Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sterowanie ciśnieniem ładowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, problem przedstawia się następująco. Auto ma mniej mocy i pod obciążeniem lekko poszarpuje, tak samo na Pb i LPG. Wymieniony N75, DV sprawny. Sprawdziłem węże od doładowania i są szczelne. W załączniku zdjęcie z kodem błędu.

received_2231601326854980.jpeg

Opublikowano

Zrób logi dynamiczne, przepływomierz org. czy zamiennik?

Opublikowano

U mnie przyczyną były zapieczone kierownice w turbo.Tyle tylko, że to było 1.9 tdi AVF. Turbo poszło na stół, czyszczenie i teraz auto śmiga aż miło. Ale bez logów to jak wróżenie z fusów. 

Opublikowano

Przepływomierz ori, zmiennej geometrii nie ma. Muszę jakoś logi ogarnąć bo sam nie potrafię

Opublikowano

Kabelki przy wtyczce od n75 całe ?

Opublikowano

Dawno mnie nie było na forum, problemem był pęknięty wężyk który wychodzi z kolektora w stronę servo. ORI 06B133783BC. Mam małe pytanko, ile powinno ładować turbo w serii? U mnie pompuje 0.6 bar.

Opublikowano

Maks. w serii to właśnie koło 0,6 bar.

Opublikowano

No i fajnie Kolego że ogarnąłeś i podzieliłeś się rozwiązaniem. Pozdrawiam. Miłego śmigania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...