Kosa64 Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 Witam, mam poważny i zaraz irytujący problem z silnikiem. Problem polega na bujaniu silnikiem na biegu jałowym na rozgrzanym silniku. Gdy jest zimny nie ma tego problemu. Drganie jest przenoszone na cały samochod i jest tak mocne ze nawet mna delikatnie buja. Jestem świeżo po wymianie kompletu dwumasy. Proszę o pomoc. Link do filmu przedstawiające ten problem 9AB572DA-7741-4947-AF9E-199886F99711.MOV
KamilW89 Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 a to sie stało nagle czy narastało z czasem?? no i czy przed wymiana dwumasy tez tak było??
Kosa64 Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 Przed dwumasa tez tak było ale troche mniej teraz to jest masakra silnik chodzi jak by płynął na wodzie po duzy falach. Błędów na vcds nie ma zadnych
maciejhildek1982 Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 Powodów może być oczywiście sporo, na początek sprawdź proste rzeczy - poduchy pod silnikiem oraz zawór egr - czyściłeś już go kiedyś? Są to oczywiście tylko dwie z wielu możliwych niesprawności. Pozdrawiam
Kosa64 Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 A to nie jest tak ze widac stan tych poduszek przy rozbieraniu dwumasy? Bo jak widac to raczej mechanik by mi pow o ich złym stanie. Zawór egr nigdy nie czyszcilem mam auto dopiero 2 miesiące a tu takie problemu przy kupnie zero takich objawów. Nie wiem co nagle sie stalo
maciejhildek1982 Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 Wzrokowo to chyba musiałyby być nieźle rozklepane zeby zauważyć ich zużycie. A silnik dobrze się wkręca na obroty nie dymi, nie szarpie przy przyśpieszaniu?
Kosa64 Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 (edytowane) Jestem po trasie 2200 km jedzie bardzo ładnie średnia prędkość 150km/h nic nie szarpie, ładnie przyspiesza itp. Nie mam pojęcia ani pomysłów ręce opadają Jak sie sprawdza te wtryski na vcds? Jakie maja byc wartości? Edytowane 15 Lipca 2018 przez Kosa64
arek252525 Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 Najlepiej wymontować i na stół do specjalisty od wtrysków. Robiłem już 3 silniki CAGA i w dwóch był walnięty jeden wtrysk a w trzecim były opiłki w układzie i pompa z wtryskami do wymiany. vcds może ale nie zawsze pokazuje problemy wtrysków. ja na początku użył bym na twoim miejscu Liqui Moly Diesel Purge .
maciejhildek1982 Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 Koledzy, oczywiście może być że to wina wtrysków, ale skoro auto nie dymi, ładnie przyśpiesza to może jednak coś innego? Co do samego czyszczenia układu to ja czyściłem liqui moly diesel spulung 2666.
Kosa64 Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 No wiec sytuacja wyglada tak. Byłem teraz z komputerem w aucie nie bujali nic ( temp silnika około 60st) spr auto scan zero błędów. Zrobiłem tez screeny wtrysków i rozrządu i co z tego wynika bo ja tego nie rozumie 1
maciejhildek1982 Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 Nie wiem jak reszta, ale wg mnie korekcje na wtryskach ok.
pilKOZAK Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 kąt synchronizacji ustaw w przedziale [-0.5...-1] i będziesz miał spokój.
Kosa64 Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 Teraz, pilKOZAK napisał: kąt synchronizacji ustaw w przedziale [-0.5...-1] i będziesz miał spokój. Jak to ustawić? Mozesz mi podac instrukcje krok po kroku. To moj pierwszy w zyciu diesel i pierwsze audi a tu juz takie niespodzianki ze mnie zniechęca do wszystkiego
pilKOZAK Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 (edytowane) ustawiasz tak samo jak w "starym"2.0 tdi tyle że jest prościej bo masz 1 wałek. Jeżeli wcześniej nic nie dłubałes przy autach to może lepiej zleć to komuś. jak ktoś już wcześniej to robił to cały zabieg trwa 10 min z browarkiem w ręce Edytowane 15 Lipca 2018 przez pilKOZAK
Kosa64 Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 5 minut temu, pilKOZAK napisał: ustawiasz tak samo jak w "starym"2.0 tdi tyle że jest prościej bo masz 1 wałek. Jeżeli wcześniej nic nie dłubałes przy autach to może lepiej zleć to komuś. jak ktoś już wcześniej to robił to cały zabieg trwa 10 min z browarkiem w ręce Musze sobie sam radzić bo jestem we Francji a tu komuś cos zlecić to jest istna masakra. A o co chodzi z tym jednym wałkiem?
arek252525 Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 Masz 1 wałek i Pompę wysokiego ciśnienia musisz obydwa ostawić na blokadę. jeśli przestawisz tylko wałek to będzie tylko gorzej.
Kosa64 Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Opublikowano 16 Lipca 2018 8 godzin temu, arek252525 napisał: Masz 1 wałek i Pompę wysokiego ciśnienia musisz obydwa ostawić na blokadę. jeśli przestawisz tylko wałek to będzie tylko gorzej. Czyli do tego zabiegu musze posiadać blokady?
arek252525 Opublikowano 16 Lipca 2018 Opublikowano 16 Lipca 2018 (edytowane) Tak. I jak ustawisz wałek to tak samo musisz ustawić pompę wysokiego ciśnienia. Edytowane 16 Lipca 2018 przez arek252525
Kosa64 Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Opublikowano 16 Lipca 2018 Dzwoniłem do mechanika i pow mi ze ta pompa wysokiego ciśnienia nie musi byc ustawiona wazny Jeste Alek to teraz juz zgłupiałem kto prawde mowi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się