Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów błędy P0011 i P0012 1.8T AWT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prośba o sprawdzenie logów. Po podpięciu vaga wywala błędy, raz P0011 innym razem P0012. Moim zdaniem auto jest ciut za słabe (nie mogłem nadążyć za e39 523... które powinienem łyknąć bez niczego). Check się nie zaświeca, dopiero po podpięciu komputera pokazuje te błędy.

Silnik 1.8T AWT sama benzyna, w zeszłym roku były wymieniane czujniki położenia wału/wałka, ale wtedy było wiadomo co jest pięć, bo i odpalić nie mogłem, wywalał check i faktycznie to był błąd czujnika. Wyczytałem żeby zrobić logi grup 003, 090 i 093, dodatkowo w basic settings grupa 094 gdzie test wyszedł ok (system ok).

Logi:

Statyczny silnik nierozgrzany

Dynamiczny, rozgrzany silnik

Statyczny, rozgrzany silnik

Opublikowano (edytowane)

Rozrząd nie jest idealnie ustawiony (łańcuszek już też może trochę rozciągnięty) ale te wartości nie powinny jeszcze wpływać na moc. W gr. 93 ma oscylować jak najbliżej 0.0 (norma -3/+6 albo -6/+6 różnie to interpretują)

Zrób logi dynamiczne 3+20, 2+33 i 115+118 po kasowaniu błędów jak chcesz sprawdzić czy reszta ok oraz 90+93 przy normalnej jeździe bez wciskania gazu do oporu, bo wtedy działa nastawnik.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Ok, jutro postaram się zrobić te logi.

Opublikowano (edytowane)

Cóż, te moje jutro nieco się przesunęło, ale logi porobione. Po podpięciu komputera o dziwo żadnego błędu w sterowniku silnika, także dla pewności wyczyściłem raz jeszcze i oto one:

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_79j83s.html
Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_4S5FJjz.html (dość długi log (dojazd do obwodnicy, lekko rozgrzany silnik na początku))
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_157Dhv.html

Edytowane przez Cake
Opublikowano

Jakiegoś dramatu to nie ma. Turbo dość późno wstaje. Sprawdź zawór dv.

Opublikowano

Ok przyjrzę się temu zaworowi, postaram się to zrobić dziś, bo tak to czas znowu będzie dopiero w sobotę.

Opublikowano (edytowane)

Nie dokopałem się do zaworu DV gdyż napotkałem takie oto kwiatki (załączone zdjęcia)

Wąż kończący się niczym i pęknięty przewód odmy silnika (przynajmniej tak to się zwie w hurtowni z tego co patrzę)
 

42800816_562418670882770_6648469564432580608_n.jpg

42844662_445287399332325_4226096116724137984_n.jpg

Edytowane przez Cake
Opublikowano
2 godziny temu, Cake napisał:

Wąż kończący się niczym

Tak ma być.

Opublikowano

Czyli to też pewnie rodzaj jakiegoś odpowietrznika? Jutro z rana wizyta w hurtowni po ten trójnik. Ze sprawdzeniem DV zejdzie się pewnie do soboty, w tygodniu mam za mało czasu niestety na takie operacje, z tego co widziałem zawór jest na samym dole silnika także będzie to wymagało nieco gimnastyki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...