Adrian1118 Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 (edytowane) Witam wszystkich Tydzień temu kupilem audi a4 b8 2014r przejechane około 120000 , zawieszenie standard. Wcześniej jezdzilem Focusem 2 i o wiele lepiej auto sie prowadziło. Tutaj dosyć mocno buja tyłem np. kiedy jade szybciej i zrobię szybki ruch kierownicą lewo prawo to tył jakby kilka razy się bujne zanim auto sie uspokoi. W ogóle muszę cały czas lekko kontrować kierownicą kiedy szybciej jade bo tył jak by mnie ciągnął na boki. W UK ciężko znaleźć zakład z szarpakami zeby sprawdzić zawieszenie. Sam ponaciagalem wszystkie tuleje łomem i żadna bez najmniejszego luzu. Amorki suche, czy możliwe że siadły nawet jeśli sie nie wylały. Geometrię zrobiłem ale nie pomogło. Czy mogę zakupić amory np. od sportowego zawieszenia zeby utwardzic trochę tył? Edytowane 13 Października 2018 przez Adrian1118
przem8 Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 (edytowane) 32 minuty temu, Adrian1118 napisał: Amorki suche, czy możliwe że siadły nawet jeśli sie nie wylały. Oczywiście, że tak. Nie tylko wylany amor kwalifikuje go do wymiany. Jak amory chcesz zmienić na inne, "sportowe" to na wszystkich osiach i prócz tego sprężyny inne, bo taki amortyzator ma krótszy skok. Edytowane 13 Października 2018 przez przem8 1
Adrian1118 Opublikowano 13 Października 2018 Autor Opublikowano 13 Października 2018 (edytowane) Chyba jednak na razie zakupie amorki dedykowane do 1BA ponieważ i tak to zawieszenie wydaje mi sie dosyć twardę. Czy da radę jakoś samemu sprawdzić sprawność tych moich amortyzatorów? Edytowane 14 Października 2018 przez Adrian1118
Jaski19 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Otwórz bagażnik i naciskaj na tył auta. Jak będzie się dosyć mocno bujało po tym jak puścisz tzn. że amorki nie trzymają. Sprawność sprawdzisz tylko na SKP ale to nie są miarodajne wyniki bo na ich sprawność ma wpływ ogólny stan zawieszenia, ciśnienie oraz rozmiar opon itp.' Jeżeli autem buja na boki to może być wina łączników bądź gum na stabilizatorze, bo to one są odpowiedzialne za bujanie na boki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się