lopez00073 Opublikowano 9 Września 2018 Opublikowano 9 Września 2018 Cześć, przed wymianą sprężyn(na eibach pro kit, są niższe od s-line, które posiadałem) miałem już problem z połączeniem się z modułem samopoziomowania. Ale jakoś nie przejmowałem się tym faktem ponieważ po odpaleniu auta, lampy wykonywały test samopoziomu. Teraz mam problem ponieważ po wymianie sprężyn (eibach pro kit)wyskoczył mi błąd, nie mogę odczytać błędu, gdyż nie mogę połączyć się z modułem(zasięg ksenon oraz lampa lewa, prawa również bez odzewu ze strony modułu). Zdziwił mnie fakt, że po odłączeniu aku, następnie po podłączeniu aku jest wykonywany test samopoziomu i nie ma błędu. Dopiero po przekroczeniu ok 100 km/h błąd powraca. Macie jakieś pomysły? Bo nie chcę jechać od razu do elektromechanika. Czujniki samopoziomowania są(lewy przód, lewy tył), czy możliwe jest, że jeden z czujników został uszkodzony podczas montażu sprężyn?? Mam nadzieję, że nie jest to opisane zbyt chaotycznie
matisstz Opublikowano 9 Września 2018 Opublikowano 9 Września 2018 Witam Miałem podobnie jakiś czas temu gdy wymieniałem zawieszenie, krótko mówiąc źle podłączyłem z powrotem ramię czujnika do zawieszenia sam nie wiem jakim cudem i po odpaleniu auta lampy stały w miejscu a po wjechaniu na autostradę i przejechaniu po małej hopce albo dziurze wyskakiwał błąd samopoziomowania. Czyściłem styki itp. i nic... więc w końcu szukałem innego czujnika i wtedy dopiero zauważyłem że z tym ramieniem jest coś nie tak, zmieniłem i od tamtej pory spokój i wszystko działa jak należy. Sprawdź u Siebie.
lopez00073 Opublikowano 11 Lutego 2019 Autor Opublikowano 11 Lutego 2019 Wymiana czujnika na tylnym wahaczu rozwiązała problem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się