Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 czy A3 TDI? Twoje za i przeciw. Zróbmy z tego topic na lata, do przypięcia.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

szukałem na forum, ale nie znalazłem klasycznego tematu na temat: "A4 czy A3? Różnice. Za i przeciw."

Dylemat sięga wielu osób, nie tylko mnie. Mam 20 tys zł. jednak szukam auta 5-drzwiowego, TDI, co do A3 takich wiele nie jest, tym bardziej, iż preferuję kolor czarny, grafitowy.. szukam i szukam ale znaleźć trudno. Wczoraj w jednym z ogłoszeń napotkałem A3 4/5 drzwi TDI 110KM, czarna metallic, zadbana etc. zarejestrowana w Polsce.. ale poszła od razu..

Pytałem już kiedyś o różnice pod kątem zawieszenia i silników obu modeli.. Jak to jest w czystej praktyce? Nowości silnika A3 przydadzą się młodej osobie ze studencką kieszenią?:P Nie znam się na motoryzacji, więc wybaczcie.

Rozpiszcie się w temacie, a topic ten będzie na pewno odwiedzany regularnie przez wielu przyszłych właścicieli Audi :)

Opublikowano

A3 jest na plycie podlogowej golfa ( zalety ... tansze w eksploatacji )

A4 jest na plycie podlogowej passata ( bardziej skomplikowana, lepiej sie prowadzi, lepszy komfort... drozsze w eksploatacji )

Roznica miedzy silnikami nie istnieje raczej :) jesli chodzi o diesle

Wyglad .... indywidualna sprawa

Wnetrze rowniez ale.... a4 ma lepsze materialy i jest wieksze w srodku

to tyle :)

Opublikowano

Ok, ale ta droższa eksploatacja polega na droższych częściach czy częstszej wymianie różnych elementów? Bo spalanie raczej podobne chyba.

Jak to jest z tymi kołami zamachowymi i tymi najdroższymi częściami Diesla?

Opublikowano

o płytach juz było... a3 to po prostu golf ale a4 to nie passat ...jak juz to passata buduja na modyfikowanej plycie a4 ale nie tak wprost jak a3.

nie wiem jak porowniane starszych modeli ale porownujac b7 do a3 (nie znam symbolu) w podobnej cenie A3 odpadlo momentalnie.