Maax Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) Witam! Przedstawiam filmik z przyśpieszeniem mojego bexa, może ktoś miał podobny problem i wie gdzie leży przyczyna. Auto od dołu słabo się odpycha , jak już dojdzie do 3,5 tys obrotów to czuć nierówne przyspieszenie i głośny świst. Ktoś podpowie ,może wie w czym leży przyczyna. video-1541250816.mp4 Edytowane 3 Listopada 2018 przez Maax
przem8 Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 Szukaj nieszczelności, sprawdź dv. Przydałyby się też logi dynamiczne ?
Maax Opublikowano 3 Listopada 2018 Autor Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) dv sprawny . nieszczelnosci będe szukał . a więc szczelność sprawdziłem , jedyna znalazłem przy ezektorze, na zdjęciu widać dokładnie gdzie . jednak po wymianie tego elementu nadal to samo . Edytowane 14 Listopada 2018 przez Maax
Maax Opublikowano 14 Listopada 2018 Autor Opublikowano 14 Listopada 2018 W dniu 3.11.2018 o 17:00, Maax napisał: dv sprawny . nieszczelnosci będe szukał . a więc szczelność sprawdziłem , jedyna znalazłem przy ezektorze, na zdjęciu widać dokładnie gdzie . jednak po wymianie tego elementu nadal to samo . A tutaj jeszcze błędy jakie pokazał komputer
cysiek18 Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 (edytowane) Pierwszy błąd od pompy SAI, nie ma ona wpływu na twój problem. Ale trzeba ją sprawdzić, czy w ogóle jest i co się z nią stało że nie działa. Drugi błąd, to prawdopodobnie ten twój świst. Jak dolot na pewno szczelny to trzeba się przejrzeć turbinie Nie osiąga zadanego ciśnienia. Edytowane 15 Listopada 2018 przez cysiek18
audifan123 Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 świst turbo to pewnie nieszczelność w dolocie. miałem podobny problem ale dałem silikon fmic i problem minął https://fmic.pl/7-laczniki-silikonowe
Maax Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Opublikowano 15 Listopada 2018 6 godzin temu, cysiek18 napisał: Pierwszy błąd od pompy SAI, nie ma ona wpływu na twój problem. Ale trzeba ją sprawdzić, czy w ogóle jest i co się z nią stało że nie działa. Drugi błąd, to prawdopodobnie ten twój świst. Jak dolot na pewno szczelny to trzeba się przejrzeć turbinie Nie osiąga zadanego ciśnienia. ten problem już usuniety, pompa była zalana . jest nowa i wszystko dmucha.
Maax Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Opublikowano 15 Listopada 2018 4 godziny temu, audifan123 napisał: świst turbo to pewnie nieszczelność w dolocie. miałem podobny problem ale dałem silikon fmic i problem minął https://fmic.pl/7-laczniki-silikonowe podobny, to znaczy ?
przem8 Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 Postaraj się zrobić logi dynamiczne 2+33 i 115+118. Wina może leżeć w uszkodzonej turbinie, jej sterowaniu lub najtańsza opcja - nieszczelność. Tak to wróżenie, bo ciekawe ile i w jakim zakresie brakuje tego doładowania.
Maax Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Opublikowano 15 Listopada 2018 6 minut temu, przem8 napisał: Postaraj się zrobić logi dynamiczne 2+33 i 115+118. Wina może leżeć w uszkodzonej turbinie, jej sterowaniu lub najtańsza opcja - nieszczelność. Tak to wróżenie, bo ciekawe ile i w jakim zakresie brakuje tego doładowania. 6 minut temu, przem8 napisał: Postaraj się zrobić logi dynamiczne 2+33 i 115+118. Wina może leżeć w uszkodzonej turbinie, jej sterowaniu lub najtańsza opcja - nieszczelność. Tak to wróżenie, bo ciekawe ile i w jakim zakresie brakuje tego doładowania. dziś właśnie przyszedł mi kabel (https://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i7200310087.html?reco_id=33dcb222-e8e0-11e8-ad03-000af7f5f5c0) będe próbował zrobić logi. Nie wiem w sumie jeszcze jak . Jakieś instrukcje , skąd pobiore program do tego , najlepiej po polsku .
przem8 Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 Program masz w dziale diagnostyka oraz instrukcje jak to skonfigurować. Co do logów to pełno opisów i filmów w necie.
Maax Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Opublikowano 15 Listopada 2018 ok dzięki , będę szukał . jak zrobię to wkleję tutaj
audifan123 Opublikowano 16 Listopada 2018 Opublikowano 16 Listopada 2018 22 godziny temu, Maax napisał: podobny, to znaczy ? miałem nieszczelność w seryjnym węzu który pękł ze starości zmierzyłem go i dobrałem identyczny w fmic
Maax Opublikowano 16 Listopada 2018 Autor Opublikowano 16 Listopada 2018 2 godziny temu, audifan123 napisał: miałem nieszczelność w seryjnym węzu który pękł ze starości zmierzyłem go i dobrałem identyczny w fmic pamiętasz który to wąż?
Maax Opublikowano 17 Listopada 2018 Autor Opublikowano 17 Listopada 2018 W dniu 15.11.2018 o 15:08, przem8 napisał: Postaraj się zrobić logi dynamiczne 2+33 i 115+118. Wina może leżeć w uszkodzonej turbinie, jej sterowaniu lub najtańsza opcja - nieszczelność. Tak to wróżenie, bo ciekawe ile i w jakim zakresie brakuje tego doładowania. udało mi się dziśz robić logi, rzucicie okiem . Dynamiczne i statyczne . http://vaglogi.pl/log-115_118_2FBy9z.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_YDL5a10.html http://vaglogi.pl/log-002_033_Au3tz6.html http://vaglogi.pl/log-002_033_8vc8vs.html
przem8 Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 (edytowane) Auto masz po programie. Pompa paliwa/wtryski nie wyrabiają i turbo nie trzyma zadanego ciśnienia doładowania, które też jest przegięte. Sprawdź ciśnienie paliwa pod obciążeniem ale prędzej to wina softu. Edytowane 18 Listopada 2018 przez przem8
Maax Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor Opublikowano 18 Listopada 2018 jakie najlepsze wyjście z sytuacji ? nawet nie byłem świadom ,że jest program jakis wgrany. Można go jakoś wywalić i jest szansa ,że wróci wszystko do normy , co robić ?
przem8 Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 Serię można wgrać bez problemu. Jak to zrobisz czy jakiś tuner to powtórz logi i będzie widać czy wszystko ok.
Maax Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor Opublikowano 18 Listopada 2018 nie mam pojęcia jak to zrobić , da radę przez Vag-Com ? podmienię jeszcze zawór n75 od kumpla bfb i sprawdzę gruchę tak jak piszą na innym forum . Mówisz pompa paliwa nie wyrabia, wsadzić coś lepszego ,czy po prostu ta już się kończy . Co może być winą tego świstu od 3,5 tyś , ezektor wymieniłem bo bąble się robiły przy sprawdzaniu nieszczelności (tylko tam ) ,jednak nowy delikatnie też puszcza ale to już nie to co było,jednak będę go reklamował .
przem8 Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 n75 możesz podmienić i sprawdzić ciśnienie paliwa. Jak masz seryjne wtryski i turbo to na tym programie to nie będzie dobrze jeździć więc program do poprawki lub trzeba wgrać serię. Jest jakiś inny program do zgrywania/wgrywania softu ale nie kojarzę nazwy. Jeszcze jakbyś miał podaną normalną lokalizację to może ktoś poleciłby kogoś w okolicy. Zapewne znalazłyby się też osoby tu na forum, które pomogły by z ori wsadem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się