Keymil Opublikowano 22 Września 2018 Opublikowano 22 Września 2018 Spalanie 3.0 ASN quattro automat Czy sondy przy katalizatorach mogą odpowiadać za spalanie? Wywalilem katy A sondy zostaly nie ruszane. Już wcześniej przed tym palił prawie tyle,a teraz to 17.5 lpg przy takiej normalnej jeździe starałem się nawet jechać tak by spalił jak najmniej, nawet po mieście to malo jeździłem. Jeśli nie sondy to co może być jeszcze przyczyną takiego spalania? Trasa czy nie trasa on te 17 średnio spali.
przem8 Opublikowano 22 Września 2018 Opublikowano 22 Września 2018 Jakie masz korekty długoterminowe? Wrzuć logi 2+33 na pb i lpg
BeyerBrown Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 (edytowane) Największy wpływ na spalanie mają sondy PRZED katalizatorem, te za nim w dużo mniejszym stopniu. A co do spalania 3.0: Edytowane 5 Października 2018 przez BeyerBrown
Keymil Opublikowano 13 Października 2018 Autor Opublikowano 13 Października 2018 Wywalilem katalizatory dwa główne, sondy zostaly, wywala błędy. Pytanie czy one wpływają teraz na spalanie? Bo nic się nie zmieniło. I drugie pytanie czy pre katy mogą mi jeszcze ograniczać moc? Bo słabo idzie, v max to jakieś 180. Dodam że jeden pre kat się już sypał, a główne miałem w takim stanie że auto na 3 biegu już prawie nie mogło podjechać pod górkę
BeyerBrown Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 (edytowane) Stać Cię na V6 to i na nowe katalizatory też! Nie ogarniam tej "mody" na wycinanie... ja nie miałem problemu by zainwestować 1500zł (nówka ori zamiennik) w wymianę jednego z nich... A tak to za chwilę polecisz do tunera by ci wyprogramował sondy, a do tłumikarza by pozbyć się efektu poloneza. Którego się niestety nie pozbędziesz. Możesz go co najwyżej "zabuczeć" innymi customowymi tłumikami, ale ta przyjemność też kosztuje... Edytowane 14 Października 2018 przez BeyerBrown
Keymil Opublikowano 14 Października 2018 Autor Opublikowano 14 Października 2018 yyy... nie wiem co chciałeś wnieść w ten temat, nie odpowiedziałeś na żadne pytanie a robisz jakąś gówno burze. Nie mam żadnego efektu poloneza więc nie mam się czego pozbywać ?
mirek31071977 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Chłopie weź wstaw nowe katy i po temacie.Checka ci pali?Jak jeździ w trybie awaryjnym,to i nie jedzie jak powinien i chleje do tego paliwo,jak pijak pod sklepem.Te gruszki w kolektorze masz sprawne?One też mają wpływ na moc.
pawlo_SL Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 Korzystając z okazji chciałem się spytać jakie korekty powinny być w 33 gdyż w mojej butla 50l gazu starcza na 200km, więc chlipie dużo za dużo i widzę że nie ma takiej mocy jak kiedyś (v-max tylko 210). Wgrana została nowa mapa lpg ale nie zdało to egzaminu. U mnie korekty na PB skaczą na B1: -1,6% - -9,4% B2: 5,5% - 14,1% a na LPG B1: -0,8% - 3,1% B2: 5% - 7,0%
mirek31071977 Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 (edytowane) 34 minuty temu, pawlo_SL napisał: Korzystając z okazji chciałem się spytać jakie korekty powinny być w 33 gdyż w mojej butla 50l gazu starcza na 200km, więc chlipie dużo za dużo i widzę że nie ma takiej mocy jak kiedyś (v-max tylko 210). Wgrana została nowa mapa lpg ale nie zdało to egzaminu. U mnie korekty na PB skaczą na B1: -1,6% - -9,4% B2: 5,5% - 14,1% a na LPG B1: -0,8% - 3,1% B2: 5% - 7,0% Chleje ci jak V12Małą butlę coś masz.Nie bardzo się na tym znam,ale te korekty na benie są tragiczne.Natomiast na lpg w miarę dobrze.Katy,cewki,gruszki sprawne?210 to dużo za mało.Zdrowy ASN powinien"zamykać budzik"?.Znajdź na forum kolegę waskivw i leć do Czeladzi uzdrowić swoje autko Edytowane 21 Października 2018 przez mirek31071977
BeyerBrown Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 W dniu 14.10.2018 o 18:18, Keymil napisał: yyy... nie wiem co chciałeś wnieść w ten temat, nie odpowiedziałeś na żadne pytanie a robisz jakąś gówno burze. Nie mam żadnego efektu poloneza więc nie mam się czego pozbywać ? Efekt dzwonienia pojawia się po wycięciu katów. A błędy spowodowane ich brakiem ogarnie Ci dobry tuner, który jednak swoje $$$ weźmie. Dlatego mocno zalecam przywrócić fabryczny stan w układzie wydechowym, bo w skali kosztów rocznego utrzymania samochodu (i to bez liczenia kosztów jego nabycia!) wyjdzie to relatywnie niewiele więcej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się