mateusz8909 Opublikowano 2 Lipca 2018 Opublikowano 2 Lipca 2018 Witam, problem przedstawia się następująco. Auto ma mniej mocy i pod obciążeniem lekko poszarpuje, tak samo na Pb i LPG. Wymieniony N75, DV sprawny. Sprawdziłem węże od doładowania i są szczelne. W załączniku zdjęcie z kodem błędu.
Łukasz13 Opublikowano 2 Lipca 2018 Opublikowano 2 Lipca 2018 Zrób logi dynamiczne, przepływomierz org. czy zamiennik?
maciejhildek1982 Opublikowano 2 Lipca 2018 Opublikowano 2 Lipca 2018 U mnie przyczyną były zapieczone kierownice w turbo.Tyle tylko, że to było 1.9 tdi AVF. Turbo poszło na stół, czyszczenie i teraz auto śmiga aż miło. Ale bez logów to jak wróżenie z fusów.
mateusz8909 Opublikowano 2 Lipca 2018 Autor Opublikowano 2 Lipca 2018 Przepływomierz ori, zmiennej geometrii nie ma. Muszę jakoś logi ogarnąć bo sam nie potrafię
mateusz8909 Opublikowano 28 Października 2018 Autor Opublikowano 28 Października 2018 Dawno mnie nie było na forum, problemem był pęknięty wężyk który wychodzi z kolektora w stronę servo. ORI 06B133783BC. Mam małe pytanko, ile powinno ładować turbo w serii? U mnie pompuje 0.6 bar.
Łukasz13 Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 Maks. w serii to właśnie koło 0,6 bar.
maciejhildek1982 Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 No i fajnie Kolego że ogarnąłeś i podzieliłeś się rozwiązaniem. Pozdrawiam. Miłego śmigania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się