GOLI Opublikowano 20 Września 2018 Opublikowano 20 Września 2018 Jak w temacie, puścił uszczelniacz lewej tylnej półosi, jak się za to zabrać żeby nie zdemolować połowy zawieszenia? Patrząc na stan śrub, nie poddadzą się łatwo, jest jakiś patent na wymianę tego bez rozpinania wahaczy?
MemberA4 Opublikowano 21 Września 2018 Opublikowano 21 Września 2018 Wystarczy odkręcić przegub wewnętrzny od dyfra i wyjąć plansze z niego. Zdemontować plastikowy pierścień i wyjmujesz uszczelniacz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się