Długi AB Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Witam serdecznie kolegów Potrzebuje pomocy po tym jak zrobiłem sobie tak z ciekawości pomiar na hamowni w warsztacie który zakładał mi LPG Wynik do pewnego momentu wydaje się prawidłowy a od 3800 robi się coś dziwnego Podczas jazdy te wahania nie są w ogóle odczuwalne , samochód przyśpiesza prawidłowo i równo moim zdaniem ,na BP i lpg jeżdzi tak samo proszę o jakieś podpowiedzi gdzie szukać problemu i tych brakujących 23 kucyków , a o momencie nie wspomnę
Łukasz13 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Jak to bywa w takich przypadkach najłatwiej byłoby zacząć od zrobienia logów dynamicznych.
cysiek18 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Jak Łukasz pisze, zrób komplet logów. Wynik dziwny nie jest, porostu coś nie domaga w twoim aucie, normalna sprawa
Długi AB Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Dzięki za słowa otuchy logi na którymś konkretnym bloku / kanale Gdzie szukać niedomagania , jakiś czas temu wymieniałem DV bo membrana poszła . DV przestało działać i do podciśnienia dostawało się lewe powietrze ( na wolnych wariactwo obrotów , wypadanie zapłonu ) DV założyłem NIE ASO ☹️ Czy ona może nie trzymać przy większym doładowaniu i przepuszczać ciśnienie z powrotem przed turbo ? i z tego te nie trzymanie parametrów ? Logi zrobię w tym tygodniu pomożecie mi je zrozumieć ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się