mugolina Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Zrobiłem komplet logów : Benzyna : http://vaglogi.pl/log-115_118_qnZUWr2.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_020_Nq1acgX.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_033_0nox4.html A tutaj po regulacji lpg: http://vaglogi.pl/log-002_033_236Sl.html Teraz jak wróciłem do domu to słuchałem jeszcze skąd dobiega ten hałas, słychać go ze środka auta gdzieś jak jest słupek, podniosłem maskę i z kata nic nie było słychać a praktycznie pod maską jest on na wierzchu . A mechanik niby powiedział że kat raczej się kończy, wydaję mi się że trochę olał temat bo gdyby siadał kat to raczej z niego samego by coś było słychać a jak otworze maskę jest cisza, zamknę ją i idę koło auta to dopiero zaczyna być coś słychać od przednich drzwi a najbardziej dochodzi ze środka, szkoda że nie mam jak wejść pod auta i samemu to sprawdzić ?
przem8 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 (edytowane) Po logach, prócz nieszczęsnego turbo, wszystko ok. Gaz nadaje się do regulacji, bo jest dość bogato ale to zostaw jeszcze do sprawdzenia jak doładowanie doprowadzisz do ładu. Podnieś auto i postukaj czymś w tłumik środkowy, może coś się posypało ze starości ? Edytowane 6 Sierpnia 2018 przez przem8
mugolina Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2018 53 minuty temu, przem8 napisał: Po logach, prócz nieszczęsnego turbo, wszystko ok. Gaz nadaje się do regulacji, bo jest dość bogato ale to zostaw jeszcze do sprawdzenia jak doładowanie doprowadzisz do ładu. Podnieś auto i postukaj czymś w tłumik środkowy, może coś się posypało ze starości ? Dobra na weekend wejdę jeszcze pod auto, podniose na lewarku i spróbuje chociaż zobaczyć skąd to dokładnie halasuje. A z turbina to spróbuje jeszcze wg wkręcić z obrot a jak nie pomoze to regeneracja. Dużo doladowania brakuje ?
bartez90 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Brakuje jeszcze okolo 0,1b. Jak z wg nie pomoze to do regeneracji.
DivaynEays Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Pod to co celujesz to takie minimum to wtryski i ic (dsmic lub fmic) i ewentualnie dp (albo sportowy kat skoro po niemcowni latasz)
mashet Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Multi zniesie w B7 sporo, jest wzmocniony w stosunku do B6. Z tego co pamiętam to Gregor10 stroił takiego jednego i jest tam około 260-270ps, ale nie pamiętam ile niuta. Możesz założyć większe wtryski, ale do 185-190max seryjne powinny dać radę, ewentualnie po taniości z BEX. W tej samej cenie kupisz wtryski od Saaba o wydajności zbliżonej do wtrysków BAM, czyli z dużym zapasem. IC nie jest potrzebny, ale powyżej 190 to już mus. W upalne dni prawdopodobnie będziesz czuł spadki mocy. Z perspektywy czasu ja bym teraz ładował sportowego kata zamiast DP. O DP się już czepiają na przeglądach i u nas.
DivaynEays Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Jak masz po 100 wtryski z bexa za komplet( bo tyle kosztują z saaba) to biore kazda ilosc
mashet Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 (edytowane) Wtryski z Saaba, o których mówię mają numer 0280156023 i za 4 zapłacisz koło 200 zł: https://allegro.pl/listing?string=0280156023&order=m&bmatch=baseline-cl-aut-1-1-0802 Można je kupić o połowę taniej od BAM, a wydajność mają podobną. Cena wtrysków od BEX to jakaś parodia, tak samo jak prawy IC, dlatego jeśli miałbym wydać koło 200 to wolałbym te od Saaba. Ja kupiłem je za 100, albo 120 zł z tego co pamiętam. Edytowane 20 Sierpnia 2018 przez mashet
bartez90 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 A jak masz bexa to na wymianie wtrysków można jeszcze zarobić:-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się