Ronivw Opublikowano 3 Stycznia Opublikowano 3 Stycznia Dziś został wymieniony drugi raz termostat. Pierwszy był wymieniony w 2016-17 i po tym czasie znowu zaczęły się problemy. Termostat oczywiście orginał końcówka AD, nowy oring i nowe śruby Plus płyn. Koszt u Bełtowskiego Po rabacie za komplet 354zl.Po 4km 90° ogrzewanie 22°. Po postoju 5 min tempera spała na 80-82°. Po przejechaniu 500-1000m znów 90° Jest ok czy próbować wymienić zawór i drugi termostat? Nie pamiętam jak było wcześniej ale wydaje mi się że zawsze było 90° Druga sprawa. Poprzedni mechanik wymieniając potraktował orginalny termostat sylikonem w miejscu oring- rurka i wejściu do bloku pełno sylikonu. 6-7 lat było ok. Mogło się coś oderwać i przytkać resztę?
Ronivw Opublikowano 3 Stycznia Opublikowano 3 Stycznia Chwilę pojeździłem no i niestety lipa. Podjechałem pod dom temperatura około 90°. Po paru minutach na biegu jałowym temperatura spadła na 74°. Pomoże ktoś z numerami drugiego termostatu i zaworu zwrotnego z tyłu silnika? Vin to WAUZZZ8K2AA077470.
Ronivw Opublikowano 4 Stycznia Opublikowano 4 Stycznia Nie ma u mnie drugiego termostatu ani zaworka? Nie możliwe. Próbowałem namierzyć za silnikiem i coś widać. Dlatego chciałem mieć pewność jakie dokładnie numery. Dodam że temperatura spadła już 2 razy w okolicę 72 ° po wypaleniu DPF. Chłodnica spalin? Sama chłodnica wody może być uszkodzona?
Dev Opublikowano 4 Stycznia Opublikowano 4 Stycznia 059 121 113 N Zobacz dobie w Google jak to wygląda i porównaj z tym co masz w aucie
Ronivw Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia W VW Bełtowski stwierdzili że w moim aucie występuje wąż który ma w sobie termostat zawór zwrotny jakiś trójnik i obejmy w cenie 960zl. A że można wymienić sam termostat za cenę 207zl. Numeru nie podał całego ale końcówka 113A Dla mechanika powiedział że wydrukuje schemat i instrukcje wymiany. 🙂
ozi58 Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia Tutaj konkretny gość bierze się za robotę (EKG dyżur) czekam z niecierpliwością jak wiele osób z wersją polift😅. Ja mam cjcd wymienione oba i jedyny plus tego że osiąga 90 w trasie ale jak tylko stanę na światłach to temp spada. W tym linku z tiktoka znalazłem jeden komentarz że można,, softowo" zmniejszyć intensywność/prędkość pompki egr ponieważ ona zabiera ciepło z głowicy i puszcza schłodzoną ciecz na chłodnice. Zapraszam na film😅 https://vm.tiktok.com/ZGejsG7KV/
Pawmichtim Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia (edytowane) 55 minut temu, ozi58 napisał(a): Tutaj konkretny gość bierze się za robotę (EKG dyżur) czekam z niecierpliwością jak wiele osób z wersją polift😅. Ja mam cjcd wymienione oba i jedyny plus tego że osiąga 90 w trasie ale jak tylko stanę na światłach to temp spada. W tym linku z tiktoka znalazłem jeden komentarz że można,, softowo" zmniejszyć intensywność/prędkość pompki egr ponieważ ona zabiera ciepło z głowicy i puszcza schłodzoną ciecz na chłodnice. Zapraszam na film😅 https://vm.tiktok.com/ZGejsG7KV/ O jaaaaa, czyżby przyszło rozwiązanie? Też nam CJCD, także zobaczymy co EKG zaproponuje. Edytowane 11 Stycznia przez Pawmichtim
ozi58 Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia 57 minut temu, Pawmichtim napisał(a): O jaaaaa, czyżby przyszło rozwiązanie? Też nam CJCD, także zobaczymy co EKG zaproponuje. Oj ja też czekam w filmie mówi ze ma dwa rozwiązania 🤔🙃
slawek_wkc Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia 5 minut temu, ozi58 napisał(a): Oj ja też czekam w filmie mówi ze ma dwa rozwiązania 🤔🙃 Upcha tekturę przed chłodnice 😅 A tak na poważnie ktoś z kolegów pisał o odwróceniu kierunku małego termostatu, może to będzie jednym z rozwiązań....
ozi58 Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia (edytowane) 25 minut temu, slawek_wkc napisał(a): Upcha tekturę przed chłodnice 😅 A tak na poważnie ktoś z kolegów pisał o odwróceniu kierunku małego termostatu, może to będzie jednym z rozwiązań.... Też o tym słyszałem ale to nie dotyczy małego termostatu tylko zaworka wstecznego czy jakoś tak ale podobno źle to wpływa na chłodnice egr, pod filmem z tiktoka znalazłem wpis, że wystarczy zrobić ,,softa" i zmniejszyć ciśnienie/prędkość owej pompki - brzmi sensownie. Tak czy inaczej czekamy na film. Edytowane 11 Stycznia przez ozi58
slawek_wkc Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia Masz racje, chodziło o zawor zwrotny. Mój błąd. Skoro mówisz o zmianie prędkości pompki przez soft nasuwa mi się temat zmniejszenia prądu podawanego na tą pompkę przez zastosowanie opornika. Pytanie tylko czy nie będzie waliło błędami na kompie
soul87 Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia (edytowane) Uwaga zdradzam tajemnice ktora zaprezentuje wam EKG EKG bedzie mowic o dokladnie tej samej modyfikacji softu ktora proponowalem ja pare stron wczesniej lub w innym temacie, juz nie pamietam Ja już to rozgryzłem rok a nawet połtora roku temu Edytowane 11 Stycznia przez soul87
Pawmichtim Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia (edytowane) 26 minut temu, soul87 napisał(a): Uwaga zdradzam tajemnice ktora zaprezentuje wam EKG EKG bedzie mowic o dokladnie tej samej modyfikacji softu ktora proponowalem ja pare stron wczesniej lub w innym temacie, juz nie pamietam Ja już to rozgryzłem rok a nawet połtora roku temu A przypomnisz tą modyfikację? Na czym ona polegała? Edytowane 11 Stycznia przez Pawmichtim
soul87 Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia 6 minut temu, Pawmichtim napisał(a): A przypomnisz tą modyfikację? Na czym ona polegała? Modyfikacja softu w ECU . Zmiana sposobu sterowania pompka obiegowa chłodniczki spalin
Pawmichtim Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia 1 minuta temu, soul87 napisał(a): Modyfikacja softu w ECU . Zmiana sposobu sterowania pompka obiegowa chłodniczki spalin To ma sens. Przekombinowali trochę konstruktorzy audi. No ale wiadomo, mieli takie zdanie "z góry".
ozi58 Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia (edytowane) 13 godzin temu, soul87 napisał(a): Modyfikacja softu w ECU . Zmiana sposobu sterowania pompka obiegowa chłodniczki spalin Ok rozumiem ale to zmniejsza się jej prędkość czy jak? Tylko ze Krzysiek z EKG mówił o dwóch rozwiązaniach🤔 Edytowane 12 Stycznia przez ozi58
ozi58 Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia 23 minut temu, ozi58 napisał(a): Ok rozumiem ale to zmniejsza się jej prędkość czy jak? Tylko ze Krzysiek z EKG mówił o dwóch rozwiązaniach🤔 Hmm jadę w poniedziałek na cofnięcie dieselgate to zapytam tunera czy ogarną takie coś. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz czy po cofnięciu dieselgate nie trzeba będzie ponownie zmieniać softa odnośnie tej pompki od egr?
ozi58 Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia (edytowane) 15 godzin temu, soul87 napisał(a): Modyfikacja softu w ECU . Zmiana sposobu sterowania pompka obiegowa chłodniczki spalin Hmm jadę w poniedziałek na cofnięcie dieselgate to zapytam tunera czy ogarną takie coś. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz czy po cofnięciu dieselgate nie trzeba będzie ponownie zmieniać softa odnośnie tej pompki od egr? https://vm.tiktok.com/ZGejTFtWP/ Edytowane 12 Stycznia przez ozi58
ozi58 Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia Film obejrzany, co sądzicie? Pozostaje tylko soft? W komentarzach pod filmem znalazłem dwa sposoby, wyłączenie pompki wtyczką i drugi odwrócenie zaworu. Oba rozwiązania bezpieczne?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się