Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Odcina moc


Minerseth

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dziwna sytuacja wszystko działa mechanicznie, jadę na przegląd okazuje się że żarówka z przodu od pasażera przepalona kazali jechać obok do mechanika wymienić a więc po wymianie podbili przegląd i jadę... i czuje ze auto nie ma mocy a więc szybki telefon do mechanika i mówi że jak na jego oko pewnie wężyk od turbo wyczepili niechcący i miał rację.. (po 20 minutach auto ogarnę) temat powtarza się na drugi dzień jadę auto 3tys obr. Auto traci moc( wężyk od turbo na swoim miejscu) pytanie co mogła paść? 

Przeplywomierz ? 

Turbo ? 

Audi a4 b6 1.9 awx 131km

2002r.

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Minerseth napisał:

Witam. Dziwna sytuacja wszystko działa mechanicznie, jadę na przegląd okazuje się że żarówka z przodu od pasażera przepalona kazali jechać obok do mechanika wymienić a więc po wymianie podbili przegląd i jadę... i czuje ze auto nie ma mocy a więc szybki telefon do mechanika i mówi że jak na jego oko pewnie wężyk od turbo wyczepili niechcący i miał rację.. (po 20 minutach auto ogarnę) temat powtarza się na drugi dzień jadę auto 3tys obr. Auto traci moc( wężyk od turbo na swoim miejscu) pytanie co mogła paść? 

Przeplywomierz ? 

Turbo ? 

Audi a4 b6 1.9 awx 131km

2002r.

 

Na początek trzeba by podłączyć kompa i zrobić logi będzie wszystko wiadomo. Może geometria już się przycina. Co to za fachman przy wymianie żarówki zdejmuje wężyk z gruchy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem od razu mówię nie mam dostępu do komputera i logów pewnie mnie wyzwiecie ale mój mechanik bazuje na komputerze ale chyba nie sprawdza logów. Ciekawy jestem czy przez niepodłączony wężyk mogło coś paść? W ciągu jednego dnia. A druga sprawa od 5 tyg jeżdżę autem po mieście a od 2 lat jeździło na autostradzie może też to miało wpływ na turbo . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia czy masz niedoładowanie czy przeładowanie. Do tych 3 tys auto mułowate, czy raczej zrywne ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie wygląda to tak:

jak jeżdżę cały dzień i nie przekrocze 2700obr. To nic nie da sie zauważyć (auto jest zrywne) dopiero jak mu wcisne gaz do tych 2700obr. auto momentalnie odcina, muszę go zgasić żeby odzyskać moc. 

Edytowane przez Minerseth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wygląda, że przeładowanie... Zazwyczaj zabrudzona, przycinająca się zmienna geometria, poszukaj na forum w dziale regionalnym czy ktoś nie sprawdzi Ci bledow...albo jak masz laptopa, kabel za 30 zł a program masz na forum...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 30 minut jadę do gościa sprawdzi mi pod komputerem dam znać co i jak i jak dalej działać ale dziwne że stało się to po rozłączeniu węża od turbo możliwe że była to kwestia czasu i padła by sama ? Czy po prostu głupi przypadku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak zawór od turbo przeladowuje. 

Czy mógłbym prosić kogoś o informację jaki będzie odpowiedni do mojego silnika z racji iż poszukam sam i zakupie (wymiana jest czasochłona ?)

 

1.9 tdi 131km awx 2002r  

Audi a4 b6 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki był błąd ? Mogłeś pokusić się o logi...

Jak wężyk wisiał luźno, zasysał syf do zaworka, co może powodować jego przycinanie, tylko nie wiem skąd twój wniosek, że to n75 a nie geometria ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On powiedział mi że turbo chodzi nie ma objaw że to turbina po błędzie od razu poszedł sprawdzić wężyk i od razu powiedział że to zawór regulacji ciśnienia że on się zamyka i otwiera i jak mu wciśnie gazu to jest przeładowanie i wyskakuje błąd i blokuje turbo . Czyli to jest ten n75 ?

 

https://allegro.pl/zawor-doladowania-turbiny-egr-n75-audi-a4-1-9tdi-i7200627005.html

 

??

Edytowane przez Minerseth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...