baxy 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Witam Dzisiaj zajrzałem do akumulatora, może ktos wie po co są te wolne śrubki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiatan1989 472 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Rozumiem, że te bez nakrętek? To jest wolne miejsce jakbyś chciał sobie coś podłączyć przez bezpiecznik blaszkowy/taśmowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxy 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxy 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 (edytowane) Walczę z tym błędem, auto niedawno kupiłem,auto miało kiedyś kolizję ale sprzedający twierdzi że poduszki nie były wystrzelone. Zastanawiam się czy nie powinno mieć bezpiecznika pirotechnicznego Edytowane 13 Sierpnia 2018 przez baxy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 47 minut temu, baxy napisał: Walczę z tym błędem, auto niedawno kupiłem,auto miało kiedyś kolizję ale sprzedający twierdzi że poduszki nie były wystrzelone. Zastanawiam się czy nie powinno mieć bezpiecznika pirotechnicznego Więc pewnie masz problem z niedoładowanym akumulatorem. Jest błąd komunikacji między alternatorem-gateway-akumulator. Na klemie minus na aku masz sterownik J367, do niego dochodzi wtyczka, we wtyczce sa dwa przewody. Ten cienki czerwony, który idzie od klemy plusowej (sprawdź multimetrem czy jest przejście) fioletowo-biały, który idzie do gateway-alternator. Masz do sprawdzenia te 3 przewody w pierwszej kolejności. Będzie Ci potrzebny ktoś do pomocy. W alternatorze masz wtyczkę z jednym przewodem filotowo-białym który idzie z klemy minus z aku (sterownik J367) przez gateway do alternatora. Odepnij wtyczkę z alternatora i na wyłączonym zapłonie sprawdź napięcie na tej wtyczce. Powinno być 12V, na włączonym zapłonie coś koło 8-9V. Sprawdź też napięcie ładowania alternatora na alternatorze i na akumulatorze i napisz tutaj. Zobaczymy co wyjdzie i napisze Ci co masz sprawdzić dalej, albo odezwij się na PW to dam Ci do mnie numer gdybyś miał problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxy 1 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Ok dzięki, po pracy będę sprawdzał dam znać. A w tej puszce po lewej stronie co się znajduje? Przesyłam zdjecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxy 1 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Problemem okazał się przewód do masy. Uszkodzony był pin w sterowniku j367. Po wymianie jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper.80 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 mam podobny problem to jest Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet: AKP\8T0-907-468.clb Oznaczenie elementu: 8T0 907 468 T HW: 8T0 907 468 K Komponent i/lub wersja: GW-BEM 4CAN-M H09 0105 Kodowanie: 00CF07 Kod serwisu: WSC 06325 000 00000 VCID: 52ABCF4F0DEF48DF7F-8006 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00458 - Sterownik układu kontroli akumulatorów (J367) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 198 Przebieg: 170639 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2020.07.26 Czas: 11:51:39 Ramka zamrożona: Bity binarnie: 11111 Napięcie: 14.00 V Zliczanie: 6 Bity binarnie: 10110 03705 - Stabilizator napięcia 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 198 Przebieg: 170639 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2020.07.26 Czas: 11:51:39 Ramka zamrożona: Bity binarnie: 11111 Napięcie: 14.00 V Zliczanie: 6 Bity binarnie: 10110 pomoże ktoś po za tym brak odczytów vcds 018,019,020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 W dniu 1.08.2020 o 18:46, kacper.80 napisał: mam podobny problem to jest Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet: AKP\8T0-907-468.clb Oznaczenie elementu: 8T0 907 468 T HW: 8T0 907 468 K Komponent i/lub wersja: GW-BEM 4CAN-M H09 0105 Kodowanie: 00CF07 Kod serwisu: WSC 06325 000 00000 VCID: 52ABCF4F0DEF48DF7F-8006 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00458 - Sterownik układu kontroli akumulatorów (J367) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 198 Przebieg: 170639 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2020.07.26 Czas: 11:51:39 Ramka zamrożona: Bity binarnie: 11111 Napięcie: 14.00 V Zliczanie: 6 Bity binarnie: 10110 03705 - Stabilizator napięcia 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 198 Przebieg: 170639 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2020.07.26 Czas: 11:51:39 Ramka zamrożona: Bity binarnie: 11111 Napięcie: 14.00 V Zliczanie: 6 Bity binarnie: 10110 pomoże ktoś po za tym brak odczytów vcds 018,019,020 Nie będziesz miał odczytów w tych grupach bo nie masz komunikacji aku ze sterownikiem bądź samym gateway. Wyżej napisalem co jest najpierw do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper.80 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 sprawdziłem i brak jest przejścia pomiędzy przewodem na klenie i alternatorem pomożesz ogarnąć z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 W dniu 3.08.2020 o 18:16, kacper.80 napisał: sprawdziłem i brak jest przejścia pomiędzy przewodem na klenie i alternatorem pomożesz ogarnąć z góry dziękuję Po drodze masz jeszcze gateway. Musisz zdemontować schowek i zobaczysz gateway na boku tunelu po lewej stronie. We wtyczce znajdziesz ten sam przewód co na klemie i wtyczce alternatora, kolor fioletowy jak dobrze pamiętam. Sprawdź przejście między alternatorem a gateway i gateway a klema minus. Sprawdź jeszcze czy masz napięcie na wtyczce alternatora na tym fioletowym przewodzie. Sprawdź bez zapłonu i z zapłonem. Napisz jakie wartości Ci wyszły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper.80 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 bez zapłonu 10.45 z zapłonem 10.05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 5 godzin temu, kacper.80 napisał: bez zapłonu 10.45 z zapłonem 10.05 To coś jest nie tak, sprawdź przejścia przewodów tak jak napisałem wyżej. Jeden z kolegów na forum mial przetartą izolacje i przewód korodowal wewnątrz. Objawy miał podobne jak u Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się