Simon3008 Opublikowano 15 Września 2018 Opublikowano 15 Września 2018 (edytowane) Wiytam. Pomoże mi ktoś w odczytaniu logów....? Czasami (sporadycznie) odcina mi turbo przy dępnieciu na wyzszych obrotach i wyskakuje błąd przeładowania. Dziś zrobiłem logi. No i ogólnie chciałbym sie dowiedzieć w jakim stanie jest reszta podzespołów głownie pompki I jeszcze jedno przy robieniu grupy 018 przy puszczeniu gazu pojawia sie 128 to też chyba cos nie tak? Z góry dziekuje za pomoc. Statyczne: http://vaglogi.pl/log-001_VvOCxi.htmlhttp://vaglogi.pl/log-004_50565m.htmlhttp://vaglogi.pl/log-013_YcU7MfL.htmlhttp://vaglogi.pl/log-018_7MLAf.htmlhttp://vaglogi.pl/log-023_u44BY44.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-001_gIv63L.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_XjR7Slq.htmlhttp://vaglogi.pl/log-004_1bQPHh.htmlhttp://vaglogi.pl/log-008_7FNAg5.htmlhttp://vaglogi.pl/log-010_9mERaqU.htmlhttp://vaglogi.pl/log-011_0S93MQ1.html A przy robieniu tego logu samochód stracił moc : http://vaglogi.pl/log-011_ZmFzYc.html Edytowane 15 Września 2018 przez Simon3008
Tracer39 Opublikowano 15 Września 2018 Opublikowano 15 Września 2018 Popraw linki bo większość nie działa. Z tego co udało mi się otworzyć to kąt synchronizacji rozrządu do ustawienia bo jest mocno rozjechany i prawdopodobnie geometria w turbinie się czasami przycina.
Simon3008 Opublikowano 16 Września 2018 Autor Opublikowano 16 Września 2018 12 godzin temu, Tracer39 napisał: Popraw linki bo większość nie działa. Z tego co udało mi się otworzyć to kąt synchronizacji rozrządu do ustawienia bo jest mocno rozjechany i prawdopodobnie geometria w turbinie się czasami przycina. Też tak myślałem że to geometria. Poprawiłem linki jak byś chciał jeszcze raz zerknąć . A ten kąt synchronizacj rozrzadu czymś się objawia jeśli jest zły?
kamil-vag Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 Poprawnie ustawiony ma się mieścić w granicy -3...3 stopni. U Ciebie jest na -6... najlepiej jak jest ustawiony na -1...0. Przez taki jak u Ciebie silnik może mocniej klepać, mieć lekkie wibracje...
Simon3008 Opublikowano 16 Września 2018 Autor Opublikowano 16 Września 2018 5 minut temu, kamil-vag napisał: Poprawnie ustawiony ma się mieścić w granicy -3...3 stopni. U Ciebie jest na -6... najlepiej jak jest ustawiony na -1...0. Przez taki jak u Ciebie silnik może mocniej klepać, mieć lekkie wibracje... Ogolnie silnik ładnie pracuje, nie kopci itd. jedynie co zauważyłem ze na pierwszym biegu jakby nie szedł do przodu, i bardzo łatwo gaśnie przy ruszaniu. trzeba dać wiecej gazu. NIe wiem czy to przez to może być spowodowane czy ten model tak ma
kamil-vag Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 3 minuty temu, Simon3008 napisał: i bardzo łatwo gaśnie przy ruszaniu. trzeba dać wiecej gazu. NIe wiem czy to przez to może być spowodowane czy ten model tak ma No raczej to nie jest normalne przy zdrowym manualu... Popraw to synchro bliżej 0, przy okazji turbo na stół i wyczyścić porządnie geometrię...
Simon3008 Opublikowano 16 Września 2018 Autor Opublikowano 16 Września 2018 5 minut temu, kamil-vag napisał: no raczej to nie jest normalne przy zdrowym manualu... Mysli że jest to spowodowane właśnie złym ustawieniem kątu synchronizacji rozrządu??? A jak wygłada reszta logów??? coś mi pompki słabo wygladaja w 013 grupie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się