Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świst turbiny i nierówne przyśpieszenie od 3,5tyś obr.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!
Przedstawiam filmik z przyśpieszeniem mojego bexa, może ktoś miał podobny problem i wie gdzie leży przyczyna.
Auto od dołu słabo się odpycha , jak już dojdzie do 3,5 tys obrotów  to czuć nierówne przyspieszenie i głośny świst.
Ktoś podpowie ,może wie w czym leży przyczyna.
 

Edytowane przez Maax
Opublikowano

Szukaj nieszczelności, sprawdź dv. Przydałyby się też logi dynamiczne ?

Opublikowano (edytowane)

dv sprawny .  nieszczelnosci będe szukał . 

a więc szczelność sprawdziłem ,  jedyna znalazłem przy ezektorze, na zdjęciu widać dokładnie gdzie .
jednak po wymianie tego elementu nadal to samo  . 
 

45801734_1952962928116763_6850771930052558848_o.jpg

Edytowane przez Maax
Opublikowano
W dniu 3.11.2018 o 17:00, Maax napisał:

dv sprawny .  nieszczelnosci będe szukał . 

a więc szczelność sprawdziłem ,  jedyna znalazłem przy ezektorze, na zdjęciu widać dokładnie gdzie .
jednak po wymianie tego elementu nadal to samo  . 
 

45801734_1952962928116763_6850771930052558848_o.jpg

A tutaj jeszcze błędy jakie pokazał komputer 

43756460_1928307287248994_3952478537868378112_o.jpg

44810167_1928306810582375_89357627816935424_o.jpg

Opublikowano (edytowane)

Pierwszy błąd od pompy SAI, nie ma ona wpływu na twój problem. Ale trzeba ją sprawdzić, czy w ogóle jest i co się z nią stało że nie działa.

Drugi błąd, to prawdopodobnie ten twój świst. Jak dolot na pewno szczelny to trzeba się przejrzeć turbinie :)  Nie osiąga zadanego ciśnienia. 

Edytowane przez cysiek18
Opublikowano
6 godzin temu, cysiek18 napisał:

Pierwszy błąd od pompy SAI, nie ma ona wpływu na twój problem. Ale trzeba ją sprawdzić, czy w ogóle jest i co się z nią stało że nie działa.

Drugi błąd, to prawdopodobnie ten twój świst. Jak dolot na pewno szczelny to trzeba się przejrzeć turbinie :)  Nie osiąga zadanego ciśnienia. 

ten problem już usuniety, pompa była zalana . jest nowa i wszystko dmucha.

Opublikowano
4 godziny temu, audifan123 napisał:

świst turbo to pewnie nieszczelność w dolocie. miałem podobny problem  ale dałem silikon fmic i problem minął https://fmic.pl/7-laczniki-silikonowe

podobny, to znaczy ?

Opublikowano

Postaraj się zrobić logi dynamiczne 2+33 i 115+118. Wina może leżeć w uszkodzonej turbinie, jej sterowaniu lub najtańsza opcja - nieszczelność. Tak to wróżenie, bo ciekawe ile i w jakim zakresie brakuje tego doładowania.

Opublikowano
6 minut temu, przem8 napisał:

Postaraj się zrobić logi dynamiczne 2+33 i 115+118. Wina może leżeć w uszkodzonej turbinie, jej sterowaniu lub najtańsza opcja - nieszczelność. Tak to wróżenie, bo ciekawe ile i w jakim zakresie brakuje tego doładowania.

 

6 minut temu, przem8 napisał:

Postaraj się zrobić logi dynamiczne 2+33 i 115+118. Wina może leżeć w uszkodzonej turbinie, jej sterowaniu lub najtańsza opcja - nieszczelność. Tak to wróżenie, bo ciekawe ile i w jakim zakresie brakuje tego doładowania.

dziś właśnie przyszedł mi kabel (https://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i7200310087.html?reco_id=33dcb222-e8e0-11e8-ad03-000af7f5f5c0)  będe próbował zrobić logi. Nie wiem w sumie jeszcze jak .

Jakieś instrukcje , skąd pobiore program do tego , najlepiej po polsku .

Opublikowano

Program masz w dziale diagnostyka oraz instrukcje jak to skonfigurować. Co do logów to pełno opisów i filmów w necie.

Opublikowano

ok dzięki , będę szukał . jak zrobię to wkleję tutaj

Opublikowano
22 godziny temu, Maax napisał:

podobny, to znaczy ?

miałem nieszczelność w seryjnym węzu który pękł ze starości zmierzyłem go i dobrałem identyczny w fmic

Opublikowano
2 godziny temu, audifan123 napisał:

miałem nieszczelność w seryjnym węzu który pękł ze starości zmierzyłem go i dobrałem identyczny w fmic

pamiętasz który to wąż? 

Opublikowano
W dniu 15.11.2018 o 15:08, przem8 napisał:

Postaraj się zrobić logi dynamiczne 2+33 i 115+118. Wina może leżeć w uszkodzonej turbinie, jej sterowaniu lub najtańsza opcja - nieszczelność. Tak to wróżenie, bo ciekawe ile i w jakim zakresie brakuje tego doładowania.

udało mi się dziśz robić logi, rzucicie okiem .  Dynamiczne i statyczne . 

http://vaglogi.pl/log-115_118_2FBy9z.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_YDL5a10.html

 

http://vaglogi.pl/log-002_033_Au3tz6.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_8vc8vs.html

Opublikowano (edytowane)

Auto masz po programie. Pompa paliwa/wtryski nie wyrabiają i turbo nie trzyma zadanego ciśnienia doładowania, które też jest przegięte. Sprawdź ciśnienie paliwa pod obciążeniem ale prędzej to wina softu.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

jakie najlepsze wyjście z sytuacji ? nawet nie byłem świadom ,że jest program jakis wgrany. Można go jakoś wywalić  i jest szansa ,że wróci wszystko do normy , co robić ?

 

Opublikowano

Serię można wgrać bez problemu. Jak to zrobisz czy jakiś tuner to powtórz logi i będzie widać czy wszystko ok.

Opublikowano

nie mam pojęcia jak to zrobić , da radę przez Vag-Com ?
podmienię jeszcze zawór n75 od kumpla bfb i sprawdzę gruchę tak jak piszą na innym forum .
Mówisz pompa paliwa nie wyrabia, wsadzić coś lepszego ,czy po prostu ta już się kończy .
Co może być winą tego świstu od 3,5 tyś , ezektor wymieniłem  bo bąble się robiły przy sprawdzaniu nieszczelności (tylko tam ) ,jednak nowy delikatnie też puszcza ale to już nie to co było,jednak będę go reklamował .

Opublikowano

n75 możesz podmienić i sprawdzić ciśnienie paliwa. Jak masz seryjne wtryski i turbo to na tym programie to nie będzie dobrze jeździć więc program do poprawki lub trzeba wgrać serię. Jest jakiś inny program do zgrywania/wgrywania softu ale nie kojarzę nazwy. Jeszcze jakbyś miał podaną normalną lokalizację to może ktoś poleciłby kogoś w okolicy. Zapewne znalazłyby się też osoby tu na forum, które pomogły by z ori wsadem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...