piotr19q Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Mam Audi a4 1.8T ABE problem tkwi w tym ze czuje ze nie przyspiesza tak jak powinno. Zrobilem dosłownie wszystko :żadnych błedów na WAG,turbo sprawdzone(żadnych luzów),przepływomierz ok, cisnienie na cylindrach po 10, kata nie ma,wszystkie węże sprawdzone nie ma grama oleju,przepustnica czysta, jedynie czego nie sprawdzalem to zaworów dv i n75. A i jeszcze jedno czasami ma przeblyski ze chodzi dobrze czuć ze zalacza sie turbo a czasami nie:(. Co jest grane?
piotr19q Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Opublikowano 17 Lutego 2009 Były robione kiedys logi dynamiczne wyszlo coś nie tak i panowie mechanicy powiedzieli ze nie wiedza o co chodzi i nie moga pomóc mi w tej kwesti. Jedyne co powiedzieli to zebym kupił orginalny przepływomierz i moze sie cos zmieni. A tak na maginesie sprawdzalem swoje dwa przepływomierze i są ok
Patrykbor Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Zrób logi i pokaz chłopaki na pewno ci pomogą :gwizdanie:
mareks84 Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 ja mialem to samo i byl walniety N75 profilaktycznie odrazu wymienie DV bo mam kilenta ze ma za 20zl z anglika gdzie mial tylko 100mil
piotr19q Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Opublikowano 4 Marca 2009 Nie wiesz moze czy ma jeszcze te zawory?a jesli tak to napisalbys mi jego numer tel
mareks84 Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 niestety on ma tylko jeden,bo mial caly silnik na czesci i poluje wlasnie na niego ale akurat cos jest nie uchwytny bo tez mam problem z moca i doladowaniem,stawiam na DV,kupilem od niego N75 za 20zl mysle ze DV-ke podmienie i bedzie dobrze,dam znac jak zaloze i powiem czy jest ok
tommi88 Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 ja tak miałem kiedy był walnięty DV w aso z boscha 110 zl.A przy okazji wymień sobie przewód podciśnienia.Najprościej chyba sprawdzić czy to DV dmuchając w przewód podciśnienia jak membranka chodzi powinien być dobry u mnie nie chodziła.
piotr19q Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Opublikowano 5 Marca 2009 a na vagu wyjdzie czy ktorys z zaworów jest walniety?
Dev Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 zamontuj wskaznik doładowania i bedzie wiadomo co z turbawką
piotr19q Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Opublikowano 5 Marca 2009 i mam znowu wydawac niepotrzebnie pieniadze chyba da sie to jakos inaczej sprawdzic
mcm Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 i mam znowu wydawac niepotrzebnie pieniadze chyba da sie to jakos inaczej sprawdzic :vaglogi:
piotr19q Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Opublikowano 5 Marca 2009 czyli jak zrobie logi to wyjdzie mi czy ktorys z zaworow jest uszkodzony
szogun0 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 W twoim silniku niekoniecznie. :gwizdanie: Wiem, bo taki mam. Logowanie tego silnika naprawdę niewiele pomaga. Trzeba wszystko samemu organoleptycznie sprawdzać.
piotr19q Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Opublikowano 8 Marca 2009 wymienie te zawory i zobaczymy co sie bedzie działo. Nie wiecie ile kosztuja one w aso bo na allegro znalazlem tylko N 75 a DV ciezko jest dostac byl tylko jeden na aukcji
Dev Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 i mam znowu wydawac niepotrzebnie pieniadze chyba da sie to jakos inaczej sprawdzic napisz jaki konkretnie masz typ silnika bo w poscie jest AEB (a w zasadzie ABE) w profilu AWT i rocznik nie zgadza sie jezeli masz AEB to musisz montowac wskaznik, w AWT mozna sprawdzic doładowanie VAG-iem prace zaworu N75 tez, zaworu DV nie, padaja czesto jak muchy i trzeba wymienic koszt do 100pln nie napisales w jaki sposób auto zaczeło slabnac, stopniowo czy nagle sprawdzenie turbiny polegało tylko na sprawdzeniu luzów czy sprawdziłes równiez WG i jego prace? (czy w ogóle on tam jeszcze jest) jezeli chcesz aby ktos Ci tutaj pomógł to napisz wszystko konkretnie nie da rady wrózyc z fusów (choc bardzo bym chciał)
piotr19q Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Opublikowano 8 Marca 2009 Mam Silnik AEB i rocznik 96 samochod mam od 11 lat i przejechane 170tys wiec wiem wszystko co bylo w nim robione.Turbo bylo sprawdzane tylko pod katem luzow na wirniku.WG jest ok tak mowil mechanik. Autko pamietam kiedys jezdzlo super ale pomalu zaczelo slabnac az do tego mometu ze nie czuc w ogóle jak załacza sie turbo
Dev Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 w takim razie WG jest zablokowane albo go po prostu juz nie ma trzeba odkrecic rure za turbo i sprawdzic
piotr19q Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Opublikowano 8 Marca 2009 jaki jest koszt WG i jak sprawdzic czy on jest sprawny czy tez nie
Dev Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 jak go sprawdzic juz pisałem wczesniej trzeba wymontowac rure zza turbiny i zobaczyc czy jest klapka i w jakiej pozycji sie znajduje, powinna byc zamknieta i szczelna nastepnie zdjac przewód gumowy z aktuatora, który jest na turbinie i dmuchnąc spręzonym powietrzem wystarczy 0.6bara zobaczysz wtedy jak pracuje koszt naprawy klapki nie jest wysoki potrzeba kawałek dobrego metalu (pręta fi max 45, najlepiej stal wysokostopowa) tokarka i spawarka, koszt podejrzewam ze nie wiecej jak 100pln
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się