Jump to content

maciejhildek1982

Pasjonat
  • Content Count

    247
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

8

About maciejhildek1982

Informacje

  • First name
    Maciej
  • Location
    Bydgoszcz

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BPW
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,024 profile views
  1. Witam Panowie, tak z ciekawości posprawdzałbym skąd wydobywa się to cykanie, może jakiś przekaźnik załącza jakiś obwód. Wsiadamy do środka i pod kierownicą znajduje się większość przekaźników i nasłuc**jemy. Lampka podsufitki i bagażnika na pewno gaśnie po zamknięciu wszystkich drzwi?
  2. Witam Kolegów, według Twojego kodowania wychodzi na to że ustawiłeś dodatkowo dezaktywację poduszki pasażera kluczykiem. Posiadasz w schowku możliwość wyłączenia poduszki pasażera? Kolega powyżej też poszedł tym tropem.
  3. Witam, posiadam u siebie soczewy z b8 polift i świecą rewelacyjnie. Opisy i info znajdziesz w moich odpowiedziach.
  4. Witam Kolegów. Osobiście też miałem problem w poprzednim AVF z przeładowaniem turbo. Auto wjechało do kolegi na garaż gdzie wyjęliśmy turbo, rozkręciliśmy, po stwierdzeniu że nie ma wycieków oleju została gruntownie wyczyszczona strona gorąca wręcz wypolerowana. Wszystko poskładane, nowe uszczelki między turbo i wydechem oraz przy okazji na kolektorze wylotowym jak i dolotowym. Robiłem to 2,5 roku temu i auto dalej śmiga bezawaryjnie (jest w posiadaniu szwagra). Zabieg w miarę prosty, choć niektóre śruby były oporne. Zajęło mi to na spokojnie 2 popołudnia. No i uwaga na przewód zasilający olejem turbo, ten od góry - łatwo go ukręcić.
  5. Koszta całkiem niezłe, na alledrogo stary moduł idzie kupić już od 25zł, nowy typ zależy jak się trafi ale od 45-100zł. Osobiście kupiłem stary typ (niestety nie pamiętam teraz nr, ale w temacie były podane) za jedyne 40 pln wraz z wysyłką, schowałem przy tunelu środkowym i śmiga aż miło już ok roku.
  6. Kolego, a podrzucisz nr tych podkładek?
  7. Tak jak piszą Koledzy powyżej - zabieraj auto. Za dużo tego czary mary. Wymieni pół samochodu za chwilę. A może to, a może tamto. Super magik, podaj namiary żeby tam nie jeździć.
  8. Ja też u siebie walczyłem z tym dziadostwem. Ostatecznie też najpierw skręciłem przewody, zlutowałem, na to termokurczliwe koszulki i od 6 miesięcy spokój.
  9. Jeśli to nie tajemnica to czym dłubiesz?
  10. Jak wolisz, nie ma problemu te liczniki i tak chodzą ok 100, wiadomo uwalony będzie tańszy. Zamierzasz coś w nim grzebać czy potrzebujesz na części?
  11. Mam jakiś od B7 2.0 diesel RB8 ale chyba nie ma def, mogę jutro podesłać Ci zdjęcia z numerem i odpalonym licznikiem. Jeśli naprawdę będzie potrzebne Ci ten error to mogę w nim namieszać.
  12. Poczekaj ok 5-10 min aż wszystko się uśpi. Jeśli spadnie do 0,05A lub do 0,1A max to jest to jeszcze wartość do przyjęcia.
  13. Kolego, wszystko masz dokładnie pokazane, lepiej sam bym nie wytłumaczył. Jeśli chodzi o aku to zawsze po podłączeniu do auta spadnie na nim napięcie spowodowane jest to tym że zanim wszystkie systemy elektryczne się uśpią (przeważnie kilka minut) pobierają jakiś niewielki prąd. Temat wielokrotnie poruszany na forum, poszperaj trochę to znajdziesz możliwe przyczyny. Jeśli nie potrafisz zmierzyć podjedź do kumatego elektryka samochodowego, pomierzy Ci napięcie ładowania, pobór prądu na postoju itp. może coś podpowie. Być może radio lub jakaś żarówka w schowku lub gdzieś wewnątrz pobiera prąd.
  14. Witam Panowie. Ja najpierw sprawdziłbym korekcje na zimnym i ciepłym, bo to już coś powie o stanie pompek itp. Może być że przyszedł już czas na wymianę uszczelnień na pompkach.
  15. Nie wiem ile miejsca jest w tych lampach, ja do oryginalnych lamp bixenon wstawiłem soczewy od b8 polift i świeci pięknie. Zdjęcia z efektu znajdziesz w moich wypowiedziach. Ogólnie nie jestem pierwszy który ma za sobą taką przeróbkę.
×
×
  • Create New...