enrike2 3 Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 (edytowane) Witam boryka się z problemem a mianowicie biały dym tylko na wolnych obrotach po przekroczeniu 60 stopni. Wymieniony egr turbina dpf. Nieszczelności nie ma oleju w dolocie również. Wtryski sprawdzane komputerem na odchylkach wszystko ok płyn i olej w normie nic się nie dzieje. Pomożecie. Pozdrawiam Edytowane 8 Listopada 2018 przez enrike2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dszymek 2 Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 Mi pomogła wymiana uszczelniaczy pod pompkami. Też miałem to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enrike2 3 Opublikowano 8 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 A te uszczelniacze na pompie paliwa? W jaki sposób to się działo że dymilo tylko na wolnych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enrike2 3 Opublikowano 11 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Dodam że po zaślepieniu egr ustaje a egr wymieniony. Czy dalej uważasz że to uszczelniacze na pompkach? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek738 0 Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Płynu w układzie chłodzenia nie ubywa przypadkiem? EGR ma chłodnicę spalin, prawdopodobnie puszcza Ci płyn. Spróbuj ominąć chłodnicę EGR i będziesz mieć pewność czy to z niej. Mam to samo w Octavii BKD. Po podłączeniu EGR kopci i szarpie silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enrike2 3 Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Jest wszystko ok. Nic nie szarpie silnikiem wszytko już sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Sprawdź czy przyczyną dymienia nie jest niedrożna odma. Odkręć korek wlewu oleju do silnika podczas pracy na wolnych obrotach ( w czasie kiedy dymi ) i połóż na wlewie poskładaną szmatę by nie chlapało olejem. Jak po kilku minutach dymienie ustąpi to pokrywa głowicy ( z odmą która jest w środku ) do wymiany Był gdzieś na forum temat o wywaleniu zaworu odmy z takiej pokrywy , wtedy sprawa załatwiona praktycznie bezkosztowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enrike2 3 Opublikowano 23 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Odma byla też sprawdzana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
indyq 0 Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Hej, Mam to samo w BPW. - telepało motorem więc wymieniony pompowtrysk na 4 cylindrze - wymienione uszczelniacze na pompkach - regenerowana turbina - zaślepiony egr, płynu nie ubywa - wymieniony termostat i czujnik temperatury (nie dogrzewał motoru) powyższe zabiegi spowodowały poprawę, ale nie wyeliminowały problemu moc mierzona na 2 hamowniach 150km (140 w standardzie) wg. tunera soft nie był modyfikowany, co raczej świadczy o dobrej kondycji motoru... Pewnie w niedługim czasie do wymiany pójdzie odma i tandem pompa / pompa vacum ale powoli kończą mi się opcje:/ Po powyższych zabiegach pojeździłem 2 tygodnie i auto stoi na warsztacie bo ten niby regenrowany wtrysk padł, za autem na wolnych obrotach taka biała chmura że drogi nie było widać. Korekta +3 na 4 cylindrze i znowu zaczęło mocno telepać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 7 godzin temu, indyq napisał: Po powyższych zabiegach pojeździłem 2 tygodnie i auto stoi na warsztacie bo ten niby regenrowany wtrysk padł, za autem na wolnych obrotach taka biała chmura że drogi nie było widać. Korekta +3 na 4 cylindrze i znowu zaczęło mocno telepać Czyli oddałeś dobrą pompkę do popsucia i jeszcze za to zapłaciłeś Założę się że jakbyś wymienił tylko uszczelniacze to motorówka by śmigała aż miło W tym temacie jest opisane dużo sposobów na testowanie motorówki pod kątem kopcenia : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
indyq 0 Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 11 godzin temu, piotrsob1 napisał: Czyli oddałeś dobrą pompkę do popsucia i jeszcze za to zapłaciłeś Nie, moja stara pompka leży u mnie w garażu. Diagnostyka pokazała BIPy na cylindrach: 20, 20, 20, 80 więc 4 pompka poszła do wymiany, telepanie ustało. Przy awarii 'nowej' pompki telepanie powróciło, a gumki na wtryskach są nowe, więc wg. tego co piszesz nie powinno telepać motorem, bo przecież uszczelnienie jest nowe. Dzisiaj odbieram auto, mechanik twierdzi że po wyjęciu pompki uszczelnienia były ok. Podsumowując, telepanie motorem czasem można rozwiązać wymieniając uszczelniacze na wtryskach, niestety czasem winne są też pompki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 14 minut temu, indyq napisał: Nie, moja stara pompka leży u mnie w garażu. Diagnostyka pokazała BIPy na cylindrach: 20, 20, 20, 80 więc 4 pompka poszła do wymiany, telepanie ustało. Przy awarii 'nowej' pompki telepanie powróciło, a gumki na wtryskach są nowe, więc wg. tego co piszesz nie powinno telepać motorem, bo przecież uszczelnienie jest nowe. Dzisiaj odbieram auto, mechanik twierdzi że po wyjęciu pompki uszczelnienia były ok. Podsumowując, telepanie motorem czasem można rozwiązać wymieniając uszczelniacze na wtryskach, niestety czasem winne są też pompki. Zakładaj na tą pompkę co leży w garażu nowe uszczelniacze i wkładaj z powrotem na czwarty garnek . Przy nieszczelności dolnego uszczelnienia korekcja w okolicach +3 i bipy mocno na minusie to norma. Jeżeli chodzi o przygotowanie pompki do montażu to wyczyścić z nagru trzeba powierzchnię do której przylega mosiężna podkładka i walcowe powierzchnię na którą zakłada się jej zabezpieczenie, reszty nie dotykamy szmatą ani szczotką. Można pompķę delikatnie wypłukać w oleju napędowym. Nowa śruba mocująca i montaż według serwisówki i powinno być gites malines. ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się