kodi28 Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 Moje pytanie dotyczy wartości rezystancji wskaźnika poziomu paliwa do Audi A4/B6 1.9 TDI 2004 pilne info dla właściciela Audi mojego znajomego
Bartec6184 Opublikowano 10 Października 2018 Opublikowano 10 Października 2018 12 godzin temu, kodi28 napisał: Moje pytanie dotyczy wartości rezystancji wskaźnika poziomu paliwa do Audi A4/B6 1.9 TDI 2004 pilne info dla właściciela Audi mojego znajomego A co jest grane? Pewnie działał i nagle nie dziala
kodi28 Opublikowano 10 Października 2018 Autor Opublikowano 10 Października 2018 9 godzin temu, Bartec6184 napisał: A co jest grane? Pewnie działał i nagle nie dziala Gdyż wraz ze zmiana położenia pływaka zmienia się rezystancja tak jak w potencjometrze przykładowo pusty zbiornik ma ok. 10 om a pełny 250 om lub odwrotnie dlatego jest odczytywana zmiana ilości paliwa w zbiorniku. A dla mnie ma znaczenie wiedza o tych wartościach
Bartec6184 Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 22 godziny temu, kodi28 napisał: Gdyż wraz ze zmiana położenia pływaka zmienia się rezystancja tak jak w potencjometrze przykładowo pusty zbiornik ma ok. 10 om a pełny 250 om lub odwrotnie dlatego jest odczytywana zmiana ilości paliwa w zbiorniku. A dla mnie ma znaczenie wiedza o tych wartościach Pytam bo czasem tak mam że mi wskaźnik pokazuje że nie mam paliwa a ja zawsze mam nie mniej niż pół baku. Wtedy trzeba wyciągnąć i wsadzić bezpiecznik i działa. Odporności niestety nie znam. Nie pomoge
kamil-vag Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 W dniu 10.10.2018 o 00:27, kodi28 napisał: Moje pytanie dotyczy wartości rezystancji wskaźnika poziomu paliwa do Audi A4/B6 1.9 TDI
kodi28 Opublikowano 12 Października 2018 Autor Opublikowano 12 Października 2018 Kolego Kamil-vag czyli rozumując pełny to ok. 50 om pusty to ok.300 om. To jedno, a drugie to na załączonym obrazku są cztery piny dwa od czujnika paliwa(2,3) dwa od pompy paliwa(1,4) przypuszczam. Przy zasilaniu ON jest on czy jej niema
kamil-vag Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 Sprecyzuj pytanie o co Ci chodzi ? Chwilę po przekręceniu kluczyka powinno się pojawić zasilanie na pompie, celem podania paliwa poprzez filtr do vacum... pompa jest sterowana z przekaźnika pompy paliwa. Jak to jest sterowane opisywałem w tym temacie: https://a4-klub.pl/topic/411005-all-tdi-pd-nie-odpala-błąd-17932-przekaźnik-pompy-paliwa/?page=2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się