Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,9TDI 1Z brak mocy prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

od kilku tygodni samochód stracił moc (w zakresie działania turbiny). Zdarzają się "przebłyski", jednak bez zauważalnego schematu. Samochód czasami (bardzo rzadko) potrafi jechać "normalnie", po czym nagle jakby turbina się wyłączała. Równie nieoczekiwanie czasami turbina "wraca". Niestety przez większość czasu przyspieszanie to dramat. 

Prośba o analizę logów i sugestie co sprawdzić.  Z góry dziękuję pomoc.

logi statyczne:

http://vaglogi.pl/log-000_sOozJ.html

http://vaglogi.pl/log-001_5usDlF0.html

http://vaglogi.pl/log-003_9278WD.html

http://vaglogi.pl/log-004_ZjDKD.html

http://vaglogi.pl/log-007_NEoeI1w.html

http://vaglogi.pl/log-013_3iXd2.html

logi BS:

http://vaglogi.pl/log-000_1cIvc.html

http://vaglogi.pl/log-001_5eNtu.html

http://vaglogi.pl/log-003_27B41.html

http://vaglogi.pl/log-004_Uyl27.html

http://vaglogi.pl/log-011_09p3V5m.html

logi dynamiczne:

http://vaglogi.pl/log-000_oh3cCy8.html

http://vaglogi.pl/log-001_8w5U1.html

http://vaglogi.pl/log-003_q23n0.html

http://vaglogi.pl/log-008_NPcEdi.html

http://vaglogi.pl/log-010_9P70N.html

http://vaglogi.pl/log-011_wpIe4.html

 

Poniżej błędy jakie się pojawiały:

00575 - Intake Manifold Pressure
        17-10 - Control Difference - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
        00-00 -  -
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
        27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Edytowane przez księgowy
błędy sterownika
Opublikowano (edytowane)

Na pewno coś z przepływomierzem, cały czas pokazuje za małe wartości w grupie 03 BS ok. 30mg/R. Błąd:

W dniu 5.11.2018 o 20:03, księgowy napisał:

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
        27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Masakryczne obcina dawkę paliwa. Niedoładowanie w całym zakresie obrotów. Na początek zajmij się przepływką (może test z diodą).

Edytowane przez EmiX1234
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Coś nie tak ze sterownikiem silnika. Zobacz czy nie jest mokry, przeczyść styki i sprawdź wężyk od map sensora czy jest szczelny.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dziękuję za sugestie. Winnym okazał się przepływomierz. Po założeniu sprawnej używki auto odzyskało wigor. :banan:

W przyszłym tygodniu postaram się ponownie wykonać logi, czy wszystko jest poprawnie.

Jeszcze raz dziękuję za pomoc.

 

Opublikowano

No to elegancko ? Nie ma za co ?

 

W dniu 7.11.2018 o 19:38, Tracer39 napisał:

Coś nie tak ze sterownikiem silnika.

Tracer39 na jakiej podstawie tak stwierdziłeś ?

Opublikowano
10 godzin temu, EmiX1234 napisał:

 

 

Tracer39 na jakiej podstawie tak stwierdziłeś ?

65535 - Internal Control Module Memory Error
        00-00 -  -

Opublikowano

A no faktycznie jest błąd ?, ale czemu w takim razie po wymianie przepływki jest ok ? Może da się go usunąć?

Opublikowano
W dniu 30.12.2018 o 12:42, Lolek1z napisał:

Kąt wtrysku masz rozjechany dobrze ci auto odpala? masz 34 a powinno byc ok 51 ja u siebie tak ustawilem w 1z i auto pali na dotyk

@Lolek1z może nie pali na pół obrotu ale nie muszę jakoś długo kręcić. 

Kilka lat temu mechanik robił uszczelnienie chyba nastawnika i ustawiał kąt.  Nie sprawdzałem czy wtedy było ustawione "książkowo", a później nic nie było przestawiane. Sam raczej tego nie poprawię ale przy kolejnej wizycie u zaprzyjaźnionego mechanika poproszę o sprawdzenie i korektę - dzięki za zwrócenie na to uwagi.

 

Opublikowano

Sprawdz komputer w środku czy wężyk nie pękł.

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...