Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1. 8 BENZYNA+LPG ADR- Prośba o analizę logów dynamicznych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 Witam. Logi zrobione programem VCDS lite, ponieważ VAG-com coś mi na kompie nie chce odpalić. 

Nie jestem pewien co do wybranych grup z menu: 01 silnik, 08 Bloki pomiarowe. 

Proszę o sprawdzenie, auto trochę zmulone na gazie i na benzynie. 

Po długim szukaniu przyczyny zostało mi jeszcze sprawdzić przepływke, która coś czuję że padła. 

Proszę mądrzejszych, zerknijcie, ja się na tym już nie znam. 

Z góry dziękuję za pomoc. 

002 004

002 003 004

Opublikowano

Logi robi się do odcinki. Brakuje grupy 7 ze wskazaniami sondy. Powtórz 2+7

Opublikowano

Proszę bardzo, nowe logi tak jak sobie życzyłeś, nie wiem tylko czy ma jakieś znaczenie czy robione są na LPG czy na PB więc zrobiłem te i te. 

PS. Osobiście za bardzo się na tym nie znam, ale szukając po sieci, przeglądając te logi, nie mam czasem problemu ze zbyt długimi czasami otwarcia wtrysków? 

Z góry bardzo, bardzo dziękuję za pomoc. 

PB

LPG

Opublikowano (edytowane)

Na benzynie raczej ok. Na lpg ubogo więc do strojenia. Sonda powinna trzymać około 0,8v przy pełnym bucie.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
24 minuty temu, przem8 napisał:

Na benzynie raczej ok. Na lpg ubogo więc do strojenia. Sonda powinna trzymać około 0,8v przy pełnym bucie.

W takim razie ręce mi opadają, skoro przepływka jest dobra, to nie będzie przyczyną tego zmulenia i większego spalania. 

A powiedz prosze, kolumna Injection Period theoretical i corrected nie powinne być do siebie zbliżone? 

Opublikowano (edytowane)

Ogarnij lpg, najlepiej wystroić to na afr. Możesz zrobić jeszcze statyczne 2+7 na pb i lpg.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
W dniu 27.09.2018 o 15:39, ChEmiczek122 napisał:

przeglądając te logi, nie mam czasem problemu ze zbyt długimi czasami otwarcia wtrysków?

za długich nie masz, ale są długie. Na LPG. Bo jest ubogo.
Jeśli jest zamulone na obu paliwach to sprawdzić szczelność. Wyczyścić przepustnicę.

Opublikowano

LPG już ogarnięte. 

Niestety bez jakiegokolwiek efektu. 

Przepustnica czyszczona może ze 3 tygodnie temu, zadoptowana vagiem. 

Co do szczelności, wlasnie tu może leżeć problem niestety za nic nie mogę doszukać się rozwiązania, ściągając "rurę" idącą od filtra, przepływki do przepustnicy znalazłem urwany wąż, pod tą rura wychodzą z króćca dwa węże, jeden cienki do przepustnicy, drugi grubszy właśnie nie wiem gdzie.., przejrzałem ile się da przy silniku, kolektorze ale za nic nie mogę znaleźć gdzie ten wąż mógłby iść.

Druga sprawa, logów nie mam, tylko mało widoczne zdjęcie.. 

16 blok pomiarowy w vcds opisany jako czujnik spalania stukowego. 

1 i 2 cylinder na napięcie w Voltach 2 razy większe niż 3 i 4.

Dodajac gazu gdy napięcie wzrasta na 4 cylindra h zawsze pierwsze dwa maja dwa razy większe... Czy tak być powinno? 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

IMG_20181009_182743.jpg

Opublikowano

http://wyslijto.pl/files/download/l2g7utzzuu  tu masz bloki pomiarowe. Powinieneś patrzeć co jest w grupie 013. 016 jest ciężej interpretować. Dla uszczegółowienia w instrukcji pisze że ochyłka nie może być wieksza niż 0.5V ale na wolnych obrotach.
Co do rurek to najlepiej poszukać schematu w etce online:
http://pl.realoem.me/Audi/RDW
 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...