martinus777 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Witam kolegów klubowiczów mam problem jakiś miesiąc temu wymieniłem pompę wspomagania na Mayle bo wyła i chyrczała przy skręcaniu wtedy miałem też problem że płyn bulgocze w zbiorniku ale myślałem że to wina pompy lecz po wymianie przestał wyć ale problem pozostał szalejącego płynu więc kupiłem nowy zbiorniczek płynu i założyłem nowe opaski na węże , węże hydrauliczne nie ciekną więc dlaczego tak się dzieje?? przekładnia kierownicza robiłaby robotę ?? nie urywam że jest lekko przypocona od dołu dodam że posiadam 1.8T AEB samochód w seri ma 150 km ten ma 200
martinus777 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Zbiorniczek jest nowy i jest sitko a płynu nie dolewam nic poziom jest cały czas taki sam od pewnego czasu sprawdzam zawsze na zimnym
wesz82 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Zobacz czy sitko jest przytwierdzone czy może lata luzem??? Plyn powinien się przelewać tj lekko pietrzyc. Jeżeli się gotuje to albo nieszczelnosc a ta wykluczamy bo nie dolewasz nic plynu. A te pocenie sie???? Nie masz jakiś dziwnych dźwięków itd???może waz jest rozwarstwiony???
martinus777 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Sitko jest przytwierdzone i się nie rusza , płynu nie dolewam ale może zaciągać gdzieś lewe powietrze i dlatego ta przekładnia kierownicza mnie zaniepokoiła więc postanowiłem ją wykręcić i powiem ci że po wykręceniu na pierwszy rzut oka nie było tragedi ale jak ściągłem osłony gumowe to z obu stron wylał mi się olej czyli uszczelnienie szwankowało a nie było tego tak widać oddałem do regeneracji na pn dopiero będę miał i zobaczymy co dalej a odnośnie węży hydraulicznych to nie są przypocone ani popękane dodam że przekładnia to Koyo może jakby był ZF to lepiej by się spisywał ? Mam nadzieję że dojdę z tym końca a przy okazji nie zbankrutuję ?
wesz82 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Waz rozwarstwiony jest w środku przez co zmniejsza swą średnicę a tym samym cisnienie. Dziwne. Piszesz ze nie dolewałem a znalazłeś wyciek.widocznie nie lało się na tyle by ubuywalo dużo. Daj znać co wyszlo.po regeneracji zapytaj majstrow jaki masz łac plyn. Duzo firm nie uzna gwarancji jak zalejesz mineralnym. Zapytaj majstrow jaki oni preferują. Dodam że po regeneracjii magla mozesz lac syntetyk.
martinus777 Opublikowano 6 Września 2018 Autor Opublikowano 6 Września 2018 Witam magiel zregenerowany i wsadzony dodatkowo nowe osłony i końcówki drążków czyli praktycznie prawie nowy uk. wspomagania bo oprócz węży hydraulicznych to reszta jest wymieniona/regenerowana węże nie są nigdzie wybulone więc wydaje mi się że się nie rozwarstwiły bo by coś było widać na zewnętrznej powierzchni jest zalany płyn Febi taki też zalecili majstrowie od regeneracji i teraz jest tak że w zbiorniczku wyrzuca płyn os st powrotu i są bąbelki czy tak powinno być ? ;/ naradzałem się jeszcze z kolegą mechanikiem bo mam założoną pompę na 120 bar i on twierdzi że tak ma być przy uk z taką pompą hydrauliczną a u was jak jest w samochodach klubowicze ?? pąpa lekko wyje wsp ale to wszystko jest świeżo złożone więc zdam relacje jeszcze za jakiś czas jak trochę pojeżdze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się