Marcin13 Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 Witajcie. Kolega ma a4 AFN i twierdzi że podczas jazdy słychać uciekające doładowanie i auto słabnie. Jutro zrobię mu logi ale mam pytanie: Czy można sprawdzić w dieslu szczelność dolotu podobnie jak w 1.8t? Myślę żeby zaslepic TIP od strony filtra powietrza oraz końcówkę dolotu przed samym silnikiem, następnie odpiac przewód odmy z TIP-a i tam kompresorem podać ciśnienie ok 1 bar. Czy taki zabieg w dieslu wykaże nieszczelności?
Undisclosed Opublikowano 28 Września 2018 Opublikowano 28 Września 2018 (edytowane) Jak dla mnie to trochę przekombinowane. Tam gdzie jest nieszczelność, tam pojawi się olej jeśli chodzi o odcinek między turbiną, a kolektorem dolotowym. Powietrze pod ciśnieniem na 100% będzie go wyrzucać z dolotu, który zawsze jest mokry i wszystko widać gołym okiem. A swoją drogą logi wszystko pokażą. A tak w ogóle to przed turbiną nie ma tipa, tylko jest gumowa rura, do której wchodzi przewód z odmy. Nie jest to rura ciśnieniowa, więc nie wiem jak to by zniosła. Jeśli już chcesz tak rozpędzać turbinę, to pamiętaj, że ona musi mieć smarowanie. Dolot w AFNie jest dobrze dostępny, możesz zdemontować cały i sprawdzić kondycje każdego elementu, chwila roboty. Jedynie odcinek sztywny pod chłodnicą zostaje na miejscu. Edytowane 28 Września 2018 przez Undisclosed
wesz82 Opublikowano 28 Września 2018 Opublikowano 28 Września 2018 Niech kolega obluka dobrze smic tam często lubią pojawiać się dziury.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się