szampoon Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 Witam, chciałbym prosic o pomoc bo skonczyly sie pomysły. Temat niby wielokrotnie poruszany ale nigdzie nie znalazłem rozwiazania swojego problemu... Od dluższego czasu wiadomo swieci sie moja ulubiona zótta kontrolka silnika Check Engine. Niby nic a jednak. Pod Vagiem wyskakuje 13 błedów. 11 błedow mowi o "zwarciu z masą" wtryskow, sond lambda, filtra węglowego, kolektora...1 bład mowi o zbyt bogatej mieszance...1 o niepoprawnie dzialającym katalizatorze. Bylem juz u 9 mechanikow i kazdy mowi oczywiscie co innego: wymienic katalizator albo sondy albo wiązki albo sterownik silnika.. W ten sposob to polowe samochodziku bede mial nowe... Bylem gotów wymienic juz kata ale w serwisie koles stwierdzil,ze moze to zrobic ale bez sensu bo według niego nie w tym lezy problem... Kontrolka po skaskowaniu nie pojawia sie od razu ale po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow, po dluzszym grzaniu silnika. Autko nie ma zadnego wirusa ani np. uniwerslanego kata. Moze ktoś pomóc? ;( Pozdrawiam i z gory wielkie dzieki Za nazwę wątku - proszę przeczytać regulamin forum
GRazny Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 tyle różnych błędów sugeruje sterownik... gdzieś było o zalanych wodą - może u Ciebie podobnie... wiązki też bym wypiął i wpiął ponownie...
mateogda Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Sprawdź bezpieczniki od elementów, które generują błąd zwarcia z masą. Jeżeli posiadasz "niefabryczne" odcięcie zapłonu (alarm) sprawdź poprawność jego działania. Można też wyrywkowo sprawdzić napięcie zasilania na wybranym elemencie z listy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się