księgowy Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 (edytowane) Witam, od kilku tygodni samochód stracił moc (w zakresie działania turbiny). Zdarzają się "przebłyski", jednak bez zauważalnego schematu. Samochód czasami (bardzo rzadko) potrafi jechać "normalnie", po czym nagle jakby turbina się wyłączała. Równie nieoczekiwanie czasami turbina "wraca". Niestety przez większość czasu przyspieszanie to dramat. Prośba o analizę logów i sugestie co sprawdzić. Z góry dziękuję pomoc. logi statyczne: http://vaglogi.pl/log-000_sOozJ.html http://vaglogi.pl/log-001_5usDlF0.html http://vaglogi.pl/log-003_9278WD.html http://vaglogi.pl/log-004_ZjDKD.html http://vaglogi.pl/log-007_NEoeI1w.html http://vaglogi.pl/log-013_3iXd2.html logi BS: http://vaglogi.pl/log-000_1cIvc.html http://vaglogi.pl/log-001_5eNtu.html http://vaglogi.pl/log-003_27B41.html http://vaglogi.pl/log-004_Uyl27.html http://vaglogi.pl/log-011_09p3V5m.html logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-000_oh3cCy8.html http://vaglogi.pl/log-001_8w5U1.html http://vaglogi.pl/log-003_q23n0.html http://vaglogi.pl/log-008_NPcEdi.html http://vaglogi.pl/log-010_9P70N.html http://vaglogi.pl/log-011_wpIe4.html Poniżej błędy jakie się pojawiały: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Edytowane 5 Listopada 2018 przez księgowy błędy sterownika
EmiX1234 Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 (edytowane) Na pewno coś z przepływomierzem, cały czas pokazuje za małe wartości w grupie 03 BS ok. 30mg/R. Błąd: W dniu 5.11.2018 o 20:03, księgowy napisał: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Masakryczne obcina dawkę paliwa. Niedoładowanie w całym zakresie obrotów. Na początek zajmij się przepływką (może test z diodą). Edytowane 7 Listopada 2018 przez EmiX1234 1
Tracer39 Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Coś nie tak ze sterownikiem silnika. Zobacz czy nie jest mokry, przeczyść styki i sprawdź wężyk od map sensora czy jest szczelny. 1
księgowy Opublikowano 10 Listopada 2018 Autor Opublikowano 10 Listopada 2018 Dziękuję za sugestie. Winnym okazał się przepływomierz. Po założeniu sprawnej używki auto odzyskało wigor. W przyszłym tygodniu postaram się ponownie wykonać logi, czy wszystko jest poprawnie. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
EmiX1234 Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 No to elegancko ? Nie ma za co ? W dniu 7.11.2018 o 19:38, Tracer39 napisał: Coś nie tak ze sterownikiem silnika. Tracer39 na jakiej podstawie tak stwierdziłeś ?
Tracer39 Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 10 godzin temu, EmiX1234 napisał: Tracer39 na jakiej podstawie tak stwierdziłeś ? 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - -
EmiX1234 Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 A no faktycznie jest błąd ?, ale czemu w takim razie po wymianie przepływki jest ok ? Może da się go usunąć?
księgowy Opublikowano 12 Listopada 2018 Autor Opublikowano 12 Listopada 2018 Poniżej aktualne logi. Żaden z błędów się się pojawia. Do sterownika nie zaglądałem. logi statyczne: http://vaglogi.pl/log-000_2o0oA.html http://vaglogi.pl/log-001_Bz3Nk.html http://vaglogi.pl/log-003_EXR11o.html http://vaglogi.pl/log-004_oy8j70.html http://vaglogi.pl/log-013_dS5J5aj.html logi BS: http://vaglogi.pl/log-000_f5mtr.html http://vaglogi.pl/log-001_g3l9bvS.html http://vaglogi.pl/log-003_8PIo0.html http://vaglogi.pl/log-004_mxOcnIA.html http://vaglogi.pl/log-011_Sa37Fg.html logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-000_3Q48G.html http://vaglogi.pl/log-001_0G5r5I.html http://vaglogi.pl/log-003_0yYcwA.html http://vaglogi.pl/log-008_HbZN6.html http://vaglogi.pl/log-010_x474K0.html http://vaglogi.pl/log-011_359u6sj.html
Lolek1z Opublikowano 30 Grudnia 2018 Opublikowano 30 Grudnia 2018 W dniu 12.11.2018 o 14:11, księgowy napisał: Poniżej aktualne logi. Żaden z błędów się się pojawia. Do sterownika nie zaglądałem. logi statyczne: http://vaglogi.pl/log-000_2o0oA.html http://vaglogi.pl/log-001_Bz3Nk.html http://vaglogi.pl/log-003_EXR11o.html http://vaglogi.pl/log-004_oy8j70.html http://vaglogi.pl/log-013_dS5J5aj.html logi BS: http://vaglogi.pl/log-000_f5mtr.html http://vaglogi.pl/log-001_g3l9bvS.html http://vaglogi.pl/log-003_8PIo0.html http://vaglogi.pl/log-004_mxOcnIA.html http://vaglogi.pl/log-011_Sa37Fg.html logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-000_3Q48G.html http://vaglogi.pl/log-001_0G5r5I.html http://vaglogi.pl/log-003_0yYcwA.html http://vaglogi.pl/log-008_HbZN6.html http://vaglogi.pl/log-010_x474K0.html http://vaglogi.pl/log-011_359u6sj.html Kąt wtrysku masz rozjechany dobrze ci auto odpala? masz 34 a powinno byc ok 51 ja u siebie tak ustawilem w 1z i auto pali na dotyk
księgowy Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2019 W dniu 30.12.2018 o 12:42, Lolek1z napisał: Kąt wtrysku masz rozjechany dobrze ci auto odpala? masz 34 a powinno byc ok 51 ja u siebie tak ustawilem w 1z i auto pali na dotyk @Lolek1z może nie pali na pół obrotu ale nie muszę jakoś długo kręcić. Kilka lat temu mechanik robił uszczelnienie chyba nastawnika i ustawiał kąt. Nie sprawdzałem czy wtedy było ustawione "książkowo", a później nic nie było przestawiane. Sam raczej tego nie poprawię ale przy kolejnej wizycie u zaprzyjaźnionego mechanika poproszę o sprawdzenie i korektę - dzięki za zwrócenie na to uwagi.
Helga Opublikowano 24 Stycznia 2019 Opublikowano 24 Stycznia 2019 Sprawdz komputer w środku czy wężyk nie pękł. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się