Tomeq95 Opublikowano 1 Lipca 2018 Opublikowano 1 Lipca 2018 (edytowane) A6 C5 Sedan 1.9TDI silnik avf aktualnie 168km/362NM W serii było 132km 285Nm Turbina hybryda do 1.7bara aktualnie ustawiona na 1.5bara (Turbina z VGT seryjna powiększona do rozmiarów BRD z wirnikiem od BMW) Duży FMIC Downpippe, reszta przelot Egr wyrzucony N18 wyrzucony N239 wyrzucony Dolot skrócony na jedno kolanko od turbiny do seryjnego wlotu w grilu Zaworek N75 daje -0,7 na gruszke Pompa Vacum daje -0,9 Log na przepływce 2,5tdi - boschhttp://vaglogger.apphb.com/log/5b377f86cead17abf48a58c8?AuthKey=f397953f18f44d0aadb1f2b2211996af#charttab-1 Log na przepływce 1.9tdi - zamiennik w silniku avf aktualnie 168km/362NMhttp://vaglogger.apphb.com/log/5b3782cfcead17abf48a58c9?AuthKey=676fc00c403446349d742e81bbbfa1f4#charttab-0 Aktualny wykres:https://zapodaj.net/0b2a13310b285.jpg.html PROBLEMY!!! Wydaje mi się że jest za mało Nm jak na tą moc Reakcja na gaz czasami jest super ze do 2k prawie laczka pali, zaś czasami gaz jak cegła Max moment obrotowy powinien być przy 1800obr/min Z góry dziękuje! Edytowane 1 Lipca 2018 przez Tomeq95
kamil-vag Opublikowano 19 Lipca 2018 Opublikowano 19 Lipca 2018 To są logi dynamiczne czy jak ? ? ? Czy gazowanie na postoju ? Zrób porządny log dynamiczny grup 003+008+011 i wrzuć to zobaczymy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się