Slawek350 Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Opublikowano 24 Lipca 2018 Blaszka jest pod rurką zaraz pod egz,oraz dopięte i zastąpione podciśnienie,zetknąłem nawet otwory od membrany
Slawek350 Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Opublikowano 24 Lipca 2018 Dziś odniosłem wrażenie że lepiej jeździł jak się rozgrzać...Ale pamiętam baterie w lapku miałem i nie zdążyłem naładować przed 2ga zmiana
kamil-vag Opublikowano 24 Lipca 2018 Opublikowano 24 Lipca 2018 Ale to był MAF zadany czy aktualny ? Szkoda ze loga nie zrobiles... Jak zadany to to jest normalne, jak aktualny był w granicach 200mg przy zaślepionym EGR to coś nie tak...
Slawek350 Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Opublikowano 24 Lipca 2018 To był MAF aktualny. I tak czasami pokazał się powyżej 400....auto szło jak przeciąć.. kopcil Ale jechał.. A najczęściej pokazuje 200-250
Slawek350 Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Opublikowano 24 Lipca 2018 Jeszcze z uporem maniaka walczą mi sie slownik i poprawia jak wysle...masaqra....tak czy inaczej...tetowalem go na przeplywce orginalnej-raz 200 raz ok 450,na przeplywce od ASZ 350-380-zamulony.ciagnie pozno i malo kopci.na nowej ze sklepu wypozyczonej NTK-ok 320-350...srednio ciagnie njmniej kopci..i na przeplywce ktora wysnupalem gdzies w garazu z mojego AWX ktorego mialem z 8lat temu.zapodalem MAF ok.430-szedl nawet niezle.ale smuge zostawial przeokrutna.podmienialem tez czujniki doladowania....ale to widoczne bylo tylko w logu bs 011 na ori 940-980 off,1060-1120on Z ASZ 1060-1080off,1140-1220 on
Slawek350 Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Opublikowano 24 Lipca 2018 Caly czas chodzi mi przeplywka po glowie.......
kamil-vag Opublikowano 24 Lipca 2018 Opublikowano 24 Lipca 2018 Z tym przepływem jest tak: Układ recyrkulacji spalin aktywny - wartości ok 250 mg - EGR poprzez N18 otwiera się na jakąś tam wartość i dopuszcza spaliny do czystego powietrza co w konsekwencji obniża wartość całkowitego zasysanego powietrza mierzonego przez przepływomierz. Układ recyrkulacji spalin nieaktywny, EGR zamknięty, silnik dostaje tylko czyste powietrze (bez dopływu spalin) na poziomie 350-400 mg. I tu mnie dziwi, że piszesz, że aktualne masz na poziomie ok 250 mg... bo przy zaślepionym EGR jest to niemożliwe... Albo MAF fałszuje pomiar, albo patrzyłeś na zadany - on się zmienia w zależności od aktywacji układu recyrkulacji spalin (EGR). No i jeszcze możliwa nieszczelność za MAF - rura łącząca z turbo...
Slawek350 Opublikowano 25 Lipca 2018 Autor Opublikowano 25 Lipca 2018 Chodzi mi o pozycje nr 3 w bloku 003 I jak zauwazylem jak mialem niedokrecona srube od chlodniczki spalin to Maf byl wyzszy...ale przecierz powyzej rurka jest zaslepiona
Slawek350 Opublikowano 23 Października 2018 Autor Opublikowano 23 Października 2018 Witam.wiec temat leona dalej nie rozwiazany.Gosc przez jakis czas sobie jezdzil bo najpierw on byl na wczasach pozniej ja...a potem.zmarl moj tata i nie miale glowy do tego zlomu.Tak czy inaczej jak wrocil wywalilem turbo.odeslalem.wrocilo wyczyszczone i ustawione od nowa Z wykresami..podobno jest wszystko ok...zmierzylem cisnienie w cylindrach 23,23,21,22,turbo jak bylo wyjete przegladalem jeszcze raz weze.nigdzie nie widac zadnego uszkodzenia Ustawilem cisnienie na pompkach na 180stopni..bylo srednio okolo 10stopni mniej....i nic...
Slawek350 Opublikowano 25 Października 2018 Autor Opublikowano 25 Października 2018 A czy wytarty walek rozrzadu moglby mi tak bruzdzic??
Slawek350 Opublikowano 8 Listopada 2018 Autor Opublikowano 8 Listopada 2018 Wiec...wymieniony wałek na kuty(euro cams),szklanki(mv)popychacze czarne(ina) uszczelniacze pompowtrysków.Stary walek miał zdartą kompozycję na 3 krzywkach i rzaden wymiar nie byl zbliżony do orginalu,szklanki miekko chodzily i mialy odgniecenia na zewnatrz oraz delikatne jakby pęknięcia......po poskladaniu autko chodzi cichutko miekko...ale problem nie ustapił...chyba mnie szlag trafi.jede powoli pod gorke 1.400obr.wciskm do dechy i auto nie ma mocy żeby się rozpędzić.....to jest masaqra.już.mi ręce opadają.
pawcio89 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 siema tęz mam problem z mocą pomożecie zdjagnozować logi dynamiczne bo dopiero zaczynam z vcds http://vaglogi.pl/log-011_nt9pw9.html
kamil-vag Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Przeładowuje na maksa... Do sprawdzenia N75, może się przycinać lub zacina się zmienna geometria turbo...
pawcio89 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 (edytowane) Ostatnio stał u mechanika i wymienił n75 weżyki posprawdzał i nie było chek engin ani nie odcinało turbo a teraz znów to samo kontrolka sie pali błąd jest a dopiero chodziłem zobczyć czy sztanga od turbo chodzi i przy przy pracy silnika nic nie pracuje góra doł??? Edytowane 12 Listopada 2018 przez pawcio89
Slawek350 Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Opublikowano 13 Listopada 2018 W moim przypadku jednak byla to wina wytartego wałka.Po zmianie wałka,panewek i sklanek.auto zaczeło pracować bardzo cicho i miekko,ale słaby...dałem.mu kilka dni na dotwrcie się cześci a pózniej buta...i widze że nie ciągnie z dołu i góra też słaba.no to jeszcze raz patrze w wężyki a tu podczas wymiany wałka musiałem niechcący odpiąc wężyk na złączce która szła na dół do sztanki.wpiąłem i wreszcie zaczał isc jak powinien...Własciciel zabrał go na testy...póki co nie skarży sie więc chyba wreszcie bede mógł temat uznać za zamknięty?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się