane 18 Sierpnia 2018 przez daglas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się