damiano8522 Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 Witam. Przedstawię swój problem który pojawił się po zimie,może ktoś miał podobnie może będzie w stanie pomóc..no wiec pacjęt a4 b6 1.9 130 avf 2001 dymi na jałowym jak się rozgrzeje silnik. Po dodaniu gazu,jak wydmucha to co nazbierał to wydaje mi się ze jest ok,podczas jazdy też nie zauważyłem dymienia. Dym jest biało/szaro/niebieskawy. Płynów nie ubywa tj. oliwy normalnie 1l na 10 tys ale przed dymieniem też tyle mi brało. Zregenerowałem turbo niestety nie pomogło,wymieniłem pokrywę zaworów myśląc że to odma tez kopci jak kopcił. Uszczelniacze na pompkach wymienione. Korekcje 0.08,-0.33,0.14,0.05 na jałowym..podczas jazdy jedna pompka skacze do 1.20. Pompa vacum uszczelniona...auto ma moc, pali na dotyk zimny ciepły...tylko te dymienie jak popyrka na wolnych z 5 min. Mogę podesłać logi jeśli byłby ktoś chętny pomóc. Pozdro
kamil-vag Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Odkręć rurę od turbo i zobacz czy widać w muszli ślady oleju... A w momencie kopcenia jak wyglądają korekcje ? ? ? Jeszcze w momencie kopcenia możesz spróbować odkręcić korek oleju... chyba, że pokrywę nową założyłeś...
damiano8522 Opublikowano 8 Września 2018 Autor Opublikowano 8 Września 2018 Korekcje jak sobie podkapca sa na foto odpiolem odme zaslepilem dolot ale nadal kopci.. Jak postoji na wolnych i wdepne gaz to wydmuc**je sporo.. Sam juz nie wiem turbo bylo regenerowane miesiac temu (przed reg zaczal kopcic) a moze katalizator? Ale to by dymil na czrno chyba tak? Egr mam zaslepiony.. Synchro skacze 0.6 do 1.1 ,spalanie na jalowym 0.6l..
damiano8522 Opublikowano 10 Września 2018 Autor Opublikowano 10 Września 2018 W dniu 8.09.2018 o 09:05, kamil-vag napisał: Odkręć rurę od turbo i zobacz czy widać w muszli ślady oleju... A w momencie kopcenia jak wyglądają korekcje ? ? ? Jeszcze w momencie kopcenia możesz spróbować odkręcić korek oleju... chyba, że pokrywę nową założyłeś... Kamil co myślisz o tym katalizatorze? czy bardziej iść w pierścienie albo te turbo?
jackyq163 Opublikowano 10 Września 2018 Opublikowano 10 Września 2018 Kolego, miałem dokładnie tak samo. Wyczyściłem EGR i zaślepiłem przewód podciśnienia od EGR. Wystarczy śrubka 6 mm. Żeby EGR nie był sterowany. Masz 2002 r więc nawet błąd Ci nie wyskoczy. Spróbuj najpierw zaślepić przewód podciśnienia sterujący EGR i zobaczy co się dzieje. Może akurat. U mnie na zimnym dymił jak lokomotywa.
kamil-vag Opublikowano 10 Września 2018 Opublikowano 10 Września 2018 Czytać panowie, kolega ma EGR zaślepiony... Sprawdzałeś tą rurę od turbo czy nie ma tam oleju ? ? ?
damiano8522 Opublikowano 13 Września 2018 Autor Opublikowano 13 Września 2018 W dniu 10.09.2018 o 12:44, kamil-vag napisał: Czytać panowie, kolega ma EGR zaślepiony... Sprawdzałeś tą rurę od turbo czy nie ma tam oleju ? ? ? Jest wilgotno ale nie wiem czy to jakieś pozostałości nie są,z odłączoną odmą dopiero 200km zrobione..zero poprawy dymi. Byłem u znachora poogladał,powąchał mówi ze to niedopalona ropa i obstawia wtryski. Zrobie pomiar kompresji i sprawdzę te wtryski dam znać co i jak wyszło
damiano8522 Opublikowano 14 Września 2018 Autor Opublikowano 14 Września 2018 (edytowane) Niestety silnik zalany nafta spłynęła po godzinie... kompresji brak aż dziwne bo palił na tyk i z mocą też nie było problemu.. Edytowane 14 Września 2018 przez damiano8522
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2018 Opublikowano 14 Września 2018 (edytowane) 33 minuty temu, damiano8522 napisał: Niestety silnik zalany nafta spłynęła po godzinie... kompresji brak aż dziwne bo palił na tyk i z mocą też nie było problemu.. What ? ? ? O co chodzi z tym zalewaniem naftą, coś Ty nią zalał i po co A objawy mogą wskazywać na zużyte uszczelniacze trzonków zaworowych Edytowane 14 Września 2018 przez piotrsob1
BartoszBB Opublikowano 15 Września 2018 Opublikowano 15 Września 2018 Zapewne zalał ,,garnki'' naftą by sprawdzić jak z ich uszczelnieniem dodatkowo stary sposób na usuwanie zapieczonych pierścieni. damiano8522 - a kompresje sprawdzałeś ile garnki mają bar? Czy tylko naftą bo to nieco badanie mało miarodajne...
damiano8522 Opublikowano 18 Września 2018 Autor Opublikowano 18 Września 2018 W dniu 15.09.2018 o 20:21, BartoszBB napisał: Zapewne zalał ,,garnki'' naftą by sprawdzić jak z ich uszczelnieniem dodatkowo stary sposób na usuwanie zapieczonych pierścieni. damiano8522 - a kompresje sprawdzałeś ile garnki mają bar? Czy tylko naftą bo to nieco badanie mało miarodajne... Tylko nafta..ale kopcił jak lokomotywa w oparach czuć wyraźnie ropę i olej..silnik już raz reanimowałem po tym jak tłok mi pękł..wiec teraz odpuszczam auto pali..ma moc ..jezdzi..ale kopci..jak ktoś chętny na blok,głlowice,wtryski itp to prosze na priv..mam już 2 serducho..zobaczymy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się