przemik Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 (edytowane) Cześć Ogólnie jestem bardzo zadowolony z samochodu i przyjemnie się nim jeździ... prawie przyjemnie. Objaw jest ciężki do opisania i co najgorsze nie jest powtarzalny... czasami mam wrazenie, że jest dobrze. W zakresie ok. 2000 obrotów i tak jakby z dołu , najczęściej na biegu 1 i 2 ale wystepuje tez na 3 czuje coś jakbym ciągnął przyczepe... auto ma wyraźnie ciężko... i tak jakby bardzo delikatnie przerywało. Wiecej gazu i wszystko znika. Dodatkowo wtedy występuję: - szarpniecie tak jakby ktoś paliwo odciął na sekundę - przy zmianie biegu obroty nie spadają... a czasami wręcz wzrastają Spalanie - wydaje mi się w normie - 10-12 w miescie.... na trasie 8-9. Co zostało zrobione - wymieniony termostat - nowy z ASO - temp. oscyluje w granicach 90-95* - wymieniony zawór jedokierunkowy odmy - zwany też srubą odpowietrzającą - po tym jest dużo lepiej... czyli wcześniej ciągnąłem przyczepe z węglem.. a po wymianie tego zaworu ciągne przyczepe pustą. - wymienione świece - wymieniony zawór DV - nowy z ASO Wczoraj zrobiłem logi Statycznehttps://log.malonetuning.com/chart/238592#H8KLCAByXsKfWwIDTcOLw5EKwoMwDMKFw6F3w4l1AhbDtjbCpRfDnQxdw4A1wpLDhsOhfHpXBcOxw7LCnMKPP0Z4w6nDpynClcKpwpgucwMcEsO2c1LCk8KNw78TwqFwZcOLw45wSsO9wrI5wrnDkkp5wpVewpxNHkfDul0XwpjClMK3H0ljwr9BHDAkwoRwUF5cw5s8wol3CcKPwpR2S2DDm8OjwpEAAAA%3D Dynamicznehttps://log.malonetuning.com/chart/238595#H8KLCAALX8KfWwIDTcKMQQrDgzAMBMO%2FwqLCswQJTV8TfHBrw6EIUjvDiHJJw7vDusOEDsKUHndndsOnGcKew7nDtcKQw4QUNcOXwq0ADg5bwrlmwpUvwp8RIXJiw7XDhnDCkcO0ZjXCskw7w7ldw5rDosOaLBLCmMKCN1%2FDmFp5Q8OTw4rCjcO4EMOow7PCk0ElLsOWw49Ow7MPw4wDw55xcghjwofCvlouw5sqw71swpzCnDsAMU8nwo7CrQAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/238593#H8KLCAAmX8KfWwIDTcOLQQrCgCAQwoXDocK7w4x6BMKtbiMuwqwGGzANwp3CoDp9WcKbwpbDr8O%2FeMOWw4LClMOXwpETwqlQw7LCvlVAw63CsMOFwpgLX8O0TMKEQMKJwooXwoImfsKew5XCqcO8w4HDtcK1w4JhwpEXKsOJD8KsRsKDHcO2DsOBfMK%2FXXLDnSJLUzM4dwPCoiPDh8KVewAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/238594#H8KLCAA7X8KfWwIDTcKLQQrChDAMAMO%2FwpJzA1vDsDfCpcKHw64aakAbScOjwqLCvl7CqyAeZ8KGCQF%2BMn3CuRBmwpVlwq7DoD7DkTU5worDsk4nOsOIVEjCkxHDnMKlw7xJDU1ww4XCtHI7w64nw7U9bsKPAsOlPMOYwrVUwrJXCD46w7BXSMKLScKdR8K2w6Z9F8OjAXQRcsKUwo8AAAA%3D Dodatkowo Auto zapisuje błąd 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1 P1113 - 35-10 - Internal Resistance too High - Intermittent Readiness: 0000 0000 który skasowałem przed wykonaniem testu dynamicznego... ale pojawił się po logowaniu. Pierwsza naturalną sugestia - sonda... ale znajomy mechanik po przejechaniu się... wykluczył ze to sonda... zasugerował filtr paliwa. Druga... wężyk sterowania DV... nie wygląda zbyt ciekawie i ktoś już coś przy nim dłubał - ewidentnie do wymiany na nowy. Poradźcie chłopaki gdzie skierować ręce które leczą i czy te sugestię trzymają się kupy. Edytowane 17 Września 2018 przez przemik
przemik Opublikowano 17 Września 2018 Autor Opublikowano 17 Września 2018 32 i 33 w teście dynamicznym. https://log.malonetuning.com/chart/238597#H8KLCAAzwpHCn1sCA23CjjEOw4IwDEXDr8OiOcKRGsOgNlEGQ8KsYMKpwq0rw4dFw4DDqWnCk8KFIcOre8OfT8KOEcKUFnnCkcOPaFjDicOATcOuwprDnAhfRjjCjMOXwqHCrx%2FCssOceSVfVMO2wq0ewpEOZ1HDvsOSw5nChEIrKRrDgWkwZ8O%2Fw7HDuMOmw5rCnHJ5WhNHw7NPw4TCqcO3IcO0wqvDncKkbjPCtyfDgy3CpR92BXJDw5UAAAA%3D Chyba ze muszą być wykonanie 2 plus 33 to zrobie oddzielnie
przemik Opublikowano 16 Listopada 2018 Autor Opublikowano 16 Listopada 2018 Podbijam. Może ktoś coś podpowie. Cały czas borykam się z tym problemem. Co zauważyłem jeszcze. Nasila się to jak jezdze po miescie. Czyli kiedy często "operuje" się pedałem gazu. Na trasie praktycznie nie wystepuje. Wymieniony filtr paliwa i regulator ciśnienia paliwa. Brak poprawy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się