maciejhildek1982

Pasjonat
  • Zawartość

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O maciejhildek1982

  • Urodziny 10.11.1982

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

353 wyświetleń profilu
  1. maciejhildek1982

    Tak jak pisze Kolega powyżej, najpewniejszy sposób to sprawdzenie nr swojej lampy.
  2. maciejhildek1982

    Wycieraczki zrobione?
  3. maciejhildek1982

    Wiem, że wiele osób może zarzucić, aby stabilizator 12v miał odpowiednie warunki pracy napięcie wejściowe na nim powinno być odpowiednio wyższe.Przy pracującym silniku nie ma problemu bo U = ok 14,4v. Ja jednak zakładałem standardowe stabilizatory 7812, przed nim kondensator elektrolityczny np 470 mikro F na 25v i najzwyklejsze ledy, które przed tym zabiegiem działały 3-4 tyg. śmigały rok albo i więcej. Jednakże mówimy tu o autach w których MCE nie ma kontroli spalonej żarówki. Sposób sprawdzony, może nie wszystkim będzie odpowiadał.
  4. maciejhildek1982

    Tu masz zdjęcie silnika, pewnie u Ciebie to tak samo wygląda: https://sprzedajemy.pl/silniczek-wycieraczek-bosch-058970130-12v-passat-b3-b4-polo-ostrow-wielkopolski-2-6bea9f-nr45100102 Zdjęcie nr 2 jest tam kostka, pod nią okrągła obudowa, w niej znajduje się sterowanie. Wg. mnie do sprawdzenia, kumaty elektryk samochodowy ogarnąłby to max w 10 min Ostroznie z rozbieraniem żeby się nic nie wysypało. Podobny problem ze sterowaniem opisany na innym forum: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic629824.html Silnik oczywiście musi być w pozycji "zero" wtedy ustawiasz wycieraczki także w pozycji wyjściowej i montujesz wszystko razem. Wiem trochę zagmatwałem, ale nie potrafię tego jaśniej przedstawić.
  5. maciejhildek1982

    Kolego sprawdź jak wygląda silnik i jego sterowanie, mianowicie chodzi o to, że najprawdopodobniej nie łapie u Ciebie pozycji "zero". Przy silniku jest takie sterowanie wewnątrz obudowy (ścieżki elektryczne). Może być zabrudzenie lub wytarcie.
  6. maciejhildek1982

    Witam, ja w b5 po lifcie i w b6 bez kontroli żarówek zakładałem w lampach na zasilaniu postojówek kondensator elektrolityczny wraz z stabilizatorem 12v i nie miałem już problemów z przepalaniem się lub mruganiem Ledów.
  7. maciejhildek1982

    No tak, ale widziałem, że wcześniej miałeś podłączone na krótko więc myślałem, że wtyki masz, do tego kawałek kabelka i heja. Ale, ale tak patrzę i jeszcze na Twoim miejscu umieściłbym ten moduł tam gdzie masz,tylko na plastikowym boczku i wyżej (bliżej szyby) bo przy tych blachach to lipa z zasięgiem.
  8. maciejhildek1982

    Dziś po 1,5 miesiąca wróciłem do domku i antena na liczniku stoi jak po viagrze. Umieszczenie w moim przypadku na zdjęciach kilka stron wcześniej, Piotrze spróbuj też tak zrobić. Pozdrawiam.
  9. maciejhildek1982

    Gratulacje, najważniejsze, że działa. Bo po takich bojach to naprawdę szacun, że udało się uruchomić. Mi też kilka osób z forum bezinteresownie pomogło. W końcu po to jest to forum. Pozdrawiam wszystkich.
  10. maciejhildek1982

    Tak Krzysiek miałeś rację, źle myślałem z tymi napięciami. Moja wina ...
  11. maciejhildek1982

    Witam. Aktualne?
  12. maciejhildek1982

    Witam Kolegę, skłaniam się do podpowiedzi mojego poprzednika Piotrka. Kiedyś też miałem problem z ujemnymi BIPami w poprzednim 1.9 AVF, problem polegał na tym, że dostawał na pompki paliwo pod za słabym ciśnieniem bądź była to wina zapowietrzonego układu. Według niektórych źródeł ujemne Bipy mogą świadczyć właśnie o braku odpowiedniej ilości paliwa. Do sprawdzenia całe zasilanie -pompka w zbiorniku, filtr, przewody paliwowe, Vacu pompa raczej nie. Ale nie jestem mechanikiem - piszę tylko o swoim przypadku z AVF. Pozdrawiam i życzę powodzenia. Oczywiscie jak już się uporasz daj znać co było. A tak swoją drogą to do pompek ja zwykle używałem LM diesel spulung 2666.
  13. maciejhildek1982

    Witam, może to zły trop ale musiałbyś poszukać czy moduł z początkiem 4D0 od A8 pasuje do naszych liczników. Z tego co wiem to do b6 czy b7 pakowali 4B0 919 145 (A,B), nowsze typy to tak jak pisze kolega powyżej. Jeśl isię mylę niech mnie ktoś poprawi. Pozdrawiam.
  14. maciejhildek1982

    Jeśli chce Ci się poczekać, to jak wrócę podeślę Ci mój moduł. Chyba, że wcześniej wykombinujesz coś innego. Spoglądałem na aledrogo i najtańsze moduły to 35 zł z przesyłką. Ale kolejna wydana kasa nie dająca gwarancji zadziałania to lipa.
  15. maciejhildek1982

    Witam koledzy, szkoda piti82, że nie masz nikogo z kim mógłbyś podmienić moduł i wtedy dało by się wykluczyć sprawcę zamieszania. Ja mam u siebie stary moduł, ten ze zdjęcia stronę wcześniej, umieściłem go pod kierą żeby łatwo się do niego dostać w razie problemów, no i żeby nie trawiła go wilgoć, chętnie bym Ci go nawet podesłał na sprawdzenie, ale w domu będę dopiero ok połowy czerwca. Może znajdzie się ktoś blizej kto pomoże z diagnozą. Oczywiście ciężkin temat bo nikt nie będzie demontował zderzaka, ale moze ktoś ma dołożony gdzie indziej tak jak ja.