Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bujanie drganie silnikiem 2.0 CAGA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam poważny i zaraz irytujący problem z silnikiem. Problem polega na bujaniu silnikiem na biegu jałowym na rozgrzanym silniku. Gdy jest zimny nie ma tego problemu. Drganie jest przenoszone na cały samochod i jest tak mocne ze nawet mna delikatnie buja. Jestem świeżo po wymianie kompletu dwumasy. Proszę o pomoc. 

Link do filmu przedstawiające ten problem 

Opublikowano

a to sie stało nagle czy narastało z czasem?? no i czy przed wymiana dwumasy tez tak było??

Opublikowano

Przed dwumasa tez tak było ale troche mniej teraz to jest masakra silnik chodzi jak by płynął na wodzie po duzy falach. Błędów na vcds nie ma zadnych

Opublikowano

Powodów może być oczywiście sporo, na początek sprawdź proste rzeczy - poduchy pod silnikiem oraz zawór egr - czyściłeś już go kiedyś? Są to oczywiście tylko dwie z wielu możliwych niesprawności. Pozdrawiam

Opublikowano

A to nie jest tak ze widac stan tych poduszek przy rozbieraniu dwumasy? Bo jak widac to raczej mechanik by mi pow o ich złym stanie. Zawór egr nigdy nie czyszcilem mam auto dopiero 2 miesiące a tu takie problemu przy kupnie zero takich objawów. Nie wiem co nagle sie stalo

Opublikowano

Wzrokowo to chyba musiałyby być nieźle rozklepane zeby zauważyć ich zużycie. A silnik dobrze się wkręca na obroty nie dymi, nie szarpie przy przyśpieszaniu?

Opublikowano

Wtryski do sprawdzenia

Opublikowano (edytowane)

Jestem po trasie 2200 km jedzie bardzo ładnie średnia prędkość 150km/h nic nie szarpie, ładnie przyspiesza itp. Nie mam pojęcia ani pomysłów ręce opadają 

Jak sie sprawdza te wtryski na vcds? Jakie maja byc wartości?

Edytowane przez Kosa64
Opublikowano

Najlepiej wymontować i na stół do specjalisty od wtrysków. Robiłem już 3 silniki  CAGA i w dwóch był walnięty jeden wtrysk a w trzecim były opiłki w układzie i pompa z wtryskami do wymiany. vcds może ale nie zawsze pokazuje problemy wtrysków. ja na początku użył bym na twoim miejscu

Liqui Moly Diesel Purge .

Opublikowano

Koledzy, oczywiście może być że to wina wtrysków, ale skoro auto nie dymi, ładnie przyśpiesza to może jednak coś innego? Co do samego czyszczenia układu to ja czyściłem liqui moly diesel spulung 2666.

Opublikowano

No wiec sytuacja wyglada tak. Byłem teraz z komputerem w aucie nie bujali nic ( temp silnika około 60st) spr auto scan zero błędów. Zrobiłem tez screeny wtrysków i rozrządu i co z tego wynika bo ja tego nie rozumie

2B2EBD49-DF6C-4FE2-8896-CFA015AF39AA.jpeg

D55D2CF5-7490-44AE-AA21-EDA596B536CF.jpeg

3A5DEE3A-FE5B-4D94-855B-7454560D7D63.jpeg

CCFC54C1-FBA9-4A39-9CBB-5ABF649572FB.jpeg

22CD7AC8-B902-41A0-AB79-E34710FDDF0B.jpeg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Nie wiem jak reszta, ale wg mnie korekcje na wtryskach ok.

Opublikowano

kąt synchronizacji ustaw w przedziale  [-0.5...-1] i będziesz miał spokój.

Opublikowano
Teraz, pilKOZAK napisał:

kąt synchronizacji ustaw w przedziale  [-0.5...-1] i będziesz miał spokój.

Jak to ustawić? Mozesz mi podac instrukcje krok po kroku. To moj pierwszy w zyciu diesel i pierwsze audi a tu juz takie niespodzianki ze mnie zniechęca do wszystkiego

Opublikowano (edytowane)

ustawiasz tak samo jak w "starym"2.0 tdi tyle że jest prościej bo masz 1 wałek. Jeżeli wcześniej nic nie dłubałes przy autach to może lepiej zleć to komuś.

jak ktoś już wcześniej to robił to cały zabieg trwa 10 min z browarkiem w ręce

Edytowane przez pilKOZAK
Opublikowano
5 minut temu, pilKOZAK napisał:

ustawiasz tak samo jak w "starym"2.0 tdi tyle że jest prościej bo masz 1 wałek. Jeżeli wcześniej nic nie dłubałes przy autach to może lepiej zleć to komuś.

jak ktoś już wcześniej to robił to cały zabieg trwa 10 min z browarkiem w ręce

Musze sobie sam radzić bo jestem we Francji a tu komuś cos zlecić to jest istna masakra. A o co chodzi z tym jednym wałkiem?

Opublikowano

Masz 1 wałek i Pompę wysokiego ciśnienia musisz obydwa ostawić na blokadę. jeśli przestawisz tylko wałek to będzie tylko gorzej.

Opublikowano
8 godzin temu, arek252525 napisał:

Masz 1 wałek i Pompę wysokiego ciśnienia musisz obydwa ostawić na blokadę. jeśli przestawisz tylko wałek to będzie tylko gorzej.

Czyli do tego zabiegu musze posiadać blokady?

Opublikowano (edytowane)

Tak. I jak ustawisz wałek to tak samo musisz ustawić pompę wysokiego ciśnienia.

war243-2.JPG

Edytowane przez arek252525
Opublikowano

Dzwoniłem do mechanika i pow mi ze ta pompa wysokiego ciśnienia nie musi byc ustawiona wazny Jeste Alek to teraz juz zgłupiałem kto prawde mowi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...