maciejhildek1982

Pasjonat
  • Zawartość

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O maciejhildek1982

  • Urodziny 10.11.1982

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

465 wyświetleń profilu
  1. maciejhildek1982

    Witam Kolegów, podobny błąd, temat poruszany na forum: lub:
  2. maciejhildek1982

    Witam Panie i Panowie, posiada ktoś może blaszki ozdobne (sprężyny) do zacisków na 320 takie jak od Kolegi Wandeja?
  3. maciejhildek1982

    Witam Kolego Wandej, ile za komplet do zacisków do b7 320? Pozdrawiam
  4. maciejhildek1982

    Kolego z rezystorami bym nie cudował. A co do naprawy to można spróbować spryskać kontaktem tą kostkę w siedzeniu, Można jeszcze kupić inne złącze na alledrogo i zacisnąć przewody i połączyć. Jednakże czy lutowanie czy wymiana złącza to zawsze jakaś ingerencja w ori system.
  5. maciejhildek1982

    Witam, częsty błąd b7, boczna poducha, choć zwykle kierowcy a nie pasażera, są nawet filmiki jak to ogarnąć - pod siedzeniem po wcześniejszym jego wymontowaniu będziesz miał kolejną kostkę i to ona jest winna. Na filmie ją obcinają i lutują. Jak to ma się do bezpieczeństwa nie wiem, ale błąd powinien dać się wykasować po takiej "naprawie". Pozdrawiam
  6. maciejhildek1982

    Rozbierać nie ma co, najpierw sprawdzić szczelność cylindrów (ciśnienie sprężania). Później coś wnioskować. Co do oleju to pamiętaj że musisz lać olej na pompki specyfikacja min 505.01
  7. maciejhildek1982

    Witam wszystkich zainteresowanych oraz Kolegę Marcina. Pierwsze co sprawdziłbym błędy na klimie - właśnie blokujące się klapki itp. Po odkręceniu schowka widać tzw klapki sterowanie klimy. Podpiąć się jakimś vagiem lub testerem diagnostycznym i spróbować zrobić test lub nastawy podstawowe. Powinny poruszać się w całym zakresie. Pozdrawiam.
  8. maciejhildek1982

    Witam Kolegę, po tym wszystkim co napisałeś wychodzi na to, że nie jest to coś co dzieje się zawsze i moje podejrzenie pada na odmę - jedyne co mi przychodzi na myśl. Mam nadzieję, że wiesz co to za ustrojstwo i za co odpowiada (w wielkim skrócie - odpowietrzenie skrzyni korbowej - tam też dostają się niewielki ilości oleju, które trafiają do turbo i później do kolektora dolotowego). Jeśli nie to w necie jest wiele szczegółowych opisów a nawet filmów jak ważny to element: https://www.youtube.com/watch?v=Jp6PVh9OMRI
  9. maciejhildek1982

    Dzień dobry, również termostaty Wahler, to już moje 4 audi i zwykle z pierwszą po zakupie wymianie płynów i filtrów wymieniam tak profilaktycznie termostat - takie skrzywienie. Zawsze kupuję tej firmy i nigdy się nie zawiodłem. Pozdrawiam.
  10. maciejhildek1982

    Witam Kolegów, robiłem do swojego b7 przejściówki ze zwykłych lamp na bixy, Kostki do kupienia na aledrogo tylko sprawdź jakie dokładnie potrzebujesz. Robisz przejście i kiedy chcesz możesz wrócić do starych lamp bez ucinania, lutowania itp. No chyba, że chcesz już to mieć na stałe, wtedy wycieczka na szrot po kostki, lutowanko i najlepiej koszulki termokurczliwe żeby nie było zwarcia. Pozdrawiam.
  11. maciejhildek1982

    Może przewody od miernika, nie zawsze łączą, bo to co piszesz to naprawdę dziwne. A napięcia ok 14v to dobre ładowanie.
  12. maciejhildek1982

    Kolego, nie obraź się, ale chyba najlepiej będzie jednak jak Ci to sprawdzi kumaty elektryk, bo sprawny akumulator który odpala auto nie może mieć 4v.
  13. maciejhildek1982

    Nie wiem jak reszta, ale wg mnie korekcje na wtryskach ok.
  14. maciejhildek1982

    Tak teraz kumam, masz inny miernik? Bo to co on pokazuje to bardzo dziwne, wręcz niemożliwe bo jak aku może mieć raz 12v a raz 4v. Albo pożycz od kogoś inny miernik albo spróbuj podjechać do jakiegoś warsztatu. sprawdzenie altka to naprawdę 2 min roboty.