messaya Opublikowano 29 Lipca 2018 Opublikowano 29 Lipca 2018 (edytowane) Jako, że jest to mój pierwszy post na forum to na wstępnie witam wszystkich serdecznie. Od dwóch tygodni jestem posiadaczem Passata z silnikiem 2.0 ALT. Auto od początku wydawało mi się mułowate jak na ten silnik. Z trudem udało mi się rozpędzić do 180km/h., więcej nie chce iść. Od razu napiszę, że szukałem informacji na forum, ale zaproponowane tam rozwiązania się u mnie nie sprawdziły. Gruszka kierownicy powietrza sprawna i działa, dolot po przejrzeniu wygląda na szczelny, wężyki podciśnienia też ok. Błędów w komputerze brak. Zrobiłem więc logi dynamiczne 002, 032, 033. Czy moglibyście zerknąć na nie i ocenić co z tym silnikiem może być nie tak? Jeżeli macie jakieś pomysły bądź rady co zrobić to chętnie poczytam. http://vaglogi.pl/log-002_032_033_LpsIyLR.html Pozdrawiam Mariusz Edytowane 29 Lipca 2018 przez messaya
przem8 Opublikowano 29 Lipca 2018 Opublikowano 29 Lipca 2018 (edytowane) Po tych logach nie widać, żeby coś niedomagało. Sprawdź co pokazuje w grupie 93 i zrób jeszcze log 3+20 Edytowane 29 Lipca 2018 przez przem8
messaya Opublikowano 29 Lipca 2018 Autor Opublikowano 29 Lipca 2018 Ok, jutro zrobię te logi o których napisałeś. Wracając do tych już zrobionych logów to czy w grupie 32 korekty krótko i długoterminowe nie powinny się zmieniać w czasie jazdy. No i drugie pytanie to czy napięcie na sondzie lambda nie spada za bardzo? Nie świadczy to przypadkiem o zbyt bogatej mieszance?
przem8 Opublikowano 30 Lipca 2018 Opublikowano 30 Lipca 2018 Korekty dlugoterminowe są w 32. W 33 masz krótkoterminowe i one stale zmieniają się podczas jazdy. U Ciebie jest w normie po logach pod obciążeniem
messaya Opublikowano 30 Lipca 2018 Autor Opublikowano 30 Lipca 2018 Ok dzięki za objaśnienie. Tymczasem dzisiaj zrobiłem dodatkowe logi dynamicznie 3+20+93. Tylko zwracajcie uwagę na trzecią część tabeli na samym końcu, dwa pierwsze to były nieudane przejazdy. http://vaglogi.pl/log-003_020_093_fyqm719.html
przem8 Opublikowano 30 Lipca 2018 Opublikowano 30 Lipca 2018 Delikatne spalanie stukowe ale w normie. Z gr. 93 nie musiałeś robić loga tylko odczytać co pokazuje po zapłonie. Jeśli również jak w logu +2 to rozrząd też dobrze ustawiony (zakres -3/+6 jest w normie). Nie mam więcej pomysłów co nie tak.
messaya Opublikowano 30 Lipca 2018 Autor Opublikowano 30 Lipca 2018 Dzięki za info. Jeśli chodzi o rozrząd to na jałowym również pokazuje +2. Szkoda tylko, że jestem w kropce. A tym czasem dzisiaj spod świateł łyknął mnie Focus 1.8 TDCI ? Jak mi się uda uda to jutro spróbuje przemyć przepustnicę i przepływomierz bo mam wrażenie, że delikatnie zaniża. Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły z chęcią je wypróbuję. Pozdrawiam Mariusz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się