Harbonnet Opublikowano 19 Listopada 2018 Opublikowano 19 Listopada 2018 A co to tam z tyłu pod tablicą się stało? Nie zamierzasz nic z tym robić?
SzczepSon Opublikowano 20 Listopada 2018 Autor Opublikowano 20 Listopada 2018 Będzie robione, ale wszystko z czasem Na razie najważniejsze dla mnie, żeby była w jak najlepszej kondycji, a potem wizualka A niestety poprzedniemu właścicielowi wylał się beton na zderzak.. nic z tym nie zrobię, bo pod spodem nie ma nawet ori lakieru. Cała buda pójdzie do lakierowania, ale kiedy? Tego sam nie wiem jeszcze, bo to nie są tanie rzeczy, a nie zarabiam 10k miesiecznie (jeszcze :P) Jestem świadom każdej bolączki tego auta.. kiedyś nadejdzie dzień, gdy będą one zlikwidowane, lub chociaż niewidoczne
SzczepSon Opublikowano 24 Listopada 2018 Autor Opublikowano 24 Listopada 2018 Rozpórki zamontowane. Pierwsza płaska z oddzielnymi mocowaniami do kielichów, montowana w tej pierwszej komorze gdzie aku. Wszystkie węże klimy bezpieczne, zbiorniczek płynu także. Druga w komorze silnika, spłaszczona z jednej strony, żeby weszła pod zbiornik płynu chłodniczego. Trzecia pod spodem auta, oryginalne otwory montażowe, rurka spłaszczona po bokach przy śrubach. Do wyboru jeszcze całkowicie płaska, ale wolałem tą. Gwint Ta-technix, zamontowany, ale nie opuszczony na dół. Może przed zimą zejdzie 1cm w dół, a jeśli nie to będę kręcić na sezon w dół. I wymieniłem N75
SzczepSon Opublikowano 16 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2019 Żeby nie było, nadal żyję. Brak czasu na mody, brak chęci bo nadal trzeba dobrowadzac do stanu jako takiego Nowa sonda lambda, od nowa wystrojone LPG. W międzyczasie ogarnąłem centralny zamek, wymieniłem kompresorek, zrobiłem nowy kluczyk bo stary był w agonii, zaadaptowalem do centralnego pilot i jest w miarę ok. Z detali to osłona filtra z vr5 czeka na montaż, założone czerwone węże podcisnienia, ale nadal sporo rzeczy mechanicznych do zrobienia. Mam już jarzma 451 pod tarcze 312mm jakoś na wiosnę będę to składał. Co można zrobić z hamulcami tył, bo giną w felgach??
SzczepSon Opublikowano 19 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2019 Dziś z nudów zrobiłem sobie obrysy USA. Bez rozbierania lampy i pomarańczowych wstawek, ale efekt spoko Żarówka dwuwloknowa, obrys wlaczany ori przyciskiem od przeciwmgłowych. Koszt 5zl I trochę czasu
Matejus_93 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Ładnie idziesz z tematem ?✌️ Ogólnie też byłem ją oglądać jak była na sprzedaż. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to cały pofalowany dach, jakby ktoś pacą szpachel nakładał. Z resztą już było widać że pęka. I to mi wystarczyło, żebym odpuścił. Ale powodzonka w odchwaszczaniu, na pewno się za to odpłaci.
Sebalbn Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Ładna a4, fajny pomysł z rozpórkami. Jak właściwości jezdne po tych modyfikacjach ? Jest odczuwalnie sztywniej ? Ogólem na dobrej oponie ciężko żeby przód wyjeźdzał mimo tego że silnik leży tuż za zderzakiem i w serii nie ma sie co czepiać. A mam takie pytanie, jakimi farbami malowałeś osłony silnika? Jakąś temperaturową? A dach faktycznie aż tak pofalowany ?
SzczepSon Opublikowano 22 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2019 No, ten dach to lipa jest faktycznie może nie cały pofalowany, ale ma w dwóch miejscach wgłębienie i to nie takie 1cm .. Maska też szpachlowana, błotniki dowalone... No nic... polowałem na bazę. Jaka się trafiła taka się trafiła. Przynajmniej nie będę się nudzić. Jeśli chodzi o rozpórki to poprawa jest, ale w samym czasie montowałem nowy gwint.. Jeśli chodzi o same rozpórki, to ewidentnie bardziej zwarta buda jest. Jak wróci obniżenie(obecnie podniesiona) i zrobię luzy w kierowniczym, to wtedy się wypowiem Ale nie narzekam, tylko obecnie jest beton straszny... Ona wcześniej w średnim stanie prowadziła się lepiej niż ośka kumpla na gwincie. Obecnie nowy wielowahacz, nowy gwint, rozpórki i nowa guma. Dla mnie spoko, ale lepiej mi się jeździło jak była niska Osłony silnika są do poprawy. Malowane lakierem LY9B nabitym w puchę Motipa. Czerwone detale malowane pędzlem podkładem i farbą modelarską, a potem tani bezbarwny z puszki. Jak skompletuję osłony VR5 i uporządkuję gaz pod maską, to wleci nowa osłona silnika i wtedy już będzie pistoletem, albo oddam do lakiernika. Na ten sezon poluję na Ronale 18" RS6
SzczepSon Opublikowano 16 Marca 2019 Autor Opublikowano 16 Marca 2019 Obecnie auto bez szału. Zbliża mi się wyjazd na Niemcy. Odpuszczam wszelkie plany. Prawdopodobnie podniosę auto na normalną wysokość. W międzyczasie ogarnąłem sobie drugie gniazdo zapalniczki w schowku. Plus po zapłonie. Bo moje główne gniazdo ma plus cały czas... Nie wiadomo czemu Po powrocie z Niemców chyba będę polować na S8 D2, ale się zobaczy
SzczepSon Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Miałem sobie odpuścić mody. Ale że trafiła się okazja, a ja teraz robię 25kkm rocznie to ogarnąłem sobie fotele żeby mnie to aż tak nie męczył. Na tą chwilę wymieniony tyl(wiem że nie do kompletu) i kierowcy. Pasażera zrobię w Poniedziałek. I tak dziś cały dzień czyscilem. Zjechalem na Polskę na wesele, a przy okazji auto odstawiam na ogarnięcie paru rzeczy. Wleci nowa pompa wspomagania, kolektor wydechowy TurboWorksa ponoć szersze kanały ma, plus uszczelki wiadomo. Audica jeździ 1200km w jedną stronę mam do mieszkania w Niemczech i robi to bez zajakniecia.
SzczepSon Opublikowano 14 Września 2019 Autor Opublikowano 14 Września 2019 Recaro z s4 b5. W lepszym stanie niż moje poprzednie. Grzane i El sterowane
SzczepSon Opublikowano 28 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2020 Długo mnie nie było więc mała aktualizacja. Auto powędrowało do brata. Może kiedyś się tu pochwali i będzie ją dalej odgruzowywać. Ja tymczasem po DE jeżdżę focusem, bo potrzebowałem niemieckich blach. W maju wracam do Polski i zacznie się szukanie kolejnej bazy. Jak ktoś się nosi ze sprzedażą poliftowego Avanta 1. 8t quattro to niech na mnie poczeka do maja
SzczepSon Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Update numer 1500 100 900 Audi obecnie już nie istnieje . Poszło na żyletki po tym jak bratu typek zajechał drogę i uderzył w przód na autostradzie. Auto obróciło się 3-4 razy odbijając od barierek energochłonnych. Nie było co ratować. Brat się przesiadł na b6 w dieslu. A ja nabyłem A4 b7 1.8t Q więc może ruszę z tematem jak mnie najdzie. Temat chyba do zamknięcia
longer_xd Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Bardzo przykro słyszeć o takim rozwoju sytuacji. Najważniejsze, że nikomu nic poważnego się nie stało, bo tak wnioskuje z Twojego wpisu. Być może niektóre elementy jak przednie fotele Recaro mogłyby jeszcze komuś posłużyć, choć tu też na pewno poduszki poleciały. Bezawaryjności w B7 (pochwal się przy okazji ) oraz bezpiecznych przejazdów w przyszłości!
SzczepSon Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Recaro poszły dalej. Poduszki nie strzeliły nigdzie mimo że sterownik airbag nie zwracał błędów. I kontrolka też nie świeciła. Brat mówił że jest pod wrażeniem jak dobrze sobie radziło recaro tylko z napinaczem pasów. Mówił że dobrze go w miejscu przytrzymało i nic mu się nie stało mimo braku poduszek. W B7 aktualnie robię zawieszenie i trochę odchwaszczam. Będzie okazja to porobię fotki i się pochwalę. A taki przedsmak zanim założę odpowiedni temat. Szerokości, może w końcu się z wami złapie na jakimś zlocie/spocie, bo z b5 mi się nie udało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się