majki77 Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 nie znalazlem nic konkretnego wiec pzrosze o rade kolegów z a4, posiadam a4 b5 2.8 v6, 174 km, falowały obroty na luzie i postoju, zostala wyczysczona przepustnica, wymieniony przewód przy okazji podcisnieniowy, troche sie poprawilo ale w dalszym ciagu trzesie na wolnych,gdy silnik jest zimny to nawet faluje co kilkanscie sekund z 800 obr prawie do zera ale nie gasnie i na 800 z powrotem, gdy silnik jest rozgrzany pokazuje na obrotomierzu 800 ale w aucie czuc jak silnik drży, pzrepustnica czysta jak lza,przewody i swiece wymienione, na komputerze zadnych bledów i nie wiem co dalej jak to monitorowac??? pozdrawiam
kyluck Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 Może poduchy silnika są na wykończeniu
cobradd Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 ale do wykonczonych poduch to mu chyba obroty nie falują, przepływomierz jest sprawny?
kyluck Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 To może silniczek korokowy jest walnięty to on odpowiada za obroty
michuNS Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 a po tych wszystkich zabiegach robiłes adaptację? :gwizdanie:
majki77 Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Opublikowano 17 Lutego 2009 no po zabiegach jeszce nie robilem nic rozmawialem z jednym gosciem ktory specjalizuje sie takimi silnikami V6 i mam wstawic zeby zmonitorowal co dalej, ogolnie to jeszce obilo mi sie o uszy ze sterownik glowny silnika moze szalec i moze byc opcja taka zeby nowy program fabryczny jeszce raz wgrac w ten komp od podstaw parametry ktore byly od nowego, i tak wstwie do niego a myslalem ze ktos mial cos takiego jak ja
michuNS Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 u kolegów z forum na spocie jakies piwko pewnie a w warsztacie od 30 zł wzwyz w zależności od warsztatu i humoru diagnosty
Ronin Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Proponuję wcześnie sprawdzic przewody dochodzące do przepustnicy, czy nie popękane. No i co najważniesze odma, ona jest wykonana za złych materiałów i pęka po 10 latach. Z zewnątrz nic nie widać, dopiero jak się ruszy to rozlatuje się w rękach. Teoretycznie proste do naprawy (odma pod kolektorem ssącym) i materiały niedrogie, ale bez tego falują obroty.
Yelo Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 Wibracje mogą być nie tylko od poduch silnika, ale również od plecionki, przenosi wibracje na wydech, a stamtąd dostają się na budę. Też walczę z wibracjami, po wymianie poduch zmalały, ale nadal są mocno odczuwalne.
majki77 Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Opublikowano 18 Lutego 2009 ja mam silnik V6 to gdzie mam tej odmy szukac to jest ąż jakis czy jak to wygladam co ona łączy?
michuNS Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 odmy sa to plastikowe węze, znajduja się za głowicami . Wychodzą góra pokrywy zaworów i prowadza do przepustnicy. Sa po obu stronach za silnikiem.
majki77 Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Opublikowano 20 Lutego 2009 ok dzięki za informacje, bede monitorowal to,to ty michu masz taką samą audiczke jak ja!? mam nadzieje ze bedziemy w kontakcie, ogolnie orientuje sie nieźle w motoryzacji i mechanice ale nie znam jeszcze dobrze audi z takim silnikiem pozdrawiam
Ronin Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 Majki, ja wiem, że się interesujesz motoryzacją, ale nie daj się wciągnąć we wgrywanie nowego oprogramowania do komputera. Tam nie ma jak fizycznie się cokolwiek zmienić. Tam jest tylko pamięć stała i występuje brak możliwości jej nadgrywania bez aplikacji zewnętrznych. Ten facet to mówi o sprawach o których zupełnie nie ma pojęcia. Jak chcesz jakąś lepszą poradę, to dołącz wideo jak pracuje silnik - tylko nie za krótko, nagraj nieco dłużej , ... 2 może 3 minuty. Na forum jest pare osób które na codzień to robią i ich porady są trafne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się