Asasas Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 Witam. Mam taki problem,mianowicie mam audi a4 2.0 w LPG + benzyna. Samochód przy odpalaniu wywala błędy. I to nie jeden błąd,a zazwyczaj 12 pod rząd. Świece wymieniane,cewki dobre. Gościu od gazu twierdzi ze z gazem wszystko w porządku,choc auto pracuje o wiele lepiej na benzynie niż na gazie. Mianowicie nie szarpie - przy wyższych obrotach dodając gazu zachowuje sie jakby miał jakieś "bicie" nie wiem jak to wytłumaczyć. Ostatni mechanik u którego byłam wypisał mi błędy typu P2177 Mieszanka za uboga zakresem biegu jałowego BANK 1. P2181 wydajność systemu chłodzenia. I kazał się zgłosić do gazownika..Do tego dodaje zdjęcia błędów,ktore zazwyczaj się pokazują takie same. Moze ktos z was coś będzie wiedział na temat tych błędów i znajdzie jakieś "dojście do celu",bo jak narazie jestem w czarnej d... Bo jeden mówi wina gazu,a drugi wina benzyny i tak w kółko.
MaTeo85 Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 Większość błędów spowodowana zwarciem z masą. Poerwsze co jesli gaz świeżo zalozony i po tym pojawily sie bledy to gazownik gdzies uszkodzil wiazke lub zle sie wpiął w instalacje. Jak sie uporasz ze zwarciem instalacji wtedy kontrola bledow i szukanie co dalej w trawie piszczy.
Asasas Opublikowano 16 Października 2018 Autor Opublikowano 16 Października 2018 14 minut temu, MaTeo85 napisał: Większość błędów spowodowana zwarciem z masą. Poerwsze co jesli gaz świeżo zalozony i po tym pojawily sie bledy to gazownik gdzies uszkodzil wiazke lub zle sie wpiął w instalacje. Jak sie uporasz ze zwarciem instalacji wtedy kontrola bledow i szukanie co dalej w trawie piszczy. Czyli powinnam znowu jechać do gazownika? Instalacja jest z 2012r.
MaTeo85 Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 Jeśli instalacja ma juz kilka lat to nie do gazownika. Gdzieś w wiazce kabli pod maską jest zwarcie jakis przewód lub kilka jest poprzecieranych moze był jakis gryzoń i pogryzł i to powoduje masę błędów. Lokalizacja poprzecieranych przewodów jest najprostsza i najtańsza wiec od tego warto zacząć. Szukaj tez ewentualnych sladow po gryzoniach ktore naprowadzic mogą na miejsce gdzie przewody sa uszkodzone. Moze to tez byc zalany woda sterownik silnika... i pewnie jeszcze cos. Na dobry poczatek warto pooglądać te kable a moze akurat bedzie to to.
Asasas Opublikowano 16 Października 2018 Autor Opublikowano 16 Października 2018 2 minuty temu, MaTeo85 napisał: Jeśli instalacja ma juz kilka lat to nie do gazownika. Gdzieś w wiazce kabli pod maską jest zwarcie jakis przewód lub kilka jest poprzecieranych moze był jakis gryzoń i pogryzł i to powoduje masę błędów. Lokalizacja poprzecieranych przewodów jest najprostsza i najtańsza wiec od tego warto zacząć. Szukaj tez ewentualnych sladow po gryzoniach ktore naprowadzic mogą na miejsce gdzie przewody sa uszkodzone. Moze to tez byc zalany woda sterownik silnika... i pewnie jeszcze cos. Na dobry poczatek warto pooglądać te kable a moze akurat bedzie to to. Podobno kable były sprawdzane przez elektryka no i stwierdzili że to na pewno nie to,a gaz..
Asasas Opublikowano 16 Października 2018 Autor Opublikowano 16 Października 2018 (edytowane) Co mogę jeszcze dodać to, to ze jak wyskakuje Check to po jakimś czasie pojawia się EPC i wtedy to w ogóle auto traci moc no i ledwo jedzie. Edytowane 16 Października 2018 przez Asasas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się