ozi58 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia Dzwoniłem do tunera w mojej okolicy i zna temat, ale za to wyśmiał Krzyśka z EKG i jego grzebanie w sofcie🤔. Mówi że nie ma takiego czegoś jak grzebanie w sofcie tylko i wyłącznie oryginalne termostaty z logo. Ja mam u siebie główny mahle a ten drugi z temp otwarcia 87st od audi a6. Osiąga 90st tylko ze temp spada, czy ktoś może potwierdzić że po wymianie na oryginały jest tak jak powinno być?
soul87 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia pieprzy glupoty, setki aut ma zalozone nowe termostaty z logo audi z aso i problem dalej wystepuje ... 1
ozi58 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia 1 minuta temu, soul87 napisał(a): pieprzy glupoty, setki aut ma zalozone nowe termostaty z logo audi z aso i problem dalej wystepuje ... Nie pamiętam o jakich kodach silnika mówił ale wydaje mi się że o przedlift a tam takich problemów nie było ale nie dał sobie wytłumaczyć😅
Prometeo7 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia 9 godzin temu, ozi58 napisał(a): Dzwoniłem do tunera w mojej okolicy i zna temat, ale za to wyśmiał Krzyśka z EKG i jego grzebanie w sofcie🤔. Mówi że nie ma takiego czegoś jak grzebanie w sofcie tylko i wyłącznie oryginalne termostaty z logo. Ja mam u siebie główny mahle a ten drugi z temp otwarcia 87st od audi a6. Osiąga 90st tylko ze temp spada, czy ktoś może potwierdzić że po wymianie na oryginały jest tak jak powinno być? Masz przykład na moim aucie, że chłop nie zna się na temacie. Ja zmieniłem prawdopodobnie sprawne termostaty pierwszy raz na zamienniki a drugi raz na ORI i to nic kompletnie nie dało. Dopóki ktoś nie zrozumie, że ten układ chłodzenia po prostu tak został skonfigurowany, to będzie wymieniał termo co 3 miesiące, bo może "wadliwe" mu się trafiły.
ozi58 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia 1 godzinę temu, Prometeo7 napisał(a): Masz przykład na moim aucie, że chłop nie zna się na temacie... Dokładnie, chociaż powiem ze dzisiaj u mnie było 8st na zewnątrz i w miarę ta temperatura się trzymała. Zobaczę albo przeczekam zimę i będę jeździł tak albo ogarnę u siebie jakiegoś tunera. Na tą chwilę walczę żeby znaleźć aktualizacje softu sprzed dieselgate i bez skutku.
slawek_wkc Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia 1 godzinę temu, Prometeo7 napisał(a): Masz przykład na moim aucie, że chłop nie zna się na temacie. Ja zmieniłem prawdopodobnie sprawne termostaty pierwszy raz na zamienniki a drugi raz na ORI i to nic kompletnie nie dało. Dopóki ktoś nie zrozumie, że ten układ chłodzenia po prostu tak został skonfigurowany, to będzie wymieniał termo co 3 miesiące, bo może "wadliwe" mu się trafiły. Potwierdzam. U mnie ta sama sytuacja
Michu 76 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia W dniu 24.01.2024 o 22:38, slawek_wkc napisał(a): Potwierdzam. U mnie ta sama sytuacja Panowie a ten drugi termostat to jaka temperature otwarcia bo sa dwa rodzaje 78 stopni i 87 teraz pytanie ktory wybrac
ozi58 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia 10 minut temu, Michu 76 napisał(a): Panowie a ten drugi termostat to jaka temperature otwarcia bo sa dwa rodzaje 78 stopni i 87 teraz pytanie ktory wybrac Bierz 87 jest poprawa, poprzedni miałem 80. Termostat borsehung od audi a6 dokładnie
Michu 76 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia 9 godzin temu, ozi58 napisał(a): Bierz 87 jest poprawa, poprzedni miałem 80. Termostat borsehung od audi a6 dokładnie Ok dzieki za info
Ronivw Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia U mnie. Miało nie być w CAHA drugiego termostatu. A po wymianie tego za silnikiem mam znowu 90° Szkoda że wymieniłem pierwsze główny.
ozi58 Opublikowano 2 Lutego Opublikowano 2 Lutego Jestem dzisiaj po czyszczeniu koletktora i egr-u, maskara zabity na amen tak jak i chłodniczka. Ale się udało i mam wrażenie że lepiej się nagrzewa, oczywiście potwierdzę to jak więcej pojeżdżę. Jeżeli to nie rozwiąże problemu to będę chciał wstawić mały termostat za zaworkiem zwrotnym.
Pawmichtim Opublikowano 2 Lutego Opublikowano 2 Lutego (edytowane) No to "ładnie" to wygląda. Też się zastanawiałem żeby u siebie poczyścić, ale jakoś nie mogę się przybrać, a na liczniku prawie 190tk. A jaki przebieg auta i stopień trudności w demontażu? Może sprawdziłeś też od razu odmę bo potrafią się zużywać. Też jestem ciekawy, jak z tym grzaniem teraz będziesz miał. Edytowane 2 Lutego przez Pawmichtim
ozi58 Opublikowano 2 Lutego Opublikowano 2 Lutego 16 minut temu, Pawmichtim napisał(a): No to "ładnie" to wygląda. Też się zastanawiałem żeby u siebie poczyścić... Z kolektorem całkiem spoko poszło, nie wiem jak z odmą czy nie trzeba tam wtrysku ściągać w tym temacie nie zagłębiałem się, tam chyba różnice były przed a polift. Natomiast egr z chlodniczką kiepskie dojście do dwóch śrub ale nie były mocno przykręcone i poszło w miarę. Egr dosłownie stał dęba na początku ciężko był kombinerkami ruszyć, moczyłem środkiem do czyszczenia grilla i później karcher. Przebieg 170tys
Pawmichtim Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego Kolego i jak się teraz nagrzewa? Jest jakaś różnica na plus? Wspominałeś wyżej o wymianie termostatu tego na przewodzie do egr. Ja zmieniłem raz na oryginał (temp. 75°C) i nic to nie dało. A następnie również na oryginał tylko termostat z A6 z temperaturą otwarcia 87 i powiem szczerze też to nic nie dało.
ozi58 Opublikowano 6 Lutego Opublikowano 6 Lutego 18 godzin temu, Pawmichtim napisał(a): Kolego i jak się teraz nagrzewa? Jest jakaś różnica na plus? Wspominałeś wyżej o wymianie termostatu tego na przewodzie do egr. Wydaje mi się że jest lepiej ale na 100% nie mogę potwierdzić bo temp na plusie non stop. Jeżeli to nie pomoże to mam zamiar wstawic termostat tam gdzie jest zawór zwrotny ale jest tam mało miejsca i muszę pomyśleć jak to rozwiązać.
luku86 Opublikowano 7 Lutego Opublikowano 7 Lutego W dniu 22.01.2024 o 21:17, Prometeo7 napisał(a): To samo miałem w CGLC, 2x wymieniałem termostaty, a nawet tą kulkę zwaną szumnie zaworem zwrotnym. W zeszłą sobotę byłem u tunera na modyfikacji algorytmu działania pompki i dopiero teraz problem zniknął. I co dokładnie zmienił? Jakie parametry?
ozi58 Opublikowano 8 Lutego Opublikowano 8 Lutego 10 godzin temu, luku86 napisał(a): I co dokładnie zmienił? Jakie parametry? Podobno prędkość pompki obiegu egr względem temperatury na zewnątrz
Michu 76 Opublikowano 8 Lutego Opublikowano 8 Lutego Paniwie pytannko niewie ie jaki numer moze miec ten waz co laczy rurke egr z termostatem tym drugim bo za cholere nie moge sciagnac termostatu i chyba bede musial przeciac ten waz
Michu 76 Opublikowano 8 Lutego Opublikowano 8 Lutego On ma z jednej wieksza srednie a z drugiej mniejsza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się