Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI BRD Quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

Po wymianie gruszki klap wirowych, EGR , sprawdzona gruszka turbiny. 

Synchronizacja wtrysku 1.80 . 

Dziwna praca silnika i biały dym z rur..  Brak mocy na I i II biegu. Od 2400-2500 turbo ogien.

Link :

 

Pomóżcie zebym nie musiał całego silnika wymieniać. 

Opublikowano

co masz na myśli dziwna praca silnika? na filmie nic niepokojącego nie słychać...

BRD tak ma że turbo późno wstaje ale o 2400 to już chyba zbyt późno...nie napisałeś czy DPF jest na pokładzie?

Dymić może w kilku powodów (za duża dawka paliwa, DPF Turbo Pompki...czy inne nieszczelności układu)

masz w Krakowie dwie firmy co ci mogę polecić i zdiagnozują Zagazuj.pl i Kaczmarczyka 

 

Opublikowano (edytowane)

DPF jest na pokładzie, ale jak sprawdzałem na VAG to było że w porządku jest . Nie zatkany ani nic.

Silnik lekko telepie nim.

Pompki po regeneracji- uszczelniacze były wymieniane itp. Dawki jakie mam na pompowtryskach to jest -0,23 do +0,05 więc chyba są ok.

Wkurza mnie właśnie to że turbo tak wstaje późno. Na dwójce to ledwo jedzie...

Podjadę do Zagazuj i zobaczymy co i jak. Dzięki za info.

Edytowane przez MarcinGuteczek91
Opublikowano
3 godziny temu, Karasik2 napisał:

co masz na myśli dziwna praca silnika? na filmie nic niepokojącego nie słychać...

BRD tak ma że turbo późno wstaje ale o 2400 to już chyba zbyt późno...nie napisałeś czy DPF jest na pokładzie?

Dymić może w kilku powodów (za duża dawka paliwa, DPF Turbo Pompki...czy inne nieszczelności układu)

masz w Krakowie dwie firmy co ci mogę polecić i zdiagnozują Zagazuj.pl i Kaczmarczyka 

 

A ty masz sprawną ? w twoim aucie kiedy turbo wstaje ? Może bym podjechał do Ciebie i byś rzucił okiem jak to się ma ?

Opublikowano
1 godzinę temu, MarcinGuteczek91 napisał:

A ty masz sprawną ? w twoim aucie kiedy turbo wstaje ? Może bym podjechał do Ciebie i byś rzucił okiem jak to się ma ?

zadzwon do mnie to pogadamy

Opublikowano

Marcin.

Rozmawialiśmy telefonicznie.

Bez diagnostyki która tu jest podstawą i sprawdzeniem układu dolotowego turbo>klapa gasząca nic nie da się wywróżyć.

pozdr

Paweł 

Opublikowano

Temat do zamknięcia.

Przyczyną był pęknięte kolanko od gruszki turbo.

Dzięki za pomoc! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...