Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] Słaba moc - nie przyspiesza tak jak powinien


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam Audi a4 1.8T ABE problem tkwi w tym ze czuje ze nie przyspiesza tak jak powinno. Zrobilem dosłownie wszystko :żadnych błedów na WAG,turbo sprawdzone(żadnych luzów),przepływomierz ok, cisnienie na cylindrach po 10, kata nie ma,wszystkie węże sprawdzone nie ma grama oleju,przepustnica czysta, jedynie czego nie sprawdzalem to zaworów dv i n75. A i jeszcze jedno czasami ma przeblyski ze chodzi dobrze czuć ze zalacza sie turbo a czasami nie:(. Co jest grane?

Opublikowano

:vaglogi: :vaglogi:

tu nie wróżą z reki :wink4:

Opublikowano

Były robione kiedys logi dynamiczne wyszlo coś nie tak i panowie mechanicy powiedzieli ze nie wiedza o co chodzi i nie moga pomóc mi w tej kwesti. Jedyne co powiedzieli to zebym kupił orginalny przepływomierz i moze sie cos zmieni. A tak na maginesie sprawdzalem swoje dwa przepływomierze i są ok

Opublikowano

Zrób logi i pokaz chłopaki na pewno ci pomogą :wink4: :gwizdanie:

Opublikowano

ja mialem to samo i byl walniety N75 profilaktycznie odrazu wymienie DV bo mam kilenta ze ma za 20zl z anglika gdzie mial tylko 100mil

Opublikowano

niestety on ma tylko jeden,bo mial caly silnik na czesci i poluje wlasnie na niego ale akurat cos jest nie uchwytny bo tez mam problem z moca i doladowaniem,stawiam na DV,kupilem od niego N75 za 20zl mysle ze DV-ke podmienie i bedzie dobrze,dam znac jak zaloze i powiem czy jest ok

Opublikowano

ja tak miałem kiedy był walnięty DV w aso z boscha 110 zl.A przy okazji wymień sobie przewód podciśnienia.Najprościej chyba sprawdzić czy to DV dmuchając w przewód podciśnienia jak membranka chodzi powinien być dobry u mnie nie chodziła.

Opublikowano

zamontuj wskaznik doładowania i bedzie wiadomo co z turbawką

Opublikowano

i mam znowu wydawac niepotrzebnie pieniadze chyba da sie to jakos inaczej sprawdzic

:vaglogi: :vaglogi: :vaglogi:

Opublikowano

W twoim silniku niekoniecznie. :gwizdanie:

Wiem, bo taki mam. Logowanie tego silnika naprawdę niewiele pomaga. Trzeba wszystko samemu organoleptycznie sprawdzać.

Opublikowano

wymienie te zawory i zobaczymy co sie bedzie działo. Nie wiecie ile kosztuja one w aso bo na allegro znalazlem tylko N 75 a DV ciezko jest dostac byl tylko jeden na aukcji

Opublikowano

i mam znowu wydawac niepotrzebnie pieniadze chyba da sie to jakos inaczej sprawdzic

napisz jaki konkretnie masz typ silnika bo w poscie jest AEB (a w zasadzie ABE) w profilu AWT i rocznik nie zgadza sie

jezeli masz AEB to musisz montowac wskaznik, w AWT mozna sprawdzic doładowanie VAG-iem

prace zaworu N75 tez, zaworu DV nie, padaja czesto jak muchy i trzeba wymienic koszt do 100pln

nie napisales w jaki sposób auto zaczeło slabnac, stopniowo czy nagle

sprawdzenie turbiny polegało tylko na sprawdzeniu luzów czy sprawdziłes równiez WG i jego prace? (czy w ogóle on tam jeszcze jest)

jezeli chcesz aby ktos Ci tutaj pomógł to napisz wszystko konkretnie

nie da rady wrózyc z fusów (choc bardzo bym chciał)

Opublikowano

Mam Silnik AEB i rocznik 96 samochod mam od 11 lat i przejechane 170tys wiec wiem wszystko co bylo w nim robione.Turbo bylo sprawdzane tylko pod katem luzow na wirniku.WG jest ok tak mowil mechanik. Autko pamietam kiedys jezdzlo super ale pomalu zaczelo slabnac az do tego mometu ze nie czuc w ogóle jak załacza sie turbo

Opublikowano

w takim razie WG jest zablokowane albo go po prostu juz nie ma

trzeba odkrecic rure za turbo i sprawdzic :confused4:

Opublikowano

jak go sprawdzic juz pisałem wczesniej

trzeba wymontowac rure zza turbiny i zobaczyc czy jest klapka i w jakiej pozycji sie znajduje, powinna byc zamknieta i szczelna

nastepnie zdjac przewód gumowy z aktuatora, który jest na turbinie i dmuchnąc spręzonym powietrzem wystarczy 0.6bara

zobaczysz wtedy jak pracuje

koszt naprawy klapki nie jest wysoki potrzeba kawałek dobrego metalu (pręta fi max 45, najlepiej stal wysokostopowa)

tokarka i spawarka, koszt podejrzewam ze nie wiecej jak 100pln

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...