Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Problemy z odpalaniem - odpala i gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam klubowiczów, tak jak w temacie mam problem z odpaleniem mojej A4 B7 1.9TDI 115 KM (BKE).

Rozrusznik kręci, odpala dosłownie na sekunde - wskazówka obrotomierza dochodzi do wartości 1tys i gaśnie. Dodam że problem się narodził około miesiąc temu - mechanik (znajomy) stwierdził że : przestawiony rozrząd o jeden ząbek oraz poluzowane śruby na kole pasowym wału korobowego. Odebrałem auto od mechanika, przejeździłem około 3 tygodnie (1,5 - 2 tys km).

Rano odpalam samochód - wtedy pojawiły się znowu objawy - dłuższe kręcenie, oraz powolne i z efektem szarpania wskakiwanie na obroty - około 3 4 sekundy ale ostatecznie odpalił - dojechałem do pracy. Po pracy już auta nie odpaliłem - czyli tak jak na początku - kręci, odpala do 1 tys obrotów i gaśnie. Kolejny raz zaprowadziłem do mechanika (już do innego - do pracy mam około 65 km więc nie chciało mi się go sprowadzać ) - stwierdził uszkodzony czujnik wału rozrządu, wymienił go na ori w stanie używanym ponieważ jak to ujął zamienniki nie nadają się do niczego jeśli chodzi o wszelakie czujniki. Odebrałem go wczoraj - odpalał już normalnie ( w międzyczasie na odcinku 60 km gasiłem go 3 krotnie ).

Natomiast dzisiaj znowu zaczęły się problemy z odpaleniem. Co prawda odpala ale po kilkukrotnym kręceniu, objawy takie same - wskazówka obrotomierza dochodzi do 1 tys i gaśnie. Więc proszę was o pomoc, jakieś sugestie - jest to usterka czujnika wału więc szukac ori w aso a może jest to coś związane z przestawionym rozrządem ( dwukrotnie, przypomniało mi się że na przełomie 17/18 też zdiagnozowano przestawienie rozrządu )

Trochę historii mojej A4: Rozrząd robiłem w czerwcu 2017 w pakiecie z regeneracją pompowtrysków,  dwa razy padł mi czujnik wałka rozrządu.

Edytowane przez michal24211
Opublikowano

Przy takich uszkodzeniach jak piszesz powinny być błędy w sterowniku silnika... nie wiem czy to nie bardziej wygląda na problem z cofającym się paliwem. Zaciśnij wąż powrotny z głowicy na noc, albo stań tak, żeby d*pa była wyżej niż silnik (z górki) i zobacz czy wtedy będzie lepiej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...