petrosdbz20 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Hej. Od jakiegoś czasu miewam problem podczas gwałtownego przyśpieszania. Żeby było ciekawiej, problem występuje tylko, kiedy podczas trasy znacznie zwolnię i chcę potem szybko przyśpieszyć, np. zwolnić w jakiejś wioseczce i potem wrócić do prędkości poza zabudowanym (bardzo rzadko w innych przypadkach). Co ciekawe, wszystko wydaje się być OK, jeśli jadę np. koło 100km/h i przyśpieszam w celu wyprzedania lub podczas ciągłej jazdy po mieście. Ciężko mi opisać problem, bo jest to taki uczucie, jakby coś przeskoczyło w napędzie, jakby na ułamek sekundy stanęło i potem ruszyło dalej. Czy to może mieć coś wspólnego z padającym sprzęgłem hydrokinetycznym? Bo na zimnym przy stałej prędkości falują mi lekko obroty. Wybaczcie, ale naprawdę ciężko mi to opisać, więc liczę, że ktoś może zrozumie, o co mi chodzi
petrosdbz20 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2018 (edytowane) Problem rozwiązany. Pomogła wymiana cewek. Najprawdopodobniej przy mocnym przyśpieszaniu któraś niedomagała, a komputer tego nie odnotowywał. Skutki niepełnego zapłonu były przenoszone na konwerter i stąd podszarpywanie. Edytowane 18 Grudnia 2018 przez petrosdbz20
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się