Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów i blędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych kolegów i koleżanki, chcialbym was prosić o pomoc w analizie logów i blędów. Jak robilem te logi to pierwszy raz mi się notlauf wlączyl, bo szczerze mówiąc to nigdy tak autka nie katowalem wcześniej :wallbash: A teraz wychodzi chyba na to, że kierownice się przycinają czy coś takiego. Tylko bardzo proszę jeżeli dojdzie ktoś do wniosku, że muszę coś zrobić to proszę o maxymalne wyjaśnienie gdzie konkretna rzecz się znajduje, ponieważ nie za dużo wiem o autkach. Pozdrawiam i z góry dziękuję :hi:

blok 11 turbina w trybie BS:

http://images37.fotosik.pl/60/16f97f21f4a6fa2d.jpg

blok 11 , 03 i 08 , log dynamiczny pierwszy (udany bez notlaufów)

http://images38.fotosik.pl/60/6a68b77fa9cfe89b.jpg

blok 11 , 03 i 08 , log dynamiczny drugi i trzeci ( włączył sie tryb awaryjny i ostatni już w trybie awaryjnym)

http://images48.fotosik.pl/64/cd6bbcdf4790cb25.jpg

oraz blędy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 018 S

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1621

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06325

2 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

01268 - Quantity Adjuster (N146)

35-00 - -

Opublikowano

Twoja diagnoza jest trafna ...

co i jak masz zrobic jest na forum... [czyszczenie turbo]

Opublikowano

Witam po wpisaniu w wyszukiwarkę hasla "czyszczenie turbo" nic nie wyskakuje. Ale do rzeczy dzisiaj z kolegą sprawdzaliśmy i sztanga chodzi w górę i w dól (przy podlączonym VAGu) a filtr powietrza jest czysty. Czytalem że powinno rozruszać się kierownice ale nie za bardzo chcę rozbierać turbinę. Co jeszcze mogę zrobić ?? Wiem, że jeszcze można podmienić czujnik N75 ale czy to ma sens. Parę razy w tyg rozpędzam autko do 4 tyś obrotów i nie wchodzi mi w tryb awaryjny, więc o co chodzi ?? Proszę o jakieś porady ;(

Opublikowano

Witam po wpisaniu w wyszukiwarkę hasla "czyszczenie turbo" nic nie wyskakuje. Ale do rzeczy dzisiaj z kolegą sprawdzaliśmy i sztanga chodzi w górę i w dól (przy podlączonym VAGu) a filtr powietrza jest czysty. Czytalem że powinno rozruszać się kierownice ale nie za bardzo chcę rozbierać turbinę. Co jeszcze mogę zrobić ?? Wiem, że jeszcze można podmienić czujnik N75 ale czy to ma sens. Parę razy w tyg rozpędzam autko do 4 tyś obrotów i nie wchodzi mi w tryb awaryjny, więc o co chodzi ?? Proszę o jakieś porady ;(

http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_czyszczenie_kierownic_vtg-t63377.0.html

a co jeszcze mozesz zobic ... hmmm zmienic te pare razy w tygodni na codziennie .... :wink4:

Opublikowano

o to ze musisz wyczyścić kierownice w turbinie a jak nie to będziesz tak mial nie wiadomą wlaczy sie notlauf czy nie , a z n75 daj sobie spokój bo nie on tu jest winien a co do szukania to słabo ci to poszło bo jest na forum co i jak zresztą jeśli sie nie znasz na tym to i tak musisz oddać do zakładu który wie o co chodzi :)

Opublikowano

Sluchajcie rozmawialem wczoraj z mechanikiem który ma swój warsztat i punkt diagnostyczny już parenaście lat ale nigdy nie slyszal, żeby sie czyscilo turbiny :mysli: Sam jeździ Skoda Octavia 1,9 tdi. Więc jak to jest z tym czyszczeniem, bo już teraz sam nie wiem. Oddawac to komuś do zrobienia czy jak?

Opublikowano

czysci sie zapieczone kierownice w turbinie po stronie goracej , czysci sie odkąd weszly turbiny vgt Variable geometry turbocharger (turbiny o zmiennej geometri) u garetta tak jak u ciebie Variable Nozzle Turbine (VNT) jak kolega mechanik o tym nie slyszał to lepiej mu nie dawaj tego do roboty :mysli:

Opublikowano

nigdy nie slyszal, żeby sie czyscilo turbiny

Pora na zmiane mechanika.

Opublikowano

nigdy nie slyszal, żeby sie czyscilo turbiny

Pora na zmiane mechanika.

Że tez taki konował utrzymuje sie na rynku jeszcze :polew:

Opublikowano

Sluchajcie rozmawialem wczoraj z mechanikiem który ma swój warsztat i punkt diagnostyczny już parenaście lat ale nigdy nie slyszal, żeby sie czyscilo turbiny :mysli: Sam jeździ Skoda Octavia 1,9 tdi. Więc jak to jest z tym czyszczeniem, bo już teraz sam nie wiem. Oddawac to komuś do zrobienia czy jak?

Kolego zacznij czytać forum codziennie a dowiesz się ilu takich mechaników jak ten Twój jest na naszym rynku, bo mieć warsztat diagnostyczny to nie wszystko. Pozdrawiam.

Opublikowano

Święta prawda naprawi taki jeden z drugim poloneza a potem mów mu że jest mechanikiem.

Opublikowano

Macie racje zmiana miechanika będzie na pewno, bo nawet po wymianie oleju nie wykasowali inspekcji z kompa :polew: A i zrobilem z kumplem jeszcze raz logi i okazalo się, że sztanga chodzi dobrze, tylko kierowniczki będą do czyszczenia i wymiana wsadu przeplywki, ale powiedzial, że jeszcze mogę się wstrzymać bo tragicznie nie jest

Opublikowano

wymianie oleju nie wykasowali inspekcji z kompa :polew: A i zrobilem z kumplem jeszcze raz logi i okazalo się, że sztanga chodzi dobrze, tylko kierowniczki będą do czyszczenia i wymiana wsadu przeplywki

co do przepływki to polecam org ale drogi albo zamiennik pierburga inne sie nie nadaja . zreszta nie mozna stwierdzic przeplywomierza jak turbina przeladowuje doprowadz ladowanie do porzadku a potem sprawdzisz sobie przeplywke

Opublikowano

Wlaśnie polecal mi Pierburga i chyba na to się zdecyduję, ale jak pisalem na razie nic nie zrobię, bo w czwartek jadę do Hamburga i dopiero jak wrócę to oddam auto do mechaniora. Dziękuję koledzy za rady i odpowiedzi na mój wątek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...