patrykgufi Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 (edytowane) Witam Jak w temacie, odebrałem auto od mechanika po wymianie uszczelniaczy pompowtrysków i auto zostało bez mocy. Do około 2k obrotow ledwo sie toczy, musze wysoko krecic zeby sie rozpedzic. Powyzej 2k obrotow dostaje "kopniaka" i cos tam jedzie ale i tak nie ma porownania do serii. Silnik chodzi wzorowo, odpala na dotyk, nic nie kopci, obroty nie falują. Ciekawostka jaką zauważyłem: przy temperaturach powyzej około 27 stopni duzo gorzej przyspiesza, nawet pod niewielkie wzniesienie ciezko podjechac, trzeba wysoko krecic na niskich biegach. Z kolei jak jest chlodniej to jakos da sie przeżyc. Prosze o pomoc http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45aad9f90a86788118805http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45af29f90a86788118806http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45b339f90a86788118807http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45b5f9f90a86788118808http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45b809f90a86788118809http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45ba99f90a8678811880a sorry ale na vaglog nie moglem wrzucic logow, jakis blad mi wyskakiwał Edytowane 15 Października 2018 przez patrykgufi
golfagn Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 Wszystkie wtyczki i rurki podłączone są?
patrykgufi Opublikowano 15 Października 2018 Autor Opublikowano 15 Października 2018 tak, wszystko jest podlaczone, raz tylko blad egr wyskoczyl bo od sciagania oslony silnika naderwali wezyk, ale podcielem go kawalek i problem znikl. Mechanik powieział że nic poza PD nie dotykał, chyba że mnie w ch... zrobil i cos namieszał np. źle podlaczył przewody czy coś. Jestem laikiem i cieżko mi sprawdzic co do czego ma isc, wiem tyle że żaden wężyk luzem nie wisi.
sitar Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 Jeszcze mu fury nie odstawiłeś?
patrykgufi Opublikowano 15 Października 2018 Autor Opublikowano 15 Października 2018 Stała jeszcze 3 dni z celu zdiagnozowanie tego problemu i rozłożyli ręce to się wkur... I zabrałem samochód
kamil-vag Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 Synchro bardzo dużo na plus podczas przyśpieszania, kiedy rozrząd był robiony ? Turbo wstaje prawie 10s, zdecydowanie za długo... MAF też jakis taki niski na początku... Przez większość czasu tnie dawkę... Wsadź na próbę pod EGR-a blaszkę i zrób 003+008+011 Logi wrzucaj na vaglogi.pl
patrykgufi Opublikowano 16 Października 2018 Autor Opublikowano 16 Października 2018 Może na weekend spróbuję tą blaszke podstawić i porobie logi. Rozrząd wymieniany niby 40k temu, a moze wcale ? Co moze być przyczyną ze turbo dlugo wstaje?
greg2505 Opublikowano 19 Października 2018 Opublikowano 19 Października 2018 (edytowane) U znajomego był taki sam objaw, mechanik wymienił oringi i auto straciło moc , wyjąłem pompki i wszystkie oringi były pocięte(ostre krawędzie gniazd),przybrałem ostre krawędzie , założyłem nowe oringi i auto hula jak nowe, dodam że korekty pompek po wymianie przez mechanika były bliskie zera,czyli bdb Edytowane 19 Października 2018 przez greg2505 1
patrykgufi Opublikowano 22 Października 2018 Autor Opublikowano 22 Października 2018 U mnie przyczyną wymiany uszczelniaczy była przedostajaca się ropa do oleju. Teraz z ropą juz jest spokój tylko mocy brak. Trochę to dziwne? Czyli u Ciebie była wina samych oringów? Mi też mechanik powiedział że mam ostre krawędzie i postara się jakoś wcisnac pompki zeby nie poucinac oringów, może coś mu nie wyszło
greg2505 Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Jak ich nie przeszlifował to na 100% pocięły się przy montażu
patrykgufi Opublikowano 22 Października 2018 Autor Opublikowano 22 Października 2018 Ok dzięki. Jak będę auto oddawał do innego speca to mu wspomnę o tym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się