Cake Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 Prośba o sprawdzenie logów. Po podpięciu vaga wywala błędy, raz P0011 innym razem P0012. Moim zdaniem auto jest ciut za słabe (nie mogłem nadążyć za e39 523... które powinienem łyknąć bez niczego). Check się nie zaświeca, dopiero po podpięciu komputera pokazuje te błędy. Silnik 1.8T AWT sama benzyna, w zeszłym roku były wymieniane czujniki położenia wału/wałka, ale wtedy było wiadomo co jest pięć, bo i odpalić nie mogłem, wywalał check i faktycznie to był błąd czujnika. Wyczytałem żeby zrobić logi grup 003, 090 i 093, dodatkowo w basic settings grupa 094 gdzie test wyszedł ok (system ok). Logi: Statyczny silnik nierozgrzany Dynamiczny, rozgrzany silnik Statyczny, rozgrzany silnik
przem8 Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 (edytowane) Rozrząd nie jest idealnie ustawiony (łańcuszek już też może trochę rozciągnięty) ale te wartości nie powinny jeszcze wpływać na moc. W gr. 93 ma oscylować jak najbliżej 0.0 (norma -3/+6 albo -6/+6 różnie to interpretują) Zrób logi dynamiczne 3+20, 2+33 i 115+118 po kasowaniu błędów jak chcesz sprawdzić czy reszta ok oraz 90+93 przy normalnej jeździe bez wciskania gazu do oporu, bo wtedy działa nastawnik. Edytowane 23 Września 2018 przez przem8
Cake Opublikowano 23 Września 2018 Autor Opublikowano 23 Września 2018 Ok, jutro postaram się zrobić te logi.
Cake Opublikowano 29 Września 2018 Autor Opublikowano 29 Września 2018 (edytowane) Cóż, te moje jutro nieco się przesunęło, ale logi porobione. Po podpięciu komputera o dziwo żadnego błędu w sterowniku silnika, także dla pewności wyczyściłem raz jeszcze i oto one: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_79j83s.html Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_4S5FJjz.html (dość długi log (dojazd do obwodnicy, lekko rozgrzany silnik na początku)) Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_157Dhv.html Edytowane 29 Września 2018 przez Cake
przem8 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 Jakiegoś dramatu to nie ma. Turbo dość późno wstaje. Sprawdź zawór dv.
Cake Opublikowano 30 Września 2018 Autor Opublikowano 30 Września 2018 Ok przyjrzę się temu zaworowi, postaram się to zrobić dziś, bo tak to czas znowu będzie dopiero w sobotę.
Cake Opublikowano 30 Września 2018 Autor Opublikowano 30 Września 2018 (edytowane) Nie dokopałem się do zaworu DV gdyż napotkałem takie oto kwiatki (załączone zdjęcia) Wąż kończący się niczym i pęknięty przewód odmy silnika (przynajmniej tak to się zwie w hurtowni z tego co patrzę) Edytowane 30 Września 2018 przez Cake
przem8 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 2 godziny temu, Cake napisał: Wąż kończący się niczym Tak ma być.
Cake Opublikowano 30 Września 2018 Autor Opublikowano 30 Września 2018 Czyli to też pewnie rodzaj jakiegoś odpowietrznika? Jutro z rana wizyta w hurtowni po ten trójnik. Ze sprawdzeniem DV zejdzie się pewnie do soboty, w tygodniu mam za mało czasu niestety na takie operacje, z tego co widziałem zawór jest na samym dole silnika także będzie to wymagało nieco gimnastyki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się