JohnyBI Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 Po wymianie maglownicy, zaczęły się jaja. Zapalasz jest ok, zaczynasz jechać sama maszyna hamuje i wszystko pulsuje. Zatrzymujesz sie jest ok, skręcasz kierownicą w prawo do oporu zapala sie ABS i ESP i można jechać-bez systemów. Kod błędu mówi uszkodzony czujnik skrętu kierownicy- ale nie było nic tam ruszane Czyżby to była wina nie ustawionej zbieżności???
Wihajster Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 po wymianie przekladni zawsze trzeba ustawic geometrie :twisted:
szogun0 Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 A zrobił ktoś adaptację czujnika skrętu? Może to wystarczy?
Gość Iceman Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 A zrobił ktoś adaptację czujnika skrętu? Może to wystarczy? ten czujnik skrętu to jest taśma w kierownicy ale kolega pisze że nic nie robili, ja po przekładce swojej , paliły mi sie konrolki bo taśme miąłem rozwijaną i zwijaną i musiałem adaptować tan temat ale Vasem bo Vag niedał rady
JohnyBI Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Opublikowano 14 Marca 2007 Nic nie rozbierane w kolumnie kierowniczej. Adaptacja-dziw nad dziwy by to był, ale sprawdzę. Co do geometrii to wiem że trzeba ustawić jak się jeździ a ja narazie chcę usunąć usterki. [ Dodano: 14-03-2007, 19:46 ] PS. Czujnik skrętu to nie taśma tlko ślimak skokowy z oczkiem i strzałką że kierownica ma dość i zaraz urwiesz taśmę. Jest to dwuwarstwowe urządzonko.
Gość Iceman Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 Czujnik skrętu to nie taśma tlko ślimak skokowy z oczkiem i strzałką że kierownica ma dość i zaraz urwiesz taśmę. Jest to dwuwarstwowe urządzonko. noto głupi jestem kolego bo sam sciagałem kierownice i zwijałem tasme bo esp i vas, jak kierownica była prosto widział skrecona o 90 stopni
JohnyBI Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Opublikowano 14 Marca 2007 Nie twierdzę żes głupi tylko są to dwa inne urządenia ale współpracują ze sobą, przy rozbieraniu trzeba tak taśmę uwinąć co by wykonać dwa pełne obroty do strzałki na czujniku skrętu a u mnie nikt tego nie rozbierał. Taśma przecież odpowiada za poduchę a nie za esp i abs prawda?
Gość Iceman Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 Nie twierdzę żes głupi tylko są to dwa inne urządenia ale współpracują ze sobą, przy rozbieraniu trzeba tak taśmę uwinąć co by wykonać dwa pełne obroty do strzałki na czujniku skrętu a u mnie nikt tego nie rozbierał.Taśma przecież odpowiada za poduchę a nie za esp i abs prawda? pisze poprostu jak było u mnie ale ty nierozbierałeś kierownicy proponuje pojechac i podłączyć sie pod vasa każdy aso audi powinno miec i bedziesz wiedział acha a odpinałeś kostke z Absu [ Dodano: 14-03-2007, 21:58 ] Taśma przecież odpowiada za poduchę a nie za esp i abs prawda? u mnie taśma pokazywała ustawienie kierownicy w stosunku do kierunku jazdy dlatego ci pisałem ze ja zwijaliśmy bo pokazywała bzdury na kierownicy ustawionej na wprost , robiłem to tylko raz , ale tak było a przyczyną adaptacji wogóle bylo wyjęcie kostki z pompy ABSu przy włączonym aku .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się