Seba74 Opublikowano 26 Listopada 2018 Opublikowano 26 Listopada 2018 Ok. Tylko jak by pompa tandemowe puszczała to raczej po dłuższym postoju byłby problem z odpaleniem-raczej (jeśli się mylę to mnie poprawcie). A u mnie po 4 dniach postoju zapalił bez problemu a zaraz potem po przejechaniu paru km. i dwugodzinnym postoju podczas odpalania zadlawił się. Załamka. O co chodzi? A co mechanik to inna teoria...
popo601 Opublikowano 26 Listopada 2018 Autor Opublikowano 26 Listopada 2018 Podobno ten typ tak ma a przyczyn może być sporo jak napisał ktoś wyżej tylko szkoda że nie ma na to prostego rozwiązania ? tylko zaraz trzeba pół auta rozbierać I wymieniać różne części po kolei u mnie póki co problem się nie nasila i występuje dość rzadko aczkolwiek problem jest.
Seba74 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Witam po dłuższej przerwie i świętach( wszystkim Wszystkiego dobrego). Uporałem się z wpadaniem w wibracje na biegu jałowym. Pomogło wyczyszczenie przepływonierza. Poranne odpalanie lub po postoju: założyłem zaworek na przewodzie paliwowym na doprowadzeniu paliwa do filtra i działa. Auto pali bez problemu, szarpania, efektu zapowietrzania itp. Wiem że to tylko pół środek ale jestem bliżej celu. Obstawiam pompę tandemową. Zobaczę co będzie dalej. Będę informował o postępach.
popo601 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2019 U mnie teraz jak są przymrozki to auto pali na strzała zawsze bardzo to dziwne, pewnie jak przyjdzie wiosna i się zrobi cieplej to problem wróci.
mravel Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 (edytowane) ej Panowie, mam to za sobą. Nawet jak byłem u Spanky'ego na programie (pierwszym), to sam Maciek to zauważył że coś nie pali jak trzeba. I teraz tak, problem dotyczy dawki paliwa i jak to mówią TEN typ tak ma. W autodacie przy takim problemie jest wskazówka, że jak się on pojawia (a związany jest z wyrabianiem się czegoś tam przy pompkach pod wpływem zużycia) to konieczna jest wizyta w ASO na wgranie update softu. U mnie problem rozwiązał Rogal, który potwierdził i nawet tłumaczył mi co się tam wyrabia. Problem rozwiązał przy okazji nowego softu. Teraz niezależnie co się dzieje, czy jest zimno czy ciepło, auto odpala od strzała. Edytowane 22 Stycznia 2019 przez mravel
Barrrtezo Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Możesz napisać kto Ci robił program j w jakim to mieście?
mravel Opublikowano 24 Stycznia 2019 Opublikowano 24 Stycznia 2019 (edytowane) Rogal z RPerformance Warszawa ul Mineralna. Jak znajde autodate i wpis o upgrade software w ASO to wrzuce tu screena Edytowane 24 Stycznia 2019 przez mravel
popo601 Opublikowano 21 Marca 2019 Autor Opublikowano 21 Marca 2019 No i się zaczęło ? trochę cieplej na dworze a auto zapala jak stary diesel przy -15 ? aż strach pomyśleć co będzie przy +30 czy wogóle będzie zapalać, rano pali na strzała przy +2 czy +5 ale po pracy jak jest zdecydowanie cieplej do +15 to za każdym razem pali ciężko i nie wchodzi na obroty od razu, mam wrażenie że jest zdecydowanie gorzej jak w zeszłym roku we wrześniu gdzie jeszcze było w miarę ciepło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się