tasior87 Opublikowano 10 Lipca 2018 Opublikowano 10 Lipca 2018 Witam, Mam mały problem. Pacjent to S4B5. Chodzi mi o rozbieżność w napięciu ładowania. Zaraz po odpaleniu auta wskaźnik na zegarach pokazuje mi coś w okolicach 13,8. Po nagrzaniu sie silnika spada do ok 13, komp pokazuje 13,3, a miernik na klemach ok. 14,2. Spotkał się ktoś z takim czymś?
tasior87 Opublikowano 17 Lipca 2018 Autor Opublikowano 17 Lipca 2018 Orientowales się czy idzie coś z tym zrobić?
mszark Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 Nic z tym nie trzeba robić. Normalka. Nie patrz na zegary ani na vag, jak miernik pokazuje że na klemach jest ok to nie ma co drążyć.
tasior87 Opublikowano 17 Lipca 2018 Autor Opublikowano 17 Lipca 2018 Działać może i działa prawidłowo ale... drażni trochę oko. Wątpię żeby było tak od nowości. Jeśli jest to jakaś pier**la to czego tego nie naprawić.
mszark Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 Miernik w dłoń i sprawdzaj po kolei od aku po licznik aż znajdziesz gdzie masz spadek napięcia. Zaśniedziałe styki itp.
Grzenio95 Opublikowano 22 Lipca 2018 Opublikowano 22 Lipca 2018 Mi w 2.4 też po rozgrzaniu spada ładowanie na zegarach z na oko 14 na 13.5~~. Robiłem już alternator i wyciągnięty z auta daje na stole około 14.4v będę zagłębiał się w temat jak będzie trochę czasu. Sprawdziłbym jeszcze napięcie prosto na śrubie alternatora po rozgrzaniu czy też tak spada.
maciucha512 Opublikowano 22 Lipca 2018 Opublikowano 22 Lipca 2018 Musicie pamiętać, że nie jest to certyfikowany woltomierz i nie ma co oczekiwać, że będzie super dokładnie wskazywał wartość - chociaż fakt, że czasami drażni. Trochę jakbyśmy oczekiwali, że wskaźnik poziomu paliwa będzie działał z dokładnością do 1 litra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się