Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Imbus w napędzie pompy oleju A4 B8 2.0TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie , 

Jestem nowicjueszem stąd moje pytanie , przeczytalem parę postów i dokładnie chciałbym się upewnić co dokładnie muszę wymienić w napędzie pompy oleju ??
Mam A4 z  września 2009 roku z silnikiem 2.0 TDI CAGC , przelotu mam akutalnie 186 tys km ,  bardzo proszę o fachową poradę i na co jeszcze muszę zwrócić uwagę , przy

tym silniku , czy w 1wszej kolejności zadbać o coś innego ( oczywiscie rozrząd i oleje ogarnięte ) . Ewentualnie proszę o sprawdzone firmy w których zakupie takowe części.

Pozdrawiam

Opublikowano

Ogarnij temat pompy oleju najlepiej z razem z rozrządem.

Mianowicie w pompie oleju występuje zabierak, taki imbus, który z czasem zaczyna się obrabiać na okrągło, gdy porządnie się obrobi braknie Ci momentalnie smarowania silnika. Dlatego trzeba skontrolować stan tego imbusa i w razie mocnego zużycia wymienić na nowy. Wyrobić może się również jego gniazdo, które również trzeba skontrolować, wówczas musisz wysłać najlepiej cały moduł pompy olejowej do firmy, która Ci ją zregeneruje.

W Twoim samochodzie występuje jeszcze zabierak pierwszego typu, krótszy, bodajże 77mm więc przy tym przebiegu jak najbardziej warto go skontrolować.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Rób odrazu szkoda kasy . Przy wymianie imbusa trzeba zdejmować miskę co się wiąże z wymiana oleju koszt niewielki imbus 20 zł robota zależy u kogo robisz

Opublikowano

Dziekuje Pieknie za odpowiedz , gdzie mogę najlepiej zakupić moduł pompy ? Lepiej nowy niż regenerowany prawda ?

Opublikowano

Ja sam imbus kupowałem w aso . Nic więcej nie wymieniałem . Rozbierz i zobacz w jakim stanie masz gniazdo ojciec mil zrobiona prawie 200 tys i było Ok . Dlatego sam imbus poszedł do wymiany 

Opublikowano

We wrześniu 2009 była zmiana i był już montowany większy imbus, możliwe żer jest już doby

Opublikowano

Do sprawdzenia po nr vin w aso

Opublikowano

Ok Panowie dziekuje bardzo za wypowiedzi . Powiedzcie tylko czy w tych modelach aut jest jeszcze cos szczególnego na co zwrócić uwagę ?? Np. Wiem , że ciężko chodzi wspomaganie, ale na to nie mam raczej wpływu aczkolwiek jest to irutyjące...

Opublikowano
32 minuty temu, kobisok napisał:

Ok Panowie dziekuje bardzo za wypowiedzi . Powiedzcie tylko czy w tych modelach aut jest jeszcze cos szczególnego na co zwrócić uwagę ?? Np. Wiem , że ciężko chodzi wspomaganie, ale na to nie mam raczej wpływu aczkolwiek jest to irutyjące...

Masz wpływ, dorezaj Servotronic. 

Opublikowano

Myślałem że to się Tylko robiło na pompowtryskach, dobrze że trafiłem na ten temat 

Opublikowano

Czy to robi się na silnikach cr czy pd?

Opublikowano

A jam mam pytanie do szanownych kolegów:  mam moduł pompy na zabieraku 77mm  , silnik CAGA , czy można go zastapić modułem już poprawionym od 2009 r na zabieraku 100 mm ? czy będzie pasował ?

Opublikowano

Można, ale lepiej zregenerować swój pod większy zabierak. Myślę, że jest to jeden z głównych tematów na forum i wszystko zostało już powiedziane. Poczytaj. 

Opublikowano

widziałem ,że przerabiają w wałku otwór na wiekszy ,ale czy to jest sprawdzone .... pochodzi ? ciekawe czy można dostać sam wałek wyrównoważający nowy  czy to jest spasowane w komplecie

Opublikowano

Czytać, czytać. 

Opublikowano
W dniu 15.05.2019 o 09:56, ROBERT1970 napisał:

A jam mam pytanie do szanownych kolegów:  mam moduł pompy na zabieraku 77mm  , silnik CAGA , czy można go zastapić modułem już poprawionym od 2009 r na zabieraku 100 mm ? czy będzie pasował ?

Możesz..Tylko musisz szlifować moduł oraz śruby-jest inna miska olejowa...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...