climbkam Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Opublikowano 21 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam, jestem nowy na forum, szukałem ale nie znalazłem nic podobnego. Od początku: Posiadam A4 B7 1.8T od niedawna. Około 2 miesiące temu pojawił się dziwny pisk przypominający pisk klocków hamulcowych. Chwilę później przestała działać klimatyzacja, piszczało jeszcze chwilę i przestało. Wymieniłem kompresor klimy (zatarty). Przy okazji wymieniony rozrząd, oleje, filtry. Po ok. 800km pisk wrócił ale tym razem klima działa bez zarzutów. Pisk pojawia się po przejechaniu ok 20km, piszczy niezależnie od prędkości, zawsze przestaje w momencie dodania gazu. Czasami przestaje po włączeniu klimy ale zazwyczaj jest niezależny. Jednocześnie trzykrotnie zaświeciła się czerwona kontrolka ciśnienia oleju. Zawsze po odpuszczeniu obrotów po wysiłku silnika (np.podjazd pod dużą górę). Po zdjęciu miski smok czysty, w misce niewielkie zanieczyszczenia. Proszę o pomoc Poniżej plik z nagraniem pisku: Pisk.m4a Edytowane 21 Sierpnia 2018 przez climbkam
jacek70 Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Tak z ciekawości jakiej oliwę używasz ? Tu może być kilka usterek . Klima to jedno a kontrolka oliwy to dwa.?
przem8 Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Godzinę temu, climbkam napisał: Po zdjęciu miski smok czysty, w misce niewielkie zanieczyszczenia. Ciśnienie oleju sprawdzone ? To taka podstawa. Jeśli tak to konkretnie jakie wartości na jałowych i przy 2,5-3 tys. Może być też kwestia czujnika ciśnienia. W niektórych przypadkach uszkodzony napinacz łańcuszka też jest przyczyną czerwonej olejarki.
climbkam Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Godzinę temu, jacek70 napisał: Tak z ciekawości jakiej oliwę używasz ? Tu może być kilka usterek . Klima to jedno a kontrolka oliwy to dwa.? Ale myślisz że pisk to będzie od klimy? Wymieniony kompresor ze sprzęgiełkiem i wszystkie paski. W tym momencie auto jest u mechanika. Po czyszczeniu silnika sprawdzi cisnienia. Oliwka była 5w40.
jacek70 Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Opublikowano 21 Sierpnia 2018 31 minut temu, climbkam napisał: Oliwka była 5w40. Ale jakiej firmy ? Bo jeśli Szajstrol to jest wszystko możliwe nawet jeśli ma parametry 5W40.?
climbkam Opublikowano 2 Listopada 2018 Autor Opublikowano 2 Listopada 2018 (edytowane) https://youtu.be/uEA-rnQOFbw Wymienione: Pasek osprzętu, Kompresor klimy ze sprzęgiełkiem, Napinacz z rolką, Komplety rozrząd, Pompa oleju, Wszystkie rolki potraktowane WD40. Zupełnie bez efektu. Edytowane 2 Listopada 2018 przez climbkam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się